عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

کلی خبر دارم

سلام دوست جونی ها

من برگشتم

خدایی این دفعه غیبتم تقصیر خط تلفن ها بود که چند روزی بود تو منطقه ما قطع شده بود

الان همسری داره شام درست می کنه و من پای اینترنتم

دو.ست جونی ها نظرات همتونو خوندم 

میام زود زود همه رو می جوابم و کلی تعریف دارم

بالاخره خونه خریدیم

حالا میام تعریف می کنم که با چه بدبختی و البته با کلی قرض و وام

اگه تونستم شب میام می تعریفم اگه نه حتما تا شنبه آپ می کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم و شوشو 1391/02/21 ساعت 10:27 ب.ظ

نمیشد دیگه کامنت نزاشت.
خونتون مبااااااااااااااااااااااارکتون باشهههههههههههه.
واقعا براتون خوشحالم.

نانا 1391/02/22 ساعت 02:29 ق.ظ

لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی
مبارکه

فاطمه 1391/05/05 ساعت 10:06 ق.ظ http://maktab-bagher.blogfa.com/

سلام گلم دیگه باهات قهرم رمز قبلی رو چند وقت پیش بهم دادی اونوقت حالا بهم اعتماد نداری خواهش میکنم به منم رمز بده......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد