عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

آخرین پست 90 + سفره هفت سین

 سلام دوست جونی های گل و نازم


خسته خرید کردن و خونه تکونی و آرایشگاه رفتن نباشید


منم امروز رفتم آرایشگاه و ابروهای پاچه بزیمو را مرتب کردم بعدشم رفتم یه سری خورده ریز خریدم 

بعد هم همین طوری رفتم تو یه فروشگاه مانتو گفتم ببینم اگه چیزی با قیمت مناسب پیدا کردم می خرم اگه نه که هیچیهمون قبلیهامو می پوشم

یه مانتو نظرمو جلب کرد رفتم پوشیدمش خوشم اومد قیمتش هم 57000 تومان بود البته می دونم زیاد هم مناسب نیست ولی خوب به نسبت قیمت های نجومی که دیده بودم بسیار عالی بود پس خریدمش (دیدی نونو خانوم منم همچین صرفه جو نیستم)


دیروزم با مامان همسری رفتیم بیرون .مامان همسری یه انگشتر داشت که مال زمانی بود که تازه عروسی کرده بود و نمی دونم چطوری بود که شناسنامه داشت و نگین هاشم الماس بود خلاصه گفت بریم قیمت بگیریم ببینیم چنده

هر جا رفتیم گفتند نمی تونند تشخیص بدن چنده و یه نفر بهمون معرفی کردند

اول مامان همسری رفت تو منم داشتم طلاهای پشت ویترین نگاه می کردم بعد رفتم تو و نشستم رو صندلی دیدم یه آقایی که تقریبا مسن هم هست داره با ذره بین انگشتر نگاه می کنه بعدم شناسنامشو خوند بعدشم یه عددهایی زد رو ماشین حساب و گفت

آقاهه:خوب خانم چون د*ل*ا*ر الان 1000 تومانه این انگشتر من ازتون 2 میلیون برمیدارم

من که رو صندلی نشسته بودم و آقاهه فکر نمی کرد من همراه همین خانومه باشم گفتم: ببخشید کجا دل*ار 1000 تومان می فروشن؟؟؟؟من می خوام بخرم

آقاهه: یه نگاهی کرد و به مامان همسری گفت: این خانوم با شماست

مامان همسری: بله

آقاهه:بالاخره من اینو ازتون 2 میلیون برمیدارم بیشتر از اینم نمی ارزه 

منم به مامان همسری اشاره دادم که نه

داشتیم میرفتیم بیرون دوباره آقاهه گفت: اگه یه وقت خواستید بفروشید بیاریدش پیش خودم 

منم در حالی که داشتم از در میرفتم بیرون گفت: باشه هر موقع دل*ار شد 1000 تومان میاریم میدیم به شما

اومدم بیرون انقدر عصبانی بودم هم از این که انقدر مارو احمق فرض کرده بود هم اینکه انقدر هم که مال و ثروت دارن باز حرص میزدند

به مامان همسری هم گفتم: نمی خواد بفروشیش نگهش دار اینا می خوان ازت بز خری کنند


دیگه بعدشم رفتیم من برای همسری یه پیراهن چهارخونه آستین کوتاه به عنوان عیدی گرفتم 

بعدم برگشتیم خونه مامان همسری اصرار کرد که برم خونشون چون شب همسری هم نمی اومد خونه که قبول نکردم نمی دونم چرا خونه خودمون خیلی راحتترم حتی خالم هم خیلی اصرار کرد که شب برم پیششون بازم قبول نکردم 

دیگه اومدم سفره هفت سینمو چیدم و کادوی همسری کادو کردم و قایمش کردم بعدم نشستم پای نت


خوب راستی اینم عکس سفره هفت سینم واسه دوستانی که گفته بودند

  1     2


سفره هفت سین نوشت : هنوز تخم مرغ رنگ نکردم واسه همین سر سفره نذاشتم


مارک نوشت: دوست جونایی که پرسیده بودند مارک ظرفشویم چیه مارکش مجیک هستش 


تبریک نوشت: انشالله که سال جدید سالی سرشار از موفقیت و شادی برای همتون باشه


همسری نوشت: تو رو خدا دیگه امشب بیا خونه مردم از تنهایی(البته قول داده شب بیا خونه )


هزارپا نوشت: امروز یه هزار پای بزرگ تو خونه پیدا شد منم که خواهر پسر شجاع هستم زنگ زدم نگهبانمون اومد کشتش باور کنید انقدر از این موجودات می ترسم یه بارم مارمولک تو خونه پیدا شد زنگ زدم به پسر عمم که دو تا کوچه پایین ترمونه اومد کشتش و تا وقتی پسر عمم برسه این مارمولکه را دنبال می کردمانقدر هم لامصب تند می رفت که


 موندم خونه به این نو سازی اینا از کجا پیداشون میشه

خوب دیگه سر سال تحویل ما رو یادتون نره دعا کنید منم همتونو دعا می کنم 



نظرات 47 + ارسال نظر
نگین 1390/12/28 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام دوستم :)

منم امسال مانتو نخریدم! هر جا میرفتم 150 تومن اینا بود :| گفتم خب مانتوهام که همه نویه چه کاریه این همه پول بدم :|

دیگه خلاصه که مبارکه مانتو
عید هم پیشاپیش مبارک
اون طلافروشه هم خیلی حرص درآر بوده :| یعنی چی خب کارش! 2 میلیون همون طلاهاشم نمیشه چه برسه به اینکه میگی الماس هم داشته !

والا منم همین فکر کردم ولی در لحظه آخر وسوسه شدم
حالا اگه همونو می خواستی از خودش بخری شروع می کرد کلی تعریف میکرد که نگینش فلانه و بهمانه و ......

آرزو 1390/12/28 ساعت 04:31 ب.ظ

نگین جونم مانتوت مبارک خانومی:-‏*‏
عزیز دلم خوشحالم تو سال 90 دوست خوب و مهربونی مثل تو رو پیدا کردم؛امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی برای تو کنار همسریت باشه گلم؛برات بهترینارو آرزو میکنم و دوستت دارم؛

سلام آرزو جونم
قربون دوست خوی و مهربون خودم برم من
منم خیلی خیلی خوشحالم که دوستای گل و با وفایی مثل تو دارم انشالله که سالهای سال دوستیمون ادامه پیدا کنه و سال جدید سال خوبی برای تو و خونواده مهربون و گلت باشه

نشمیل 1390/12/28 ساعت 04:54 ب.ظ

من که حسابی سرم شلوغه تعمیر خونه وبعدش اسباب کشی و اینا و سرکار و هنوز هیچ کاری نکردم
سفره هفت سینت خیلی خوشگل شئده عزیزم
ماشین ظرفشویی هم مبارکه مجیک خیلی کارش خوبه مخصوصا رو میزیش

وای نشمیل جون عزیزم زودی همین الان برو سفره هفت سینتو چین واسه دل نی نی کوچولو هم که شده
مرسی عزیزم آره همسری هم خیلی تحقیق کرده بود

یکی از اهالی 1390/12/28 ساعت 05:02 ب.ظ

وای نگین اگه تو خونه ی ما موجود اضافی ای پیدا بشه من باید بکشمش...همسری سریع میره تو اتاق میگه چندشم میشه اما تو بخون میترسه
راستی سفره ت رنگ سفره ی دو سال پیش منه که امسال میخوام ازش استفاده کنم.خیلی خوشگله.مبارکه

خدا رو شکر که همسری من مثل همسری شما نیست
والا رنگ سفره دقیقا رنگ سفره پارسال خودمه یعنی همونه فقط تزئینات جام عوض شده
ممنونم گلم

امسال که قیمت مانتو ها خیلی زیاد بود!

بین 120 تا 200 بودن!

آره به خدا قیمت ها کمر شکن بودند

لیلی 1390/12/28 ساعت 07:40 ب.ظ

عزیزم مانتوت مبارک.
نگین سفره هفت سینتم خیلی خوشمل بود.

مرسی خانم گل
قابلی نداره به خدا

رضوان 1390/12/28 ساعت 10:51 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

منم امسال قید مانتو رو زدم.
50 تومن که خیلی خوبه در برار اون قیمتای نجومی.

هفت سینتم خیلی قشنگه.

واستون آرزوی سالی پر از سلامتی و آرامش رو دارم.

نمی دونم شاید بنده زیادی خسیس تشریف دارم

برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود

و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک

آنیتا 1390/12/29 ساعت 11:33 ق.ظ http://aanniittaa.blogfa.com/

مبارکت باشه گلم...ولی ۵۷ تومان خدایی برا الان خیلی خوبه جیگر من کمترین قیمتی که دیدم ۸۵ بود!!! اقاهه چه رویی داشته میخواسته نصف قیمت برداره!! هفتسینت خیلی ناز شده..سال خوبی داشته باشی عسل..پیشاپیش عیدت مبارک...بووووس بووووس... راستی قالبتم مبارکککککککککک

مرسی خانمی
آره به هر کی میگم میگه مفت خریدی ولی چرا به نظر من انقدر گرونه
خدا خیرش نده الهی از بس که رند بود

ممنونم عزیزم
تو هم همینطور

غزل 1390/12/29 ساعت 12:36 ب.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

عیدت مبارک

سال خوبی داشته باشی

همینطور تو عزیزم

نانا 1390/12/29 ساعت 01:52 ب.ظ


قالب نو مبارک
سال نو مبارک
گلم ابروهاتون مبارک
همچی مبارک :ی


عزیزم انگشتر مامان همسری عتیقه استااا
اصلن نفروشیدش!!
بذار بمونه واسه دخمل تو :ی



عزیزم خیلی دوستت دارم
با نونو میحرفیدم گفتم حتمن نگین رفته همدان
نرفتی/؟
اونا میان؟
یه خبری میدادی :ی


عزیزم سال خیلی خوبی داشته باشی و بت حسابی خوش بگذره :)

دوستت دارم ژدوستت دارم
به شوهرتم سلام برسون
بهترین آروزها رو دارم وسات نگین جونم
یکی از بهترین دوستای زندگیمی

مرسی رعنایی جونم

والا تو که دیدی منو سرمو بزنن پام میره همدانبله عزیزم روز اول فروردین میریم همدان

رعنایی جونم عزیزم انشالله تو هم سال خوبی پیش رو داشته باشی همیشه دعات کردم سر سفره هفت سینم دعا می کنم

تو هم همینطور دیگه از بس هی گفتم رعنا اینطوری رعنا اونطوری اونروز مامان همسری گفت این رعنا کیه

شیر کوچولو 1390/12/29 ساعت 02:41 ب.ظ

آخی چه هفت سین نازی چیده این خانم هنرمنده ما.
خیلی خوشمله عزیزم. دوستش می دارم زیاد.
مبارک مانتوت باشه. دقیقه نود بالاخره خریدیا :-)
دختر تو خیلی شجاعی. من یک بار یک مارمولکت اون ور توری پنجره دیدم از خونه زدم بیرون دیگه اگه توی خونه میدیدم شک نکن که سکته کرده بودم
برایت ارزوی سالی پر خیر و برکت میکنم در کنار همسری گلت عزیزم.

خجالتم نده تو رو خدا
قابلتو نداره به خدا خانمی
آره دیگه انگار قسمت بود مانتو بگیرم
پس به خودم امیدوار باشم

سلام نازنینم خوبی؟سال نو روبهت تبریک میگم ایشالا در کنار اقایی و خانواده سال خوبی رو داشته باشی راستی سفره هفت سینت خیلی ناز بود منم تا چند وقت دیگه چند تا عکس از سفره هفت سینم میزارم میبوسمت مواظب خودت باش قالب جدیدم موبالللللک

سلام عزیزم سال نوت مبارک خانمی
همچنین شما سال خوبی داشته باشی
بابا ما که چشممون به این وبلاگ شما خشک شد خوب زودتر آپ کن دیگه

پریا 1391/01/02 ساعت 01:33 ق.ظ http://roteilpar.blogfa.com

مانتوت مبارک عشقم...
سال نوت هم مبارک باشه...
طلا فروشا شورشو در آوردن دیه!!!
با اون همه پول باز حرص پول میزنن
اینا که ترس نداش...
مشغولیت نازیه

پریا جونم
اومدم وبلاگت منتها قسمت کامنت هات باز نشد که کامنت بذارم

lady stitch 1391/01/02 ساعت 09:11 ق.ظ http://ladystitch.blogsky.com

سال نو مبارک خانوم خانوما. ایشالا که سال خوب و همراه با سلامتی و شادی داشته باشی!
میگما دلار شد 1000 به ما هم خبر بدین

zahra 1391/01/02 ساعت 01:08 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

مانتوت مبارک عزیزم. منم خیلی دوست دارم واسه وقتایی که میام ایران یه مانتوی خوشگل داشته باشم ولی هیچ وقت نتونستم پیدا کنم . اصلا نمیدونم تو تهران این همه مدلهای قشنگ رو کجا میفروشن. هر وقت رفتم بیرون یه مدل ساده زشت خریدم که فقط یه هفته پوشیدم و دوباره برای دفعه بعد باز رفتم خریدم.
هفت سینت خیلی قشنگه مخصوصا اون پروانه ها...

ملیکا 1391/01/03 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام عزیزم ببخشید دیر پیام میزارم من الان شمالم و از اینجا برایت مینویسم.
سال نو را به تو خانم عزیز و همچنین همسر مهربانت تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی و در پناه خدا و زیر سایه پدر و مادر بزرگوارتان باشید.

هم اینکه از شمال هم به یادم بودی کلی برام ارزش داره

آنیتا 1391/01/03 ساعت 12:05 ب.ظ http://aanniittaa.blogfa.com/

خدایا تقدیر خوبان را چنان زیبا بنویس که جز لبخند انها چیز دیگری نبینیم....سال نو مبارک

راضیه 1391/01/04 ساعت 01:37 ق.ظ http://2629.blogfa.com/

سلام سال نو مبارک

خواهر پسر شجاع خوبه پس همرشته ی من نیستی همش باید جونورا رو تشریح کنیم!

شانسی آوردم که هم رشته شما نیستم

سلام...واااااااااااااای نگین...چرا من اینهمه مدته نیومدم اینجا؟؟؟؟؟؟؟و تو چرا ییهو اینهمه پست گذاشتی یه خبرم ندادی
دلم تنگ شده بود دوستم...
سفره ۷سینت خیلی خوجله...ساله نوت هم مبارک عسیسم...ایشالا سال خوبی داشته باشی...
در ضمن شجاعتت تو حلقم

نگین کوچولو 1391/01/04 ساعت 10:53 ق.ظ

سال نو مبارک نگین بانوانشاا... امسال یکی از بهترین سال های زندگیت باشهمیبینم که ماهی تو سفره هفت سینت نیست و آب خالیه به عبارتی جا تره و بچه نیستمن که فقط از سوسک یه کوشولو میترسم

سلام عزیز دلم
ممنون همینطور برای شما
عزیزم من خواستم ماهی از تو آکواریم بردارم بذارم همسری نذاشت
ولی آکواریوم نزدیک سفره هفت سین بود
من چندشم میشه نمی ترسم ازش

سورمه 1391/01/04 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام نگین جونم. چند وقته خیلی سرم شلوغ بوده و دپرس بودم و سرنزدم. کلی ذوق کردم که آپ کردی عزیزم.
میام کم کم مینویسم.
سفره ات خیلی ناز بود عزیزم. سال نو یه دنیا مبارک و پر از شادی و موفقیت و سلامتی

دپرس چرا عزیزکم چی شده مگه/.
چشمات قشنگ می بینه امیدوارم سال جدید برای تو هم خوب باشه و دیگه دپرس نباشی

سمیرا 1391/01/05 ساعت 01:57 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

سلام بر نگین بانوی دلاور قهرمان!! خب عیدت مبارک باشه امیدوارم بهت خوش گذشته باشه حتما اومدی همدان...راستی این ظرفهای هفت سینت خیلی قشنگن از کجا خریدی خواهر؟

سلام عزیزم
آفرین درست حدس زدی

عزیزم گیلاسی هاشو که داشتم بقیشم خودم درست کردم

فرناز 1391/01/05 ساعت 08:13 ب.ظ http://dailyevents.blogfa.com

سلام عزیزم. من این پست رو یبار دیگه خوندم اما یادم نیست کامنت گذاشتم یا نه
نگین جون سال نو مبارک. ایشالا سال خوبی داشته باشین. خوش و خرم و خوشحال و البته صحیح و سالم

مرمری 1391/01/07 ساعت 11:01 ق.ظ http://khatoonnevesht.persianblog.ir/

عیدت مبارک نگین بانووو

::.. 1391/01/08 ساعت 09:06 ق.ظ http://farzan3h.blogfa.com

مبارکه عیدت...ایشالاه سال خوبی داشته باشی

الهه 1391/01/08 ساعت 07:13 ب.ظ http://nini91.blogfa.com

سلام
مانتوی جدید مبارک
سال نو هم مبارک امیدوارم سالی پرباری باشه براتون
من اگه مارمولک دیده بودم میرفتم بالای مبلی صندلی چیزی و تا جون داشتم جیغ میکشیدم تا بمیره

الهه 1391/01/08 ساعت 07:21 ب.ظ http://nini91.blogfa.com

هفت سینت خوشگله ولی سبزه نداره چلا؟

سبزشو بعدا گذاشتم

بهار 1391/01/09 ساعت 12:46 ق.ظ http://shott.blogfa.com

سلام عزیزم..سال نو مبارک

امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وای سفره هفت سین تو از مال من خوشگل تر شده
خوب کردی روی اون فروشندهه رو کم کردی..اینقدر بدم میاد از ادمای فرصت طلب

تربچه 1391/01/11 ساعت 11:20 ب.ظ http://torobcham.blogfa.com

سلام نگین بانوووووووووو
عیدت مبارک انشالله سال خوبی داشته باشی
سفره هفت سینم خیلی خوشگله

سودا 1391/01/14 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.anatork1983.blogfa.com

www.anatork1983.blogfa.com
آدرس جدیدمه...

پریا 1391/01/14 ساعت 03:12 ب.ظ http://roteilpar.blogfa.com

کجایی تو خب...؟

فرزانه 1391/01/14 ساعت 04:09 ب.ظ http://zanoneh.blogfa.com

سلام نگین بانو.سال نوت مبارک.
هفت سینت عالی بود.
امیدوارم سال خوبی برای تو و همسریت و خونوادتون و.... باشه

سودا 1391/01/15 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام نازنینم شیطون اینقدر حاضر جوابی که آدم باهات حال میکنه...

رمزارو برداشتم عزیزم

سلام نگین جونم.....
سال نو مبارک.....چه سفره خوشگلی.....پروانه هاش چه ملوسن....از کجا آوردیشون؟ خودت درستشون کردی؟!
وااای....چرا میخواستین انگشترو بفروشین!اینکارو نکنین!!!!!!نگهش دارین خب.....خودت برش دار

سمانه 1391/01/16 ساعت 11:21 ق.ظ http://samanehosadegh.mihanblog.com

سلام خانوم سال نو مبارک....شرط میبندم هنوز همدانی که آپ نکردی...من آپیدم نوروزنامه....وقت کردی بیا....
ایشالا سال خوب و پر برکتی داشته باشی...بوووووووووووس

سولماز 1391/01/16 ساعت 03:35 ب.ظ http://20124.blogfa.com

سلام نگین جون آپم با عکسهای هفتسینم

sara 1391/01/16 ساعت 10:58 ب.ظ http://ariaye2012.blogfa.com

سال خوبی داشته باشی

فاطمه 1391/01/17 ساعت 07:07 ب.ظ http://maktab-bagher.blogfa.com/

سلام آپم بدو بیا

سمانه 1391/01/17 ساعت 07:33 ب.ظ http://samanehhosein.persianblog.ir/

سلام گلم
عیدت مبارک
عسیسم من میخوام ماشین طرفشویی بخرم قیمت ماشینتون چند شد؟

رضوان 1391/01/17 ساعت 07:52 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

کجایی خانومی؟

سلامــ خانومی . مانتوی نوتون مبارک...
تو روح اون طلافروشه ...
میشه دوست جونی بشیم ؟؟؟

شقایق و حبیبی 1391/01/18 ساعت 01:12 ب.ظ

سلاممممممممممممممم نگین عزیزم
خوفی دوست گلممممممممممم
ان شالله امسال یکی از بهترین سال های زندگی دونفرتون باشه و به همه ارزوهای خوشگلتون برسید دوست خوفممممممممممممم
وای نگینی این مادرشوهری ناقلات عجبانگشتری داشته هاااااااااااااااااااااااااااااا
مبارک ماشین ظرفشوئیت هم باشه خانمی .ماله منم مجیکهههههههههه و خیلی ازش راضیم . مخصوصا وقتی ادم مهمون داره وسیله بسیار بسیار خوفیه نه دوستمم
امسال که قیمت مانوتوها کولاک کرده بود . بازم خوب خوش قیمت خریدی دوستممممممم

نبات 1391/01/19 ساعت 03:03 ب.ظ http://sepideye-eshghe-ma.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک نگین جون

چه آدمی بوده ها چطور دلشون میاد اینطوری سر مردم کلاه بذارن

[ بدون نام ] 1391/02/07 ساعت 12:09 ق.ظ

dj

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد