عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

شرمنده دوباره

سلام دوستای گل و نازم 

ببخشید به خدا تا قبل عروسی که فرصت نداشتم بیام نت الانم اینترنت خونه وصل نیست و الان خونه خالم هستم واسه همینه که نتونستم بهتون سر بزنم 

واییی نمی دونید چه عروسییی بود.یادش می افتم دلم غش میره خیلی خوش گذشت به همه.همه می گن تا حالا اینطور عروسی نرفته بودند حالا جزئیات. براتون تعریف می کنم. 

دعا کنید اینترنت خونه زودی وصل بشه.ئیگه هر روز میام 

 

الانم نظرات همتونو خوندم اما هیچ کدومو تایید نکردم.گذاشتم یکی یکی بیام به همتون سر بزنم 

از همتون به خاطر دعاها و آرزوهای قشنگتون ممنونم 

همسری بیدار شد برم پیشش 

حتما به همتون سر می زنم.به خدا بی وفا نشدم

شرمنده

 سلام دوست حونی ها 

ببخشید اگه کم می تونم بیام نت.آخه این روزا که خیلی کار دارم واسه همین زیاد نمی تونم بیام نت.این دو روز هم کلی نظر تایید نشده داشتم دارم به اونا جواب میدم 

asdl خونه رو هم جمع کردم واسه همین مجبورم بیام کافی نت 

اگه تونستم هفته دیگه حتما بهتون سر میزنم اگه نه که میمونه بعد عروسی از خجالت همتون در میام 

برام دعا کنید همه چی خوب برگزار شه

جهیزیه (2)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.