عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

هویجوری

سلام دوست جونی ها 

اولا همین جا بگم اگه نمی تونم تند تند بهتون سر بزنم خیلی خیلی معذرت میخوام باور کنید سرم خیلی شلوغه.احتمال زیاد پس فردا بخوایم جهیزیه مو ببریم واسه همین این روزا در گیر کارتن کردن وسایل و جمع و جور کردنشون بودم 

اوووممم حرف خاصی ندارم فقط اومدم فعلا ازتون خداحافظی کنم تا برم و برگردم بعدش احتمالا با کلی خبر بر می گردم 

راستی روزه نماز همتون قبول.سر سفره های افطار و سحرتون ما رو دعا کنید

کادو های همسری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الان خوبم

 سلام دوستای گل و نازم 

از همدردیتون در مورد قبض موبایل خیلی خیلی ممنونم در مورد درس هام هم هنوز همون 15 صفحه هستش خوب چه کار کنم نمی رسم 

در مورد دیروز راستش همسری دوباره سر ظهر زنگ زد و من بازم نتونستم جلو خودمو بگیرم و باز ناراحتش کردم ولی بعدش فورا اس ام اس دادم که عزیزم امروز اگر حرفی میزنم به دل نگیر خیلی کلافم.اگرم امروز ناراحتت کردم معذرت می خوام  قربونش برم فوری زنگ زد طفلکم می گفت اگر از دست من ناراحتی بگو. خلاصه بهش اطمینان دادم که از دست اون ناراحت نیستم  

بعد از ظهرم حاضر شدم رفتم تولد که خیلی خوش گذشت بهم و از اون حال در اومدم 

امروزم با مامانم تمام وسایلی که خریده بودیم توی این دو سال ریختیم بیرون ببینیم چی کم و کسر داریم و کم کم دیگه توی کارتن بذاریمشون.هفته دیگه می خوام جهیزیمو ببرم وایی این هفته کلی کار دارم.که باید انجام بدم عصر هم با مامانم رفتیم بیرون گلدون و گل و پرده برای اتاق خواب گرفتیم بعدا که خونمو چیدم از همشون عکس می ندازم ببینیدclapping.gif 

راستی امروز هم مدارک میرسه(مدارکی که همسری فرستاده) فردا هم باید برم پیش خانوم X خلاصه اگر خوبی و بدی چیزی دیدید حلال کنید می ترسم اخر من و خانوم X اینطوری بشیم 

 یه چیز دیگه می خوام هدیه هایی که همسری برام آورده رو بذارم اینجا احتمالا امشب یا فردا. 

راستش می دونید من بیشتر این وبلاگو به این قصد درست کردم که اگر چند سال دیگه اومدم نگاش کردم یاده خاطرات این دوران و کلا خاطرات زندگیم بیفتم واسه همین می خوام تقریبا این آرشییو کامل باشه پس پست بعدی میشه کادوهای همسری