عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

نگین بانو خانه دار شد

سلام سلام صد تا سلام

بزن دست قشنگه رو که نگین بانو اومد

خوب همونطور که گفتم این بار سر بلند اومدم آخه غیبتم تقصیر خودم نبود و تقصیر شرکت مخابرات و بدش هم آی اس پی مون بود


خوب بریم سراغ خونمون

بله دیگه ما به پیشنهاد دوست جونی های عزیز کفش آهنی به پا کردیم و به گشت و گذار پرداختیم و وقتی دیدم نمی تونیم خونه حاضر و آماده بخریم سراغ خونه های پیش فروشی و نیمه کاره رفتیم دیگه حالا نگین بانو رو تصور کنید که با چه بدبختی از این پله ها که آجری بود و باید پاهاتو اندازه کل هیکلت باز می کردی بالا می رفت وای هیچ وقت یادم نمیره یه بار یه مجتمعی رفتیم که همه چیش کامل بود فقط آسانسورش راه نیفتاده بود فکر کنید سه بار من 5 طبقه رو بالا و پایین رفتم یعنی حساب کن 15 طبق بری پایین و بالا دیگه آخرش داشتم می مردم و فشارم هم اومده پایین که دیگه چون تجربه دار شده بود همیشه تو کمیفم کیک و شکلات می ذاشتم 


خیلی جاها تا پای معامله هم رفتیم ولی حکمت خدا این بود که نخریمش 

دیگه اینکه در نهایت یه خونه تو بهارستان پیدا کردیم که آبان تحویلش میدن و شرایطش با شرایط ما می خورد و البته بگم کلی هم قر کردیم و وام گرفتیم تا تونستیم بخریمش و اینو هم بگم قراره یا بدیمش رهن یا اجاره چون بهارستان هم من و هم همسری راضی نیستیم بریم مخصوصا من چون از خالم دور میشم و خیلی تنها میشم بعد از چند وقت بفروشیمش و یه خونه تو سپاهان شهر بخریم(البته اگه باز خدا کمکمون کنه)


*** الان داره کنسرت روحانی پخش میکنه همسری هم نشسته داره گوش میده و  می خونه انقدر دوست دارم خوندنشو


خلاصه اینکه نگین بانو خونه دار شد

خدا جونم بازم متشکرم ازت که کمکمون کردی



وای تا حالا شده رستوارنی جایی برید نقره داغ بشید؟؟؟!!!

ما شدیم موضوع از این قراره که چند وقت پیش هی این نرگس و شوهرش می گفتند بیاین یه رستورانی تو پاساژ ارکیده باز شده غذاهاش فوق العاده هستش غذاهای جدید و فوق العاده خوشمزه داره ما هم هوس افتادیم و رفتیم ما و خالم اینا و لیلا و شوهرش و نرگش و شوهرش 

رفتیم یه غذایی سفارش دادیم که خدا می دونه الان هر چی فکر می کنم اسمش یادم نمیاد 

ترکیباتش هم کلی چیز نوشته بود و آخرش نوشته بود سس زیتون 

من مونده بودم این سس زیتون چیه خلاصه سفارش دادیم و همسری هم یه غذای دیگه که اونم یه اسم عجیب و غریب داشت خلاصه منتظر شدیم تا غذا رو آوردن 

وای وقتی غذارو گذاشتن جلوم انگار یه کاسه آب یخ ریخت رو سرم حالا فکر می کنید غذا چی بود؟؟؟؟


ماکارونی بود تازه کاش ماکارونی درست حسابی فقط ماکارونی و گوجه بود با 4 تا قارچ و اون سس زیتون هم تو کل اون کاسه به اون بزرگی فقط یه دونه زیتون گذاشته بودن و اسمشو گذاشته بودن سس زیتون 

خلاصه حسابی اشتهام گرفت غذای همسری نگاه کردم دیدم مال اونم ماکارونیه تازه با خامه وای انقدر چرب بود که نگو یه قاشق که خوردم حالم بد شد خلاصه نگاه خالم کرد ددیم اونم حال و روزش دست کمی از من نداره آخه اونم سبزیجات گریل شده سفارش داده بود منتها به جای اینکه گریل شده باشه غوطه ور بود تو روغن 

خلاصه یه نگاه معنا داری به هم کردیم و هیچی نگفتیم 

بعد از اینکه غذامون تموم شد رفتیم حساب کردیم و رفتیم تو ماشین غذای من و همسری شده بود 20000 تومان


خلاصه رفتیم تو ماشین نشستیم خالم گفت : غلط بکنم پامو بذارم اینجا دیگه این چی بود

منم گفتم: با اون 20 تومان من چند تا بسته ماکارونی میشد بخرم تازه ماکارونی درست حسابی با گوشت چرخ کرده و قارچ و .... نه گوچه و یه دونه زیتون

خلاصه هم حرص می خوردیم هم می خندیدیم به قیافه هامون سر سفره ادای همدیگرو سر میز در می آرودیم و می خندیدم

فردا هم لیلا زنگ زده بود فهمیدیم اونم حال و روزش بهتر از ما نبوده


نتیجه اخلاقی از این ماجرا

1: از امتحان کردن غذاهای جدید جدا خودداری کنید

2: زیاد به تعریف های دیگران اعتنا نکنید



واسه روز معلم برای همسری ژله و سالاد ماکارونی درستیدم و رفتم براش یه دسته گل خوشگل خریدم و بازم مثل پارسال سورپرایزش کردم


خوب دیگه سرتونو درد آوردم

راستی مامانم داره میاد و برای روز مادر اینجاست

خیلی خوشحالم که می تونم کادوشو دقیقا تو همین روز بهش بدم

براش 2 تا تابلو گرفتم برای مادر همسری هم یه کیف امروزم نشستم کادوشون کردم خیلی خوشگل شدند حالا تو پست بعد عکساشو می ذارم

راستی هنوزم یادمه که باید از تابلو خودم هم عکس بندازم تو پست بعد

الان همسری نشسته برم عکس بگیرم میگه دختره خل شده نصفه شبی داره از در و دیوار عکس می گیره


دوستون دارم و پیشاپیش روز زن مبارک

کادو نوشت :یعنی همسری برام چی گرفته؟

خدا نوشت:قربون بزرگی و عظمتت برم ازت ممنونم که بازم دستمونو گرفتی و کمکمون کردی خونه خوب پیدا کنیم

دوست نوشت:دلم واسه همتون یه ذره شده


طبق معمول چند تا نظر مونده که تایید نشده


نظرات 48 + ارسال نظر
آرزو 1391/02/21 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام نگین جونم چه عجب از این طرفا؟الهی شکر که خونه خریدین مبارکتون باشه فداتشم؛دلم برات یه ریزه شده بود عزیزم؛

سلام عزیز دلم
قربونت برم مرسی گلم
منم همینطور خانمی خوب کردی اومدی دوباره بیا پیشم

هستی 1391/02/21 ساعت 11:37 ب.ظ

تبریک نگین جونی
مبارکه
برا منم دعا کن

انشالله هر چی که می خوای بهش برسی

ناهید کوچولووو 1391/02/21 ساعت 11:40 ب.ظ

مبارک باشه

پریا 1391/02/21 ساعت 11:46 ب.ظ http://roteilpar.blogfa.com

سلام عزیزم...
چه عجب خانوم تشریف آوردن
دلم برات تنگولیده بودش عشقم...
مبااااااااارک باشه خونتون عزیزم...
خعلی خوشحال شدم واست نفسم...
واقعا بضیا بقیه رو چی حساب میکنن همچی غذایی میدنادیگشم نرید اوجا
خعلی خوبه که روز مادر مامانت میاد پیشت...
روز مادر رو تبریک میگم به همه مامانا

سلام گلم
شرمندم به خدا
مرسی عزیز دلم

نمی دونم به خدا
خودشون حاضرن برن یه همچین رستورانی و انقدر پول بدن بد ماکارونی بخورن
آره واقعا دلم براش لک زده
منم روز ن بهت تبریک میگم عشقم

نانا 1391/02/22 ساعت 02:24 ق.ظ


اول سلام عشخم
قربون پاهات برم من وای وقاعن پله درد ناکه ما گروهمون طبقه سومه بیچاره میشم تا برسم بالا!! تو رو که 15 طبقه رفتی کجای دلم بذارم
:)
مبارکه عشخم
بزن دست قشنگه رو :)
چ بهارستان چ سپاهان شهر مبارک باشه هانی من
اما خو بهارستان دورتره !!


برم بقیه اش رو بخونم:)

سلام دلبندم
وای خدا نکنه عزیزم این حرفا چیه
وای رعنا خدایی هیچی بدتر از پله نیست
آره ما هم به خاطر دوریش حاضر نیستیم بریم

بدو بدو تا دیر نشده

نانا 1391/02/22 ساعت 02:29 ق.ظ

انوشیروان روحانی واقعن برنامه جالبیه !!


واقعن ؟ من هنوز نرفتم این رستورانه رو !!‌غذاهاش ایتالیایی باید باشه نه ؟ ما هم یه بار رفتیم رستوران اسانیایی به همین درد دچار شدیم :)) عذاهاش رو دوست نداشتیم :))

وای چ عالی مامانت میاد
هورااااااااااااااااااااااااااااااسلام برسون حتمن :( شارجم ندارم اس بدم :( نگار جونم یه بوس محکم کن

عاچقتم نگین
اندازه 1000 تا دنیا دلم تنگه واست دختر

بازم تبریک به خاطر خونه

رعنا جون بهت پیشنهاد میدم هیچ وقت نری اونجا
آره فکر کنم ایتالیایی بود
فقط الکی کلاس می ذاشتن
قربونت برم رعنایی حتما سلامتو می رسونم
منم که دیگه دلی واسم نمونده از دوریت

رضوان 1391/02/22 ساعت 11:18 ق.ظ

خیلی خیلی مبارکه.به سلامتی عزیزم.
ماهم یه بار از این بلاها سرمون اومده .خیلیییی حرص در میاره.

سنا 1391/02/22 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام نگین جونم
مبارکتون باشهازته قلبم خوشحال شدم
خوشحالم که مامانت روز مادر پیشتونه...
عجب رستورانی...ببین چه جوری پول درمیارن آخه....
بوس

سلام سنا جونم
ممنون خانم گل
والا به خدا نمی دونم چطور پول از گلشون پایین میره

گلم هر چی فکر می کنم اسم وبلاگت یادم نمیاد

فرشتهههه 1391/02/22 ساعت 01:18 ب.ظ

سلامممم
به سلامتی
مبارکتون باشه خونههههههههههههههه
ایشالله سال دیگه یه جای بهتر
و ایشالله خودتون برید زیر خونه خودتون
من زدم دس قشنگه رووو
روز زن رو هم بهت تبریک میگم
میگما اسم اون غذا رو پیدا کن تا ما تو چاه نیفتیم

سلام گلم
مرسی انشالله قسمت شما
روز زن منم بهت تبریک میگم البته با کلی تاخیر
والا هر چی فکر می کنم یادم نمیاد
از بس که ازش خاطره خوب دارم

نانا 1391/02/22 ساعت 01:49 ب.ظ

میگم اون کلک روحانی این وبده:
:)

باران 1391/02/22 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام نگین خودمممممممممم خوبی؟
خونتون مبارکههههههههه!!
روزتم مبارکههههههههههههه!!!!!!
نبودی ببینی چه کردیم با دختردایی!!

سلام خانمی روز تو هم مبارک
بابا دست از سر کچل این دختر دایی بردار
میترسم خدا همه گناه ها رو به پاب من بنویسه

لیلی 1391/02/22 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام عزیزم.
مبارکا باشه خونه.
انقده دلم برات تنگ شده نگین.
حتما میای خونه رازقی که؟

سلام آره عزیزم کی می خوای بری

عارفه 1391/02/22 ساعت 08:57 ب.ظ

مبارک باشه خوشحالم که خوشحالی اخه خونه خریدن مثل غول مرحله اخر که باید شکستش بدیها خونه رو هم باید کلی سرو کله بزنی باهاش تا مورد پسندت بشه مخصوصا الان البته من مجردم ولی مستاجریم ولی مستاجری یه خوبی داره که تنوع داره و تو روحیه ادم تاثیر می ذاره البته نه موقع اجاره دادن ولی اگه محل و همسایه ها خونه هر عیبی داشت می تونی سر یه سال پاشی ولی خونه ادم چون با کلی زحمت بدستش اوردی سخته ولی الان نگی نفست ازجای گرم در میاد ولی من که یا پوستم کلفت یا نمی دو نم الان فکر کنم تو۲۵ سال ۹ یا ۱۰ بار خونه عوض کردیم ولی من از مامانم ناراحتم و غرای بابام من که پوستم کلفته و برامم خوبه ایمیل و بلاگ ندارم شایدم به زودی ولی گذری نیستم و همه خاطراتتو خوندم

قربونت برم عزیزم
آره مستاجری خوبیش اینه ولی می دونی آدم سر ماه که کلی اجاره میده زورش می گیره بعدش هم مرتب باید تن و بدنت بلرزه که وای اگه امسال صاحب خونه بیرونم کرد کجا برم
اینه که تصمیم به خونه دار شدن کردیم
انشالله شما هم یه روز خونه خوشگل و مامانی پیدا کنید

نگار 1391/02/22 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام علیکم
خعلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نامردی
یعنی من نیام؟؟؟؟؟ هیچ اسمی از من نبردی که یوهو داره میاد
چرا بیام جایی که کسی منتظرم نیست؟؟؟
اااااااااااااااااااااا راستی تولد منم نزدیکه ها!!!!! از اونجایی که هفته قبل از تولدم اونجا حضور دارم ، میتونی کادومو همون موقع تقدیم کنی
چون دیگه بعدش منو نمیبینی دارم میگما!!! والا فک نکنی واسه کادوه


نانا جونم عاشقتم خانومی گا
بوسسسسسسس

نگاار خانوممم خوب همه که گفتن چه خوب تو هم میای
من یادم نمیاد
چی کجا کی؟تو مگه 1 فروردین متولد نشده بودی

ملیکا 1391/02/22 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام عزیزم

به به بسلامتی انشاالله یه خانه بهتر و همون جوری که میخواین بخرین.

چه خوب که مامانی میان پیشتون انشاالله همیشه شاد باشی.

روز زن و مادر مبارک

فرناز 1391/02/23 ساعت 01:32 ق.ظ http://dailyevent.blogfa.com

مبارک باشه خانم. به سلامتی و دل خوش
خوشحال شدم.
روز زن رو هم تبریک میگم

آنیتا 1391/02/23 ساعت 08:01 ق.ظ http://aanniittaa.blogfa.com/

روزت مباااااااارک خانم خانه دار

عزیزم وبلاگت باز نمیشه
نمی دونم چرا

ریحانه 1391/02/23 ساعت 08:08 ق.ظ http://sheima.blogfa.com

سلام عزیزم مبارک باشه خونتون گفتم که امسال خونه دار می شی خوشحالم کردی

خداروشکر که صاحب خونه شدین...
ولی فک مینم هر چیزی ارزش یکبار امتحان کردنو داره
و ضمناً روزت مبارک

مرسی
نمی دونم ولی این امتحان سختی بود
روز تو هم مبارک

فرزان 1391/02/23 ساعت 01:29 ب.ظ http://zanoneh.blogfa.com

سلام نگین عزیزم.خوبی؟
منتظرم عکس کادوهات رو بذاری ببینیم.بهت تبریک میگم که خونه دار شدین عزیزم.امیدوارم خیرش رو ببینید...

فرناز 1391/02/23 ساعت 02:22 ب.ظ http://barayerasoolam.blogfa.com

نگین جان هم روزت مبااااارک هم خووووووونهی نو...ایشاالله همیشه شاد باشی و موفق

فرشتههه 1391/02/23 ساعت 02:39 ب.ظ

روزت مبارک عزیزممممممممممممم

ممنون عزیزم ببخشید یکم دیر شد روز تو هم مبارک

مبارکتون باشه
ایشالله به زودی زود یه خونه بهتر می خرین
روزت مبارک
بوس بوسی

مبارکه مبارکه مبارکه
به سلامتی عزیزم خیلی خوشحال شدم

خانومی 1391/02/24 ساعت 10:39 ق.ظ http://yaddashthaye-ma.blogfa.com

سلم عزیز دلم...مبارکتون باشه خونتون...بوس بوس بوس

sara 1391/02/24 ساعت 11:56 ق.ظ http://ariaye2012.blogfa.com

خونه ی نو مبارک.

اتفاقا ما هم تازه خونه دارشدیم ولی هنوز آماده نیست.

شاد باشی خانمی

نگین جونم مبارک باشه عزیزم خونه نو همیشه شاد باشین ایشا... روزی برسه که هر جا خواستی به هر خوشگلی که دلت خواست خونه بخری

به لطف خدا همیشه امیدوار باش

نفیسه 1391/02/24 ساعت 02:50 ب.ظ http://z-shirin.blogfa.com

مبارک باشه خونه دار شدنتون....
رستوران جدید نگو که من هروقت یادش میوفتم متهوع میشم!!!
آخه سر ما هم همچین بلایی اومده!!

مبارک باشه نگین جونی...
دعا کن مام خونه دار بشیم

سمانه 1391/02/25 ساعت 12:59 ب.ظ

مبارکه خونه دار شدنتون
ایشالله همیشه خوش باشین

ممنون عزیزم

آنیتا 1391/02/25 ساعت 01:20 ب.ظ http://anisaaa.blogfa.com/

سلام عزیزم به علت یه سری مشکل آدرس وبمو تغییر دادم لطفا با اسم در مسیر عشق لینکم کن[بوسه](آنی همسفر عشق)

آها پس واسه همین وبت باز نمیشد

نشمیل 1391/02/25 ساعت 03:43 ب.ظ

خیلی خوشحالم عزیزم
امیدوارم هر چه زودتر هم قسطها تموم بشه

[ بدون نام ] 1391/02/25 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام نگین جان.
مبارکه عزیزم. هم کادوی روز زنت که هنوز نمیدونم چی بوده و هم مهمتر از اون صابخونه شدنت رو.

مرسی خانم خانما
فقط شما

[ بدون نام ] 1391/02/25 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام

سمانه 1391/02/26 ساعت 08:40 ق.ظ http://samanehosadegh.mihanblog.com

عزیزم خیلی خوشحال شدم مبارکتون باشه....بسلامتی...دست راست زیر سر ما تا ماهم بخریم

ممنون خانمی انشالله قسمت شما هم بشه زودتر یه خونه خوب بخرید

غزل 1391/02/26 ساعت 11:58 ق.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

مبببببارکه

بهار 1391/02/26 ساعت 03:35 ب.ظ http://shott.blogfa.com

سلام خانوم گل..روزت مبارک البته با تاخیر
مبارک باشه منزل نو..خوشحال شدم..

farzan3h.blogfa.com 1391/02/27 ساعت 07:59 ق.ظ http://farzan3h.blogfa.com

mobaraketon bashe azizam

دلبند 1391/02/27 ساعت 10:03 ق.ظ http://yasmangolavadelband.blogfa.com

سلام نگین جان،
خونه جدید مبارک باشه.ما هم بهارستان زندگی میکنیم خیلی از محیطش راضی هستم چون آرومه،
اگه خدا خواست قراره که ماهم خونه بخریم،
ببخشید عزیزم اگه فضولی نیست میشه شما که تجربه به دست آوردین مارو هم راهنمایی کنین.
مثلأ قیمت خونه های بهارستان ساخته شده و نیمه ساخته تو چه رنجی بود.؟
عزیزم اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم.



گلم جوابتو تو وبلاگت دادم عزیزم

عطی 1391/02/27 ساعت 11:05 ق.ظ

خونه دار شدتون مبــــــــــــــــــــــــــــــاررررک.....

ممنون عزیزم

سمیرا 1391/02/27 ساعت 05:53 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

مبارک باشه عزیزم ایشالا با تن سالم و دل خوش...خیلی کار خوبی کردید اول زندگی به فکر خونه بودن باعث پیشرفت میشه...مبارک باشه روزتم مبارک کادو چی گرفتی؟

آلما 1391/02/28 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.almaa.blogsky.com

مبارکه خونه نگین جان

سلام عشق من خوبی عسلم؟ خونه جدید مبارک ایشالا که واستون اومد داشته باشه ببخش دیر اومدم گلم مگه این کلاسا وقت واسه ادم میزارن با یه عالمه تاخیر روزت مبارک باشه خانوم گلی ایشالا 100 سال سایه ت رو سر همسریت باشه من نقره داغ شدم به طرز فجیع یه غذا سفارش دادم که اسمشو تو عمرم نشنیدم گفتم شماره 26 رو لطف کنین کاش لطف نمیکرد کوکو بود که روش سس مایونز ریخته بودن لب نزدم 12000 تومنم شد

سلام آبجی رها جونم
خانم خانما تو چطوری
ممنون وای نگو از این کلاسها که آدمو دیوونه می کنه
والا منم اونجا با خودم می گفتم کاش می گفت این غذامون تموم شده نمیاورد

وای چقدر بد آخه کی روی کوکو سس مایونز میریزه

پریا 1391/02/29 ساعت 02:49 ب.ظ http://roteilpar.blogfa.com

خنوم نگین خانوم باز غیبش زده

سلام عزیزم خوبی شبت بخیر خونه دار شدنتون مبارک خانومی میدونم بهارستان کجاس تو مسرمونه که ازش رد میشیم شهر جدیده درسته
خب بعدش شما اومدی مث اینکه رمز هم یادت رفته من رمز میخوام خانوم خوشگله نمیدی ؟
خب بگو نمیدیم دیگه

الهه 1391/03/05 ساعت 05:01 ب.ظ http://nini91.blogfa.com

پیش میاد عزیزم اشکال نداره.اوصولا غذای رستورانا بصرفه نیست/
من یه بار نزدیک بود این بلا سرم بیاد با همسری رفته بودیم خیلی هم خسته و گرسنه بودیم ولی اول منو رو نگاه کردم و به زور همسری رو اوردم بیرون
خونه جدید مبارک

خانم 1391/03/06 ساعت 12:30 ق.ظ http://zemestoone86.persianblog.ir

مباااااااااااارکه خونه عزیزم
انشالا به همه آرزوهاتون برسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد