عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

تولد لیلی و میدان امام

سلام سلام دوست جونی های گل و مهربون

خوب دیدید دخمل خوفی شدم زود آپ کردم

بله دیروز هم ما به مناسبت تولد لیلی جون میدون امام دور هم جمع شدیم


وای که چقدر به من خوش گذشت این که تونستم دوباره فرناز جون و رعنا جون ببینم و برای اولین بار هم لیلی و رازقی

من از همه زودتر رسیدم زنگ زدم لیلی که کجا وایسم گفت پیش اسبا وایسا تا ما هم برسیم

منم همینطور که داشتم قدم میزدم گفتم آخه جا خوشبوتر از کنار اسبا نبود این لیلی خانوم به من گفت خوب من حالا برم وایسم کنار اسبا که بوی خوش و مطبوعشونو می گیرم بعدشم این دوست جونی های که می خوان بیان فکر می کنند خدایی نکرده با اسبا نسبتی دارم اینه که رفتم پیش اون حوض و آب نما نشستم و یاد اولین عکسی افتادم که اونجا با همسری گرفتیم خلاصه چند دقیقه که گذشت فرناز و رعنا اومدند 

وای رعنا بازم غافلگیرم کرد به مناسبت تولدم یه لیوان خیلی خوشمل بهم کادو داد انقده دوستش دارم که نگو ولی به خدا اصلا انتظار نداشتم رعنا جونم واقعا شرمندم کردی

دیگه بعدشم لیلی خانم با دست پر اومد و بعدشم رازقی

خوب یکم حرف زدیم و بعد هم تولد کوچولو گرفتیم و تقریبا تا ساعت 6:30 هممون اونجا بودیم جالب اینجاست که سردمونم شده بود ولی هیچ کدوم از رو نمی رفتیم  دیگه کم کم بچه ها خداحافظی کردند و رفتند و من و لیلی موندیم من که قرار بود همسری بیا دنبالم و لیلی هم موند پیشم

بعدم که همسری اومد با هم رفتیم لیلی رسوندیم ترمینال که لیلی جون زحمت کشید باقیمونده کیکشو داد به ما

بعدهم بنده دیدم که از شام خبری نیست به همسری گفتم برو زاگرس شام مهمون من دیگه رفتیم اونجا و حسابی دلی از عزا درآوردیم اما بعدش یه چیزی دیدم که خیلی کفری شدم

از اونجا که می خواستیم برگردیم  باید منتظر می شدیم تا یه ون بیاد ببرتمون پایین که  همسری گفت یه نظر اون چند نفر نگاه کن تا بعد بهت بگم منم نگاه کردم دیدم یه مرد که سنش خیلی بالا بود و قیافه خیلی زشتی داشت با سه تا دختر که حسابی به خودشون رسیده بودند وایساده داره بگو بخند می کنه بماند که چقدر چندشم شد بعد به همسری گفتم وای دخترا چه طور حاضر شدند با این دوست بشن آدم قحطی بود 

بعد ون که اومد اول دو تا دخترا رفتند بالا بعد اون یکی که انگار دوست اصلی پیرمرده بود رفت بالا مرده که می خواست بره بالا راننده بهش گفت آقا شما می خوای بیا جلو بشین (بس که مرده چاق بود) وای نمی دونید دختره با چه ناز و عشوه ای گفت :وای نه من می خوام عشقم کنارم باشه 

باور کنید حالم انقدر بد شده بود که اصلا نمی خواستم سوار اون ون بشم دیگه همسری رفت جلو نشست منم ناچارا کنار مرده نشستم خدا رو شکر که سه چهار دقیقه تا پایین راه نبود وگرنه صد در صد من یه چیزی می گفتم بهشون انقدر جلف بازی دراورد مره تا پایین که بماند 


بعد که پیاده شدیم تو پارکینگ همسری گفت حاضرم شرط ببندم این پرادو مال پیرمدست من گفتم نه بابا اون به قیافش نمی خوره از این ماشینا داشته باشه که دیدیم بله همسری درست گفته و مرده با سه تا دختر رفتند سوار پرادو شدند 

حالم خیلی بد بود همسری هم گفت حالا زن این مرده بیچاره نشسته تو خونه داره غصه بچشو می خوره داره حرص پسرشو می خوره  بعد این احمق میاد اینجور خوشی می کنه بعدشم غر غراشو می بره سر زنش


من هیچی نگفتم خیلی عصبانی بودم تا حالا انقدر از نزدیک با این چیزا برخورد نکرده بودم و همش تو فیلم دیده بودم و همش می گفتم یعنی پول انقدر ارزش داره ؟؟؟ وای خدایا به کجا رسیدیم؟؟ داشتم با خودم فکر می کردم که دختره اگه یه لحظه فقط یه لحظه خودشو بذاره جای زن این مرده شاید هیچ وقت این کار نمی کرد یا همون مرده یه لحظه با خودش فکر کنه که ایا واقعا دوست داره زنش با چند تا پسرجوون بگرده یا مثلا دخترش بره با یه پیرمرد دوست بشه؟؟؟


خدا جونم خودت به دادمون برس 


خوب دوستای گلم تقریبا همتون خواسته بودید دستور ژله براتون بذارم با عکسش والا هنوز نرسیدم درست کنم ولی قول میدم اگه چیزی پیش نیاد شنبه درست کنم و دستورشو با عکسش بذارم


تولد نوشت : لیلی جونم تولدت مبارک انشالله به همه آرزوهات برسی

تشکر نوشت : رعنا جونم بازم ممنونم گلم به خدا خیلی شرمندم کردی

پیرمرد نوشت: الهی که خدا همچین بزنه کمرت و تمام مال و ثروتتو ازت بگیره ببینم همون دختر احمق حاضره تف تو صورتت بندازه یا نه؟

خدا نوشت : خدا جون قربونت برم خودت هوامونو داشته باش همینطور که تا حالا داشتی

رازقی نوشت: خوشحالم که بالاخره تونستم ببینمت و امیدوارم یه روز بشه همه دوستای وبلاگیمو ببینم


خوب دیگه برم یه دوش بگیرم و خوشملانسی کنم تا همسری از استخر بیاد


همتونو دوست دارم مواظب خودتون باشید


نظرات 83 + ارسال نظر

سلام
گفتم قول میدم میام میخونما امشب تا وقتی بیبی بودم رو خوندم .حالا بقیه ش روزای دیگه...حتی اپ جدیدتم نخوندم دوس دارم قبلیاروبخونم بعد برسم اینجا

سلام جیگرم عزیز ما تو خونه ایم با این موردها کم برخورد میکنیم یا اصلا بر خورد نمیکنیم ولی از این موردها خیلی زیاده تو اجتماع به خدا صد رحمت به جوونا نه پیرمردهای هوس باز بیشتر از جوونها سرو گوششون میجنبه خدا خودش همه رو کمک کنه ما هم ساحل جمع تولد لیلی جونم بهش تبریک میگم ایشالا 120 ساله شه میبوسمت مواظب خودت باااااااااش

راست میگی رها جون ما تو خونه ایم فکر می کنیم بیرون گل و بلبله
وای خدا چه دنیایی شده

فرفره 1390/07/21 ساعت 11:40 ب.ظ

بهووو بهووو پس حسابی بهت خوش گذشته عروس کوشولووووووووووووووووووووو بعدشم اینکهههه منم حرص خوردم جدیدنا این صحنه هازیاد شدن و ادم زیاد میبینه همچین چیزای چندش آوری و اخه چه طوری میتونن با همسن باباشون...؟؟؟؟؟؟؟

فرفره 1390/07/21 ساعت 11:46 ب.ظ

را کامنتام ثبت نمیشنننننننننننننن>>>>>>>>>>>>.. شونصد تا کامنت گذاشتم

رها 1390/07/22 ساعت 12:21 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

آخی چه خوب که همدیگه رو دیدید عزیزم... جای ما رو هم خالی میکردین گلم....
وااای چندشم شد از اون پیرمرده و دخترا ...

خیلی ناراحت کننده است

خرگوشی 1390/07/22 ساعت 11:49 ق.ظ

به به پس جمع دوستان وبلاگی حسابی جمع بوده. جای من خال خالی کلی..........

وای نگین نمیدونم چی بگم راجع به پیرمرده!!! فقط میدونم از این جور آدما کم نیستن توی جامعمون. همون خدا خودش باید به دادمون رسه...

خانومی بدو بیا دستر ژله رو بذار دیگه. خو میخوام درستش کنم

مینا 1390/07/22 ساعت 01:03 ب.ظ http://khodayaomidamtoi.blogfa.com

خاطرات عروسیتو خوندم
خیلی خوب نوشتی
ایشالا که در کنار هم بهترین ها رو بدست بیارین و خوشی همیشه همراهتون تو زندگی باشه.

اطلس 1390/07/22 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

نگین جون نمی دونم چیه که انگار مردا هر چی سنشون بالاتر میره بدتر میشن. البته که منظورم همه ی آقایون نبود.

رضوان 1390/07/22 ساعت 05:20 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

تولدشون مبارک.

وااااااااااای اهلی که خدا اینجور آدما رو از رو زمین برداره که کارشون شده خیانت و هیچ بویی از انسانیت نبردن.
انشالله خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه.

سارا از ساری 1390/07/22 ساعت 06:29 ب.ظ

سارا از ساری 1390/07/22 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام خانمی حسابی خوش گذشته با دوستان.وای حالم از این پیرمرده و دخترا به هم خورد.بیچاره زنشخاک بر سر یعنی نمیدونه اینا واسه پولش دورشن حتما فکر کرده عاشق چشم و ابروش شدن.وای راستین کوچولو چطوره؟

مطمئننا مرده هم می دونه ولی اونم فکر عشق و حال خودشه دو روز دیگه هم مثل یه آشغال دختره رو می اندازه دور
راستین هم خوبه مرسی گلم که حالشو پرسیدی

لیلی 1390/07/22 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟
منم خیلی خوشحالم که دیدمت وحس خیلی قشنگی دارم. بابت کادو .مهربونیات ممنون.
وااااااااااااااااااااای حالم بهم خورد ولی نظیر این اتفاقا رو من از نردیک دیدم. واقعا عذاب آوره.

المیرا 1390/07/22 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.limonaz.blogfa.com/

ای خواهر چی بگم والا؟؟؟

از وبلاگ لیلی و هم از وبلاگ رعنا به اینجا اومدم..
دوس داشتی بگو با هم دوس شیم خب؟

نانا 1390/07/23 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام ناناسم
وووووووووووووی چقدر ذوق کردم باز دیدمت
عزیزم
کلی بعدشم خوش گذروندیااا:)
ایول زاگرس
اون پیرمرده هم چه بد بوده :( اون دخترا رو بگوووووو


عجب!! آدم گاهی واقعن از انسان بودن خودش لجش میگیره


نگین جونم کلی دوستت دارم و ای شالله باز همو ببینیم
بوس محکم سفت

آیسان 1390/07/23 ساعت 02:26 ق.ظ http://me-un.blogfa.com

من در خواست تبادل لینک دادم خیلی وقته جوابم چی شد نگین جان؟

sara 1390/07/23 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.sara357.blogfa.com

سلام نگین جون منم دیدم از این پیرمردای شکم گنده ی کثیف حالم به هم می خوره ازشون اگه خدا پولشونو ازشون بگیره دیگه هیچی ندارن به نظر من بعضی از این دخترا چقدر احمق و پول ندیدن که حاضرن شخصیت خودشونو واسه یه پیرمرد آشغال زیر پا بذارن بعد تازه بگن عشقمممممم.... وای حالم به هم می خورههههههههههههههههه

نمی دونم یعنی واقعا پول انقدر ارزش داره

نسرین 1390/07/23 ساعت 09:14 ق.ظ http://amitissheyni.blogfa.com

نگین جون موافقم. بعضی زنها اینقدر پست هستن که آدم از خودش هم متنفر می شه!

غزل 1390/07/23 ساعت 10:11 ق.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

نگینی این دختر ها اصلا فکر نمی کنن اینقدر رو دارن که میگن خب زنش عرضه نداره جمعش کنه نمی گن که این نبرد نا برابره !
کاش منم اصفهان بودم

پریا 1390/07/23 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.roteilpar.blogfa.com

باسه اینکه بهم رمز بدی و بدونی دوستتم رفتم وبلاگ ساختم.بهم سر بزن دوس شیم.با افتخار هم لینک شدی

سهیلا 1390/07/23 ساعت 10:28 ق.ظ http://bsoheila.gigfa.com

همیشه خوش باشی خانم خوشگله

خوشحالم که دوستای وبلاگی رو دیدی...خیلی هیجان انگیزه حالم از اون پیره مرده به هم خورد وووووییییی

سلام عزیزم

حالم بهم خورددددددددددددد اه
خجالت نمیکشه

سودا 1390/07/23 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.anatork.blogfa.com

ما هم دوست داریم عزیزم
اون که دیدی فقط یه چشمشه....

مینا 1390/07/23 ساعت 01:44 ب.ظ http://kalaghsiah777.blogfa.com

درود نگین عزیزم
واقع حالم بد شد و تو ذهنم تصورشون کردم
واقعا چندش اوره
پول چشمای ادمارو کور میکنه
فقط خدا به دادمون برسه
منم از طرفه خودم تولده لیلی جون رو تبریک میگم.

فرشته 1390/07/23 ساعت 04:24 ب.ظ

من تو رو دوست می دارم.لطفا زودتر چند تا سوتی تپل بده ملت مردن تو خماری

سلام عزیزم
خوب گلم سوتی باید خودش بیاد همینطوری که نمیشه

mostafa 1390/07/23 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام نگین خانم
یه مقداری از پست که شخصی بود نظر خاصی ندارم ایـشالله که همیشه شادو سلامت باشید در کنار همسری!
پیشنهاد نوشت:من هیچ وقت قضاوت نمیکنم!
میگم خدایا خودت هدایتوشون کن!اگه قابل هدایت هستن..
دعام کنید

ممنون از نظرت
کاش هممون لیاقت هدایت خدا رو داشته باشیم

جودی ابوت 1390/07/23 ساعت 05:33 ب.ظ http://nistam001.blogfa.com

علت اینکه تو وب نمیگم یه چیزه دیگه اس!
من فناوری اطلاعات سلامت کاشان قبول شدم!خودمم نمیدونم چیه !!!!!
این نظرو تایید نکنیا.....

مینا 1390/07/23 ساعت 06:36 ب.ظ http://setareye2nbalehdar.blogfa.com/

تولدش مبااااااااااااااااااارک یه عالمه آرزوی خوب واسه لیلی خانومی
پیرمرد :
زن پیرمرد :

دخترا:

ناهید کوچولووو 1390/07/23 ساعت 08:22 ب.ظ

بالاخره میتونم راحت واست نظر بگذار .

متاسفانه از اینجور ادم ها زیاد شدن

رازقی 1390/07/23 ساعت 11:26 ب.ظ

عزیزم. منم از آشنایی و دیدنت خیلی خوشحال شدم.
در مورد پیرمرده... منم چندشم شد. من همینجوریشم از دخترایی که بخاطر پول پاکی روحشون رو میفرشون چندشم میشه... چیزی که الان خیلی هم زیاد شده...

بیتا 1390/07/24 ساعت 08:57 ق.ظ http://moon14.persianblog.ir

اه اه واقعا حالم بهم میخوره از این جور مردا. یه بار یه مورد پیر به خودم خورد.طرف اینقدر پرو بود منم تو تاکسی بودم روم نمیشد یه فحشی چیزی نثارش کنم عوضش تا اومدم خونه شمارش رو دادم به همسری اون زنگ زد حال یارو رو گرفت
تفلدت مبارک، تفلد لیلی هم مبارک

سعیده 1390/07/24 ساعت 08:59 ق.ظ

وای چه وحشتناکککککککککککک

اصلا نمیتونم تصورش کنم

من از سایت عاشقانه های من و مهدی که نویسنده اش سمیه هست با شما آشنا شدم و خیلی وقت هست که وبلاگت رو میخونم

مراقب خودت باش خوشحالم از آشناییتون

ممنون عزیزم
لطف کردی اومدی و نظر گذاشتی

نیلوفر 1390/07/24 ساعت 09:11 ق.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

تولد لیلی مبارککک
اییی چقده چندشم شد از این پیرمرد و بدتر از اون دخترای گدا گشنه!

سنا 1390/07/24 ساعت 09:39 ق.ظ http://k-eshgh.mihanblog.com/

سلام گلم
انشاله همیشه خوش بگذره
این چیزا خیییییلی زیادشده
فکرکن که تو فقط یکیشو دیدی

sahar 1390/07/24 ساعت 10:30 ق.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com/

vay che adama chendeshi yani khak bar sare in dokhtara ke be hamin rahati khodeshono mifrooshan ja dare begam OGH
khosh bashi hamishe negin:X

بهار 1390/07/24 ساعت 02:15 ب.ظ http://httpshott.blogfa.com

سلام بر نگیم زیبا رو خوبی عزیزم؟؟
در مورد اون پیرمرده و دخترا باید بگم خاک بر سر اون دختراچطوری دلشون میاد با یه پیر اونم از نوع چاقش دوست باشن
بیچاره ها..عقده ایی هستن دیگه!!!
میگم نگین جون شما که خواهر شوهر نداری که از اون ادم فضول طرفداری کردی

باران 1390/07/24 ساعت 03:34 ب.ظ

نگین جون به من که سر نمیزنی؟

یسنا 1390/07/24 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام نگین جونم دلم کلی واست تنگیده چرا پپپپپپپپپپپپپپپپپیششششششششششش ما نمیای؟نامرد!
خب خدا رو شکر با دوستات خوش گذشت،‌خب خدا رو شکر شامم بیرون خوردی خب خدار و شکر که اینطوری چیزا رو از نزدیک دیدی باید بیای تهران که کلا همسایه و فک و فامیل و دوست آشنات اینطوری باشد تا ببخشید ندید بدید بازی در نیاری دیگه
دیگه همینه دیگه کاریش نمیشه کرد عزیزم. و سرزنش هم نمیشه کرد عزیزم.

سیما 1390/07/24 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام خوشبحالتون که کلی رفتین خوش گذرونی

کاش منم اونجا بودم

سلام عسلم ممنون که به وبم اومدی خوشدلم جوابتو تو وبم دادم

نفیسه 1390/07/25 ساعت 09:34 ق.ظ http://z-shirin.blogfa.com

واقعا که خجالتم خوب چیزیه که بعضیا ندارن.. حالا پیرمرده هیچی.. اون دخترا خیلی....

سورمه 1390/07/25 ساعت 10:57 ق.ظ

یه عالمه منتظر بودم خانوم خانوما...
حرص نخور عزیزم، این موردها زیاده... خدا خودش میدونه که این بنده هاش رو چه جور این قدر نگه داره که بار گناهشون رو از سنگینی یه سره با هواپیما براشون بفرستن اون دنیا.

سورمه 1390/07/25 ساعت 10:58 ق.ظ

نظر خصوصی چه جوری برات بفرستم؟؟؟؟؟

سلام نگین جووون

خیلی خوجحالم که بهت خوش گذشته ... لیوانت هم مبارکت باشه ...

آدم گاهی از دختر بودن خودش خجالت می کشه !!! بعضی از مردها هم که ...

نازی 1390/07/25 ساعت 05:56 ب.ظ http://nazi3700.blogfa.com

دنیامون خیلی بد شده نگین جون ... خیلی... مردها علنن به زناشون خیانت میکنن...

آرزو 1390/07/25 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام عسیسم چطوری خانومی؟همسریت خوبه؟خوش میگذره؟راستین کوشولوی نازم چطوره؟منم خیلی دلم میخواد ببینمت.

پریا 1390/07/26 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.roteilpar.blogfa.com

آپم نیگینم

نانا 1390/07/26 ساعت 12:46 ق.ظ





کلی دلم واست تنگ شده عزیزم
نگار اومد ؟


بهش سلام مخصوص برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد