عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

نگین دوباره به غیبت ضعری می رود

سلام به روی ماه همتون

وایی بچه ها همه کارام ریخته بهم

اومدم بگم چند وقت نمی تونم بیام نت

قراره با همسری بریم ترکیه و امشب راهی هستیم

نظرهای همتونو خوندم ولی هنوز چندتایی مونده انشالله برگشتم به همه جواب میدم

راستی اگه رفتیم و در هوا سقوط کردیم و اینااااااا دیگه خواهشا حلال کنید

پنج شنبه ها هم برام بی زحمت یه فاتحه بخونید

اندر احوالات نگین بانو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دیدید برگشتم

سلام دوست جونی ها

عزیزانم خودتونو کنترل کنید یکی یکی سرم داد بزنید و فحش بدیداینجوری که من نمی فهمم چی می گین

خوب بابا شارژ ایدی اس المون تموم شد منم دیدم امتحان دارم شارژ نکردم

حالا دیروز تموم شد و شارژ کردم 

الانم اومدم بگم زندم

حدود 90 تا نظر تایید شده دارم همه تایید می کنم و به وبلاگهای تک تکتون سر میزنم فقط چون تعداد نظرات زیاده این دفعه به نظرات جواب نمی دم مگه اونایی که ضروریه

قول میدم زود بیام