عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

ژله ابر و باد

سلام دوست جونی های گل و نازنین

چه خبره یکی یکی حرف بزنید تا منم متوجه بشم

شما بگو!!!!! اهان دلیل دیر اومدنمو می خواین بدونید

عرضم به خدمتتون که نمی دونم تا حالا اتفاق افتاده یا نه اما بنده چند وقتی اینترنت زده شده بودم نمی دونم چرا؟ اصلا حال و حوصله نشستن پشت اینترنت نداشتم فکر کنم حدود یک هفته بود که حتی سر هم به وبلاگم نزدم

تا اینکه امروز اومدم

تازه بعضی هاتون فکر کرده بودید رفتم همدان نه جونم ولی قراره هفته دیگه یا هفته دیگش با همسری بریم همدان

خوب این چند روز بنده دو شیفت در خدمت راستین خان بودم یعنی یه بار صبح می رفتم نگهش می داشتم بعد از ظهرها هم که خالم میرفت سر کار دوباره باید می رفتم نگهش دارم

حالا قرار شده از این هفته روزهای شنبه و یکشنبه من نگهش دارم دوشنبه و سه شنبه مامان همسری

دیگه اینکه اتفاق خاصی هم نیفتاد زندگی روال عادیشو طی می کرد

روز پنج شنبه هم رفتیم با همسری خرید پاییزه یعنی من برای همسری یه دونه پلیور گرفتم و همسری هم برای من یه دونه شنل بافت بعدشم سرما همسری بستنی خورد و منم فالوده شنلمو خیلی دوست می دارم

اما مژده مژده به کسانی که در خواست ژله ابر و باد کرده بودند

بالاخره درستیدم اونم باید برید دعا به جون همسریم بکنید باور کنید این چند وقت انقدر گرفتار بودم که یادم رفته بود باید درست می کردم بعد روز چهارشنبه همسری گفت هوس ژله ابر و باد کردم(منم که شوهر ذلیل) و اینکه بنده تازه یادم اومد باید می درستیدم و دستورشو می ذاشتم اینجا خوب دست به کار شدم و درستیدم الانم می خواستم بذارمش تو وبلاگ آشپزیمون نمی دونم چرا باز نشد هر کار کردم واسه همین دستورشو همین جا می ذارم


ژله ابر و باد

مواد لازم

ژله: 3 بسته در 3 رنگ

آب جوش: 3 لیوان

شیر: 1 لیوان

قالب با حجم 1 لیتر

 

طرز تهیه

اول  هر بسته ژله را جداگانه در 1 لیوان آب جوش حل می کنیم  و اجازه دهید سرد بشه

بعد از اینکه سرد شد(حتما باید ژله کاملا سرد شده باشه در غیر اینصورت شیر وقتی بهش اضافه کنیم می بره) به هر رنگ از ژله یک سوم  لیوان شیر اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط و یکدست شوند. و بعد ژله های شیری را در یخچال قرار دهید تا نیم بند شوند.(یعنی مثل ماست بشه حواستون باشه خیلی سفت نشده چون وقتی بخواهید مخلوطش کنید دلمه دلمه میشه فکر کنم حدود نیم ساعت تا 45 دقیقه کافی باشه هر 3 رنگ ژله شیری را در قالب ریخته و به کمک قاشق با هم مخلوط کنید. سپس به مدت 4 تا 5 ساعت در یخچال بگذارید تا کاملا ببندد.

لبه های ژله را به کمک چاقو از قالب جدا کنید و ته قالب را یک لحظه در آب جوش قرار دهید، سپس در ظرف مورد نظر برگردانید و سرو نمائید.


اینم ژله ای که من درستیدم



ژله ای که من درست کردم ترکیبی از بلوبری، تمشک ، و هلو بود

خوبی این ژله به اینه که هر بار که درست می کنیم چون از ژله های مختلف استفاده می کنید هم رنگش فرق می کنه و هم طعمش

 

خوب امیدورام که تونسته باشه دیر اومدنمو جبران کنم


آکادمی نوشت: دیشب یه ذره شوکه شدم وقتی آرمین حذف شد انتظار داشتم شیما حذف بشه البته من خودم طرفدار آوا و مهران هستم

معذرت نوشت: بازم معذرت که انقدر دیر اومدم

دوست نوشت:همتونو خیلی دوست می دارم

کامنت نوشت: کلی کامنت تایید نشده مونده

سوتی نوشت: یه سوتی دادم که بعد میام می تعریفم

نظرات 48 + ارسال نظر
نسرین 1390/08/07 ساعت 09:24 ق.ظ http://amitissheyni.blogfa.com

نگین جون چرا سوتی که دادی رو ننوشتی؟ حالا معلوم نیست کی دوباره برگردی!!!!!!!راستی به من هم سربزن!!!!! دوست دارم!

گفتم بهانه داشته باشم دوباره بیام پست بذارم وگرنه میشه مثل این دفعه که پیدام نمیشه

طیبه 1390/08/07 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام چه عجب این طرفا احوال شما خوبی.به نظر من بابت پرستاری از اون فینگیلی حق الزحمه بگیر تا خالت خیلی خوش به حالش نشه یاد یکی دیگه کنه و واسه راستین خواهر برادر بیاره .دیگه تاخیر نکنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اون دمپایی منو هم که پرت کردم بده

سلام
عجب جمالت عزیزم
والا قرار شده ایشان هم زمان بچه داری ما کمکان کنند واسه همین اگه بخوام حق الزحمه بگیرم بعد اونم از من می گیره تا چند سال دیگه هم حقوق ها بالاتر میره به ضرر من میشه
دمپایت هم دیگه پس نمی دم تا دفعه بعد دمپایی طرف کسی پرت نکنی فعلا با همون یه لنگه راه برو

فرشته 1390/08/07 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام چقدر خشکله ؟عزیزم شکر پس کی باید بریزیم؟

سلام عزیزم
گلم شکر دیگه نیاز نداره مگه وقتی ژله تنها درست می کنی شکر می زنی؟؟؟

یسنا 1390/08/07 ساعت 11:06 ق.ظ

می بینم که عاشق پروانه ای ... نکنه پروانه های طفل معصوم رو خشکم می کنی می زنی به در و دیوار که اون موقع کلامون میره تو هم.
حالا نمیشد سوتی ات رو اول بنویسی .دلم واسه سوتی هات لک زده بودا.
آکادمی نوشت:‌من طرفدار آوش و ماهانم و در ضمن شاد و شنگول شدیم که شیما حذف نشد آخه خیلی تنهاست.

نه عزیزم خیالت راحت من اینجور آدمی نیستم که حیوونها رو خشک کنم بزنم در و دیوار
بسیار عالی من صدای آوش هم دوست می دارم

سنا 1390/08/07 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام گلم
ممنون که زله رو گذاشتی جونم

خواهش می کنم عزیزم نوش جونت

ریحانه 1390/08/07 ساعت 11:14 ق.ظ http://sheima.blogfa.com

سلام چه عجب نگین جون واقعا نگران شده بودم اول مرسی به من سر زدی دوم اینکه یک عالمه کارت دارم

منتظر تعریف کردن سوتیتم

نانا 1390/08/07 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی تو ؟ بابا فک کردم رفتی یا نگار اومده :)
عزیزم
کلی دلم واست تنگ شده بود !!
چه ژله ی خوشمزه ای!! خوب بابای همسرت حق داشته واسه تو نذاره :)
منم این نوع ژله رو دوست دارم ... بلوبری که معرکه است !!
میبینم که مامان شدی:) واااااااااااااااای نی نی نگهداری خیلی سخته :( مخصوصن علکی گریه کنند


راستی من طرفدار امیرمممممممممممممم

ماهان هم که معلومه خوبه :)
البته آوا و مهرانم دوست دارم ..
دیشبم دلم خیلی سوزید آرمین حذف شد بنده خدا صداش خوب بود :(

ولی از این شیمای کوفتی لجم میگیره !!

شهرزاد هم بامزه است :) با اون شوهرش

آوشم خوشم نمیاد


کلی دلم نگین تنگ شده بود واست !!
انقدرم سرما خوردم نیتونم بگم بیا بغلم :)

یه عالمه دوستت دارمممممممممممممممممممم

سلام گل نازم
وای رعنا جون به خدا منم دلم برات تنگ شده هی می خوام باهات یه قرار بذارم در رابطه با کاری که اون دفعه بهت گفتم می بینم وقت نمی کنم
انشالله این دفعه که اومدی خونمون برات درست می کنم
آره دقیقا سخت ترین قسمتش همونه
منم امیر دوست دارم قشنگ می خونه مخصوصا آهنگ اولیش
منم فکر نمی کردم آرمین به این زودی حذف بشه
الهی بمیرم چرا سرما خوردی دختر آخه مواظب خودت باش قربونت برم

شیما 1390/08/07 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام عزیزم چه عجبا اومدی.
ژله ها رو باید جدا گذاشت ببنده بعد مخلوط کرد یا نه همه توی یک ظرف ریخت بعد هم زد؟

سلام گلم
قربونت برم عزیزکم
آره باید ژله ها رو جدا جدا بذاری نیم بند بشه (همونطوری که نوشتم حدود نیم ساعت تا 45 دقیقه) بعدش میریزی توی یه ظرف و خیلی خیلی کم بهم میزنی(انقدر که فقط رنگها ه ذره با هم مخلوط بشن) بعد هم توی قالبت میریزی و می ذاری تا ببنده

فرزانه 1390/08/07 ساعت 03:06 ب.ظ http://respina88.blogfa.com

سلامممم نگین.ایول به ژله عالیت
در مورد برنامه خرج م مخارج خونه هم ممنونت میشم برام بنویسیش مادرجان

برات می نویسم عزیزم

نت زده شدن طبیعی ... اما خوجحالم که پست جدید گذاشتی ...

سوتی چی بود که نگفتی ؟ فکرمون مشغول شد ...

کفشدوزک 1390/08/07 ساعت 05:12 ب.ظ

به به خانوم هنرمند..
مام تست کینم ببینیم چی میشه..اوکی عزیزم..برم بگردم چه ماهی بوده خاطراتی که نوشتی بخونم..

ساغر 1دختر ورنا 1390/08/07 ساعت 05:26 ب.ظ

آره به نظر منم شیما باید حذف میشد

من امیر و ماهان و دوست دارم

فنچ بانو 1390/08/07 ساعت 06:05 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

سلام نگین جون. مرسی برای آموزش ژله.
یه سوال دارم. منم دنبال یه شنل خوشملم. اما توی اصفهان من کلا نمی دونم از کجا لباس بخرم!! می شه لطفا بگی از کجا گرفتی؟؟

شاپرک 1390/08/07 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.shaparac.blogfa.com

به به چه ژله ای
در مورد آکادمی هم بگم، من فکر میکنم مردم بیشتر به مو و چشم و ابرو رأی میدن تا خوندن طرف. اصلا خود گوگوش به شیما گفت هیچ ایرادی نیست که ازت بگیرم اما جزو سه نفر آخر بود. ارمین هم که اصلا نباید حذف میشد. من که دیگه رأی نمیدم

شیر کوچولو 1390/08/07 ساعت 06:26 ب.ظ

فکر کنم کامنت قبلیم الکی پرید. انگار کد رو درست وارد نکردم.
حالا بیخیال. ژله ات خیلی ناناس شده عزیزم. دوست دارم همین الان برم درستش کنم. بدجور داره چشمک میزنه.

tara 1390/08/07 ساعت 07:08 ب.ظ

bahhhh bahhhh,cheshmemun roshan,invara??? c

سلامت باشی

آرزو 1390/08/07 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام عسیسمممممممم.خوفی؟خوشی؟سلامتی؟راستین جیگری چطوره؟وایییی چقدر ژلت نازهههه مرسی که دستورش رو گذاشتی!در ضمن انقدرم دیر دیر نیا دههههههه!!!

راستین هم خوبه و سلام میرسونه
چـــــــــــــــــــــــــــــــشم

رها 1390/08/08 ساعت 12:56 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

منم دچار اینترنت زدگی شدم... حالا بهتری؟
چه ژله ی قشنگی ... سعی میکنم درست کنم...

سلام نگین جونم....
دیدی گفتی داری کارآموزی می گذرونی!....
اولن که راستین خان رو یه ماچ گنده بکن


دومن که این زله چه با مزه است!!!!.....مرسی عزیزم واسه دستورش...در اولین فرصت باید بدرستمش....
سومن اینکه ما بیصبرانه منتظر سوتی نوشت شما می باشیم.....

دیر که میایی زود که میری سر که نمی زنی البته می زنی ولی دیر می زنی
شنل و پلیور همسری هم مبارک
بابت ژله هم ممنون

ریحانه 1390/08/08 ساعت 10:04 ق.ظ http://sheima.blogfa.com

قرار بوده که شما نگین بانو بقبه ی عکس های استانبول را بذارید که نذاشتید.

وای باور کن یادم رفت

سیما 1390/08/08 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام

به به نگین خوشملون

خوبکردی یاد دادی منم دلم میخواستتت

منم از حذف ارمین ناراحتممممممم

سودا 1390/08/08 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.anatork.blogfa.com

عزیزم بی صبرانه منتظریم که بیای....

بیتا 1390/08/08 ساعت 12:33 ب.ظ http://moon14.persianblog.ir

این ژله چه قشنگ شده، حتما باید دست به کار برشم درست کنم.
بیا زودتر سوتی جدیدت رو بنویس

بانو 1390/08/08 ساعت 12:56 ب.ظ http://ruzhaye-abrishami.blogfa.com

خانومی واقعا خسته نباشی با بچه داری
و ممنون بابته ژله...
منم از اینکه آرمین حذف شد شوکه شدم...صداشو دوست داشتم...ینی کلا تو این دوره جز فریبرز و شیما بقیه رو دوست دارم...

سمیرا 1390/08/08 ساعت 03:14 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

چه عجب از اینورا!!!! چه ژله خوشگلی برم درست کنم خواهر میگم مگه مامان راستین مرخصی زایمان نداره؟!

سلام عزیز دلم
نه گلم فقط دو ماه بهش مرخصی دارن آخه تو یه کلینیک کارشناس تغذیه هستش و بیمه نیست واسه خاطر همینه که مرخصی نداره

باران 1390/08/08 ساعت 03:43 ب.ظ

سلم نگین جوووون

سلام عزیز جونم

یاسی 1390/08/08 ساعت 05:38 ب.ظ http://rozhayeyasi.blogsky.com

الان فکرکنم درامربچه داری کاملاحرفه ای شدی
دیگه مانی نی آجی نگین رومیخاییم
آشپزبزرگ مرسی واسه ژله برم بدرستمش

رضوان 1390/08/08 ساعت 08:34 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

خدا ور شکر که خوبی.
خیلی شیرینه مراقبت از بچه خاله.من که عاشق بچه های خاله هامم.

مرسی از دستور.
منتظر پست سوتیت هستم...

باران _ محسن 1390/08/08 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام نگین جونم
بابت دستور ژله ممنونم...منم پارسال ژله بستنی و عکسشو واسه بچه ها گذاشتم!ژله بستنیه چند رنگ هم خیلی خوشگل میشه!حالا اینم درست میکنم!
راستین کوچولو را ببوس...
راسی من طرفدار آوا و شهرزاد و آرمینم!
خودم به آرمین رای ندادم چون اصلا فکر نمیکردم حذف بشه و مطمئن بودم رای میاره!رای دادم به شهرزاد کوچولوی عزیزززززززم!واسه آرمین خیلی ناراحت شدم!
ار آوش و صداش و حرکاتش متنفرممممممم!

سلام عزیزم
ژله بستنی چطور تهیه میشه؟

حتما عزیزم راستین هم تو رو می بوسه
والا انگار همه از حذف آرمین شوکه شدند
منم زیاد از آوش خوشم نمیاد ولی همسری میگه خوب می خونه

سلام عسلم خییییییییییییییییلی خوشحالم که اومدی منم چند روزی اینترنت نداشتمو حسش نبود بیام ولی اولین وب رو که باز کردم وب خوشدل خودت بودممنون بابت دستور زله دوستت دارم خیلی عالی شده عجب پروانه خوشدلیه

سورمه 1390/08/09 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام نگین جونم. رسیدن بخیر. مرسی بابت ژله ابر و باد.
راستی... چه جوری میتونم برات نظر خصوصی بذارم؟؟؟

سمیه 1390/08/09 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام من رمز خواستم بهم نمیدی درسته تازه واردم ولی خواننده پروپاقرص خاطراتت هستم

سلام عزیزم
درسته گلم ولی واقعا شرمنده راستش نمی تونم به کسی اعتماد کنم شرمنده عزیزم

خدا رو شکر حالت خوب بوده

شنلت هم مبااااااااااااااااااااارک

فرفره 1390/08/09 ساعت 07:06 ب.ظ

مرسی بابتتتتتتتتتتتتتتتتت ژله ابروبادی عزیزمممممممم خوش به حالت چه قد ححال میکنی که میری راستین و نگه میداری منم میخوااااااااام

نانا 1390/08/09 ساعت 11:19 ب.ظ

آیا نگین با من چه کاری دارد
عزیزم بوووووووووووووس



فرناز.خانه ما 1390/08/10 ساعت 12:54 ق.ظ

دستت درد نکنه. حتما میرم تو فکر درست کردنش
منم از حذف شدن ارمین شوکه شدم حقش نبود

برنامت عالی بود نگین عزیزم .ممنونم و قول میدم از این ماه اجرایی بشه و نتیجه رو اعلام کنم بهت عزیزم
خیلی خیلی خیلی ممنونم
بووووووووووووووووووووووس

پریا 1390/08/10 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.roteilpar.blogfa.com

چه خوجل و ناز بودش این ژله.برم دس به دامان مامی شم.معلومه خوجمزستا

مهتاب 1390/08/10 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام خانوم کم پیدا.خوبی؟؟؟
ژلت خوشکل بود ودلربا
بی صبرانه منتظرسوتی هستممم.

مرمری 1390/08/10 ساعت 03:47 ب.ظ http://marmarnevesht.blogfa.com/

به به چه ژله ای
لینک شدی عزیزم

ستاره 1390/08/10 ساعت 11:12 ب.ظ http://shab-barone.blogfa.com

اوهههه بابا آشپز کدبانو
زودی بیا سوتی تو تعریف کن

ریحانه 1390/08/11 ساعت 09:10 ق.ظ http://sheima.blogfa.com

هشدار هشدار هشدار: چنانچه تا فردا اپ نشید تا جایی که در توان بلاگفا باشد برایتان پیام گذاشته می شود این هشدار را جدی بگیرید

سمیه 1390/08/11 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام چرا نظر منو تآیید نمیکنی دفعه سومه که برات مینویسم

نانا 1390/08/12 ساعت 11:38 ب.ظ

کوجایی تو ؟
بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ستاره و نیاز 1390/08/13 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام.خوبی نگین
چه خبر
نگین اون اسه که بهت دادم نگین؟من بودم
چه خبر

سلام آره عزیزم فهمیدم جواب هم دادم مگه نرسید؟
سلامتی گلم

آسمان 1391/02/21 ساعت 04:14 ب.ظ http://aftab0mahtab.blogfa.com

سلام

وای این عالی ترین ژله ای بود که تو زندگیم خورده بودم@

ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد