عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

روز زن+ مهمونی+افتادن نگین بانو

سلام دوست جونی ها

هوراا بازم نگین بانو اومد با کلی تعریف

هولم نکنید تا یادم نرفته

اول اینکه مامانم اینا  شنبه شب رسیدن خونمون و من کادوشو فردا صبحش دادم

راستش یکشنبه شب شام خونه یکی از دوستای همسری از قبل دعوت بودیم و نمی شد بهمش زد چون برنامه مامانم اینا هم یه دفعه شده بود اومدنشون خلاصه مامانم اینا شب رفتن خونه خالم و من و همسری به همراه یکی دیگه از دوستاش با خانومش رفتیم خونه دوستشون

وای اولا که کلی سورپرایز شدیم 

سه تا آقایون از قبل برنامه ریزی کرده بودن و به مناسبت روز زن برامون کیک و 3 تا شمع و سه تا شاخه گل رز خریدن و کلی خوشحالمون کرده بودن هنوزم گله مونده عکسشو پایین می ذارم 

خلاصه شام خوردیم (شامشون خوراک میگو بود خیلی خوشمزه بود و خیلی تند )من معمولا غذاهای تند نمی خورم و اگه جایی غذا تند باشه معمولا پشت سرش سریع آب یا ماست می خورم خلاصه همسری تا قاشق اولشو خورد سریع برام نوشابه ریخت من فهمیدم که غذا تنده یعنی خیلی خیلی تند بود طوری که پشت سرش نوشابه می خوردم آخرش به تلخی میزد و بنده نفهمیدم اصلا چطور غذا خوردم 

ولی می دونم خیلی خوشمزه بود و غذای جدید بود که من تا حالا نخورده بودم 

بعد شام هم دستورشو ازش پرسیدم که بعد درست کنم البته 100  در 100 فلفلشو حذف می کنم خلاصه اینکه خیلی زحمت کشیده بود مخصوصا اینکه خانومه باردار بود

خلاصه کلی چرت و پرت گفتیم و خندیدم و کلا شب خوبی بود بعد این آقایون هی می گفتن حالا برید بگید این مردا بدن ما این همه به شما عزت می ذاریم اون وقت شما روز مرد با یک شورت و جوراب سر و تهشو هم میارید حالا بنده یه نقشه بسیار شوم و شیطانی برای روز مرد دارم باید نغمه و ریحانه(خانوم های دوستای همسری) درمیون بذارم و عملیش کنیم اینجا هم عنوانش نمی کنم چون ممکنه لو بریم بعدا میام میگم چکار کردیم

اصرار نکن الان نمی گم بهت

دیگه روزهای دیگه هم با مامانم اینا می رفتیم بیرون و می گشتیم 

یه روز هم خدا خیلی بهم رحم کرد پنج شنبه بود که داشتم با نگار حرف میزدم و همزمان هم داشتم اماده می شدم برم حمام، در حمام باز کردم که یه دفعه لیز خوردم و از پشت خوردم زمین و سرم خورد کف حموم اون لحظه فقط صدای جیغ نگار شنیدم و چشمام سیاهی  رفت که مامانم اومده بود بلندم می کرد  و بنده خدا کلی هول شده بود آخه قبلش مامان رفته بود حمام و کف حموم خیس و لیز بود خلاصه اینکه اگه سرم به دستشویی یا توالت فرنگی می خورد معلوم نبود الان اینجا باشم یا نه بعدشم همش سرم گیج می رفت و سرم کلی درد می کرد مامانم اینا هی می گفتن بیا بریم دکتر منم نمی رفتم شبش هم خونه یکی از عمه هام بودیم و من همش دراز کشیده بودم فرداش هم که پاشدم تمام گردن و کمر و پلوهام درد می کرد خلاصه اینکه خوشی های این چند وقت حسابی از دماغم بیرون رفت

خوب حالا بریم سراغ عکس فقط ببخشید عکس ها رو الان یعنی ساعت 12 نصفه شب انداختم و مسلما نور خوبی ندارن میدونستم فردا وقت نمی کنم عکس بگیرم

کادو روز زن (آخه من کلی عاشق روتختی هستم انقدر دوست دارم مثل ثمر و عدنان کلی رو تختی داشته باشم که هر روز یکیشو می انداختم) 


رو تختی


عکس تابلویی که قولشو داده بودم


تابلو


و عکس گلی که همسری اونشب بهم داد


گل

نظرات 35 + ارسال نظر
یکی از اهالی 1391/03/02 ساعت 02:48 ق.ظ

روزت مبارک خانم گلم. کادوت هم خیلی نازه. رو تختی تون شیکه و من خیلی ازش خوشم اومد.دست شوهرت هم درد نکنه.ایده ی خوبی بوده امیدوارم برای روز پدر تلافی کنید و حسابی خوش بگذرونید

مبارک باشن خانومی

سمیه 1391/03/02 ساعت 09:10 ق.ظ

عزیزم زمین خوردنت به خیر گذشته. روتختیت هم خوشگله مبارکتون باشه

سلام گلم آره واقعا به خیر گذشت
مرسی قابلی نداره

نیلوفر 1391/03/02 ساعت 09:21 ق.ظ http://nilo0ofar.mihanblog.com

سلام عزیزم
روزت مبارک باشه کادو و گلت خیلی قشنگن
مواظب باش دختر! خدا رو شکر به خیر گذشته

رضوان 1391/03/02 ساعت 09:33 ق.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

روزت مبارک خانومی.پس آقایونتون گل کاشتن.دستشون درد نکنه.انشاله جبران میکنید.

چه خوب مامانت اینا اومدن و با هم روز مادر رو جشن گرفتین.انشاله همیشه سالم باشن.

ووووووووووی ک چقدر خدا بهت رحم کرده.عزیزم زیاد صدقه بده.

روتختی هم مبارکه.

خانومی 1391/03/02 ساعت 09:42 ق.ظ http://yaddashthaye-ma.blogfa.com

از خوشحالیتون خوشحالم...مراقب خودت باش نانازم

نیلوفر 1391/03/02 ساعت 09:56 ق.ظ http://nilo0ofar.mihanblog.com

سلام عزیزم
روزت مبارک باشه کادو و گلت خیلی قشنگن
مواظب باش دختر! خدا رو شکر به خیر گذشته

زهرا 1391/03/02 ساعت 10:15 ق.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

آخی الهی بمیرم واست چقدر بد خوردی زمین...
سوپرایز قشنگی داشتید برای روز زن... مطمئنم که خیلی خوش گذشته بهت.

نیلوفر 1391/03/02 ساعت 10:49 ق.ظ http://nilo0ofar.mihanblog.com

چجوری رمز بدم بهت؟

sara 1391/03/02 ساعت 10:50 ق.ظ http://sara357.blogfa.com

سلام نگین جون روزت مبارک رو تختیت خیلییییییییی خوشکل بود مبارکت باشه عزیزم...منم عاشق رو تختیم ...نگین راستی ما هفته ی ÷یش رفتیم همدان وایییییییی چه جاهای قشنگی داشت اونجا همش یادت میکردم چه شهر تمیزی دارید واقعا من و همسرس کلیییییییییی لذت بردیم...

سلام سارا جونم
مرسی خانمی .چشمات خوشگل می بینه
خوشحالم که بهت خوش گذشته نمی دونم کجاها رفتی ولی اگه زودتر میگفتی جاهای خوب و دیدنی و مراکز خریدشو بهت معرفی می کردم
انشالله یه سری با هم بریم

[ بدون نام ] 1391/03/02 ساعت 11:14 ق.ظ

آفرین به آقایون با این سورپریزشون
روتختی هم شیک و قشنگه
واای دختر برای خودت صدقه بده بلا دور باشه

آره والا دستشون درد نکنه
ممنونم خانمی
حتما گذاشتم کنار
فقط عزیزم خودتو معرفی نکردی خووووووو

شیر کوچولو 1391/03/02 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام نگین جان. فقط میتونم بگم خدا بهت رحم کرد. خیلی جای خطرناکی زمین خوردی. خدا رو شکر که طوریت نشد عزیزم.
بعدشم که من دخایی عزا گرفتم برای روز مرد. برای همسری میدونم چی میخوام بگیرم اما پدرها رو چه باید کرد؟ اون هم پدر من که نه اهل کیف پول است نه ساعت . همش پیراهن خریدیم توی این 2 سال :-(
روتختیت مبارک عزیزم. تنوع خیلی خوبه توی زندگی. من هم عاشق روتخیتی ام.

سلام عزیزم آره واقعا خیلی بهم رحم کرد
آخه والا هیچی نیست براشون بگیری خوووووو بعدشم تازه تولد همسری بودمن واقعا سر در گم هستم چی بگیرم
آره روحیه آدم عوش میشه

سودا 1391/03/02 ساعت 12:59 ب.ظ http://anatork1983.blogfa.com

همه چی مثل همیشه عالی
فقط عزیزم کاش برای اطمینان به دکتر مراجعه میکردی خوببب

گفتم اگه فردا بازم سرگیجه داشتم می رفتم ولی دیگه فرداش خوب شدم

sara 1391/03/02 ساعت 01:20 ب.ظ http://ariaye2012.blogfa.com

درست مثل من.کلکسیون روتختی وعطر دارم.

مبارکت باشه خانومی

عارفه 1391/03/02 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام خدارو شکر که اتفاقی برات نیفتاد ولی اگر می رفتی دکتر خیالتون راحت تر می شد کادو هات هم مبارکت باشه

ممنون عزیز دلم
والا اون موقع دیگه ساعت 8 شب بود و می دونستم دکتر متخصص نیست گفتم اگه فردا باز خوب نشدم میرم که خوب شده بودم

sara 1391/03/02 ساعت 03:14 ب.ظ http://sara357.blogfa.com

فدات بشم من عزیزم...میشه مراکز خرید همدان رو بهم بگی آخه شاید تا 1 ماه دیگه دوباره بریم...

گلم پاساژ آریان خیابان جهان نما
مجتمع سعدیه دره مراد بیگ
پاساژ لاوین (خیابون مظفریه) این پاساژ تازه باز شده من عید که رفته بودم همدان قیمت های همه چی خیلی عالی بود البته بگم خود پاساژ شیک و تمیز هست ولی جایی که این پاساژ ساختن چندان باکلاس نیست
اسم پاساژها رو به هر کی بگید راهنماییتون می کنه
پاساژ خواجه رشیدم بد نیست می تونی یه سر بزنی

نفیسه 1391/03/02 ساعت 03:42 ب.ظ http://z-shirin.blogfa.com

واااای خانومی خدا رو شکر که به خیر گذشت...
به به چه سورپرایزی... چه کادویی..

نشمیل 1391/03/02 ساعت 03:51 ب.ظ

کادو های مبارک عزیم روتختیت خیلی خیلی خیلی قشنگه (رو تختی دوران مجردی من همین شکلی بود )

هم روزت مبارک خانومی...هم کادوهات...روتختیت خیلی خوشگله...
منم روتختی خیلی دوست دارم ولی جا ندارم...

نانا 1391/03/02 ساعت 11:21 ب.ظ

نگین خوب تو ؟ چقدر ناراحت شدم که افتادی چون واقعن خطرناک بوده :( الان خوبی؟

عجب!!


این نگار خانوم نمیشد ما هم زیارتشون میکردیم :) بوس اش کن و بهش سلام برسون همچنین به مامی :×××××


عزیزم روتختیت خیلی قشنگ بود
گلت بی نظیر تابلو پرفکت:)

دوستت دارممممممم
خانوم یکم تند تند بنویس
زودم بگوو واسه مرد چ نقشه ای داریااا

قربونت برم الهی من خوبم
خدا خیلی بهم رحم کرد به خدا
وای انقدر زود اومدن و رفتن که خودمم نشد ببینمشون
سری بعد انشالله یه قرار می ذاریم همدیگرو ببینیم

قابل تو دوست جونیمو نداره

نمیگم

سلام نگنی خوبی عزیزم مرسی ا زحسن اعتمادتون عالی بودن عکسا رو میگم ماشالاه مامان و بابا جوون هستن خواهرت هم نازه اگه اشتباه نکنم نگار خواهرته دیگه در مورد گربه نره کلی خندیدم اخه خیلی شبیش بوده خیلی

آره خیلی شبیه گربه نره هستش

سمانه 1391/03/03 ساعت 01:30 ق.ظ http://samanehhosein.persianblog.ir/

اول ایکه کادوهات مبارک
روتختیت نازه
منم چند بار تا حالا تو حموم و دستشویی خوردم زمین
خیلی درد داره

دلبند 1391/03/03 ساعت 02:25 ب.ظ http://yasmangolavadelband.blogfa.com

سلام نگین جون،
ممنون از راهنماییت،با همسریم هم که صحبت کردم نظر اونم همین بود که خونه های نیمه کاره باصرفه تره.
راستی دختر بیشتر مواظب خودت باش.روتختیت هم مبارک باشه خانمی.

کادوت مبارک گلم
خیلی خوشگله
بوس بوسی

ملیکا 1391/03/03 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام خانمی روزت مبارک.

رو تختیت خیلی ناز و قشنگه منم خیلی دوست دارم روتختی.

مواظب خودت باش و صدقه بده خدا خیلی به تو و همسری و خانواده ات رحم کرد

انشاالله همیشه خوش باشی و اتفاق های بدی نیفته

سلام گلم
ممنون عزیزکم

واقعا خدا خیلی بهمون رحم کرد
صدقه هم گذاشتم کنار
ممنون همچینی برای تو دوست خوبم

فرشتهههههههه 1391/03/04 ساعت 09:50 ق.ظ

وای
من انقد از لیز خوردن می ترسممممممم
سلاممممم
خوبی؟
بالاخره اومدی
خیلی کم میای ها

سلام عزیزم
چه کنم خواهر بچه داری خونه داری درس و امتحان مگه می ذاره
ولی چشم زودتر میام

رو تختـــــــــی خیلی نازه

حدیث 1391/03/04 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام نگین جون امیدوارم خوب باشی تازه چند روزه با وبلاگت اشنا شدم جای قشنگیه بهت تبریک میگم.
خوبه که خاطراتت رو ثبت مبکنی بعدا حتما از خوندنش لذت میبری منم تا چند ماه دیگه عروسیمه و احتمالا یه وبلاگ برای ثبت خاطراتم راه بندازم.
بازم بهت سر میزنم
موفق باشی

سلام عزیزم
آره فکر خیلی خوبیه حتما تو هم یه وبلاگ راه بنداز و حتما حتما بهم خبر بده تا بهت سر بزنم

رویا 1391/03/04 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام دوست جونی ام
من نمی تونم برات پیغام بذارم.
من دوستت دارم نگین بانو.دلم میخواد بیشتر باهات آشنا بشم

سلام رویا جونم
مرسی خانمی پیغامت به دستم رسید
عزیزم چی میخوای بیشتر از من بدونی؟
منم دوست دارم یه دوست خوب دیگه به جمع دوستام اضافه بشه

الهه 1391/03/05 ساعت 04:51 ب.ظ http://nini91.blogfa.com

سلام
مبارک باشه عزیزم.من بیشتر اون ماشینا روی پاتختی چشممو گرفت.همسری عشق ماشینه؟
سوپرایز روز مرد چیه به من بگو خو کنجکاوم
دیگه بهم سر نمیزنی؟

سلام آره چه جورم اگه حریفش نبودم تا حالا کل خونمو کرده بود ماشین
خو صبر کن دختر تحمل داشته باش
شرمنده همین الان میام

خانم 1391/03/06 ساعت 12:38 ق.ظ http://zemestoone86.persianblog.ir

نگین جونم مبارکت باشه روتختیت خیلی خوشگله
عزیزم مواظب خودت باش
خونه خریدید توی چشمید یه خونی بریزید گلم
مواظب خودت باااااش

ممنون خانمی
آره همسری هم همینو گفتحتما یه قربونی می کنیم

آرنوشا 1391/03/06 ساعت 06:23 ب.ظ http://arnoosha1364,blogfa.com

مبارکت باشه خانمی

سنا 1391/03/07 ساعت 10:51 ق.ظ http://k-eshgh.mihanblog.com/

سلام عزیزم
اول مبارک کادوهای پست قبل
آره ماهم ازین خاطرات زیاد داریم
گلم دیگه سرنمیزنیا....

هبه رضوی 1391/03/09 ساعت 12:44 ب.ظ


خیلی کادوهات خوشگلن
مبارکت باشن

::.. 1391/03/09 ساعت 02:41 ب.ظ http://farzan3h.blogfa.com

عزیزم مبارکه
رو پاتختی ماشین گذاشتی...
مال نی نی خالست؟

نه عزیزم مال همسریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد