عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

مهمونی سالگرد ازدواج

سلام سلام دوست جونی های خوب و با وفا و صبور

چرا صبور؟؟؟ خوب معلومه دیگه همین که تحمل می کنید من انقدر دیر به دیر بهتون سر میزنم و نظراتتون تایید می کنم و آپ می کنم

خوب چند روز پیش با همسری قرار گذاشتیم جمعه ناهار خالم و مامان و بابای همسری ناهار دعوت کنیم منم به ذهنم رسید که یه کیک هم درست کنم و این مهمونی به مناسبت سالگرد ازدواجمونمون بگیریم خلاصه پنج شنبه با همسری رفتیم خرید ولی چند تا سوپری رفتم که پودر کیک بگیرم نداشتند تا اینکه یه جا یه پودر کیک داشت که نامش زیاد برام آشنا نبود ولی گفتم چه فرقی می کنه یه بار می بینی خوب از آب در میادRolling Pin 

خلاصه دیگه با عجله رفتیم خونه چون قرار بود ساعت 8 با خالم اینا و لیلا بریم خونه نرگس

راستش باورم نمی شد که تو 10 دقیقه بتونم حاضر بشم اونم برای یه مهمونی

خلاصه رفتیم اونجا و بگو بخند شروع شد نمی دونم گفتم قبلا بهتون یا نه اینکه بچه لیلا هم به دنیا اومد و حالا دیگه دو تا نی نی داریم

حدودا تا 11:30 اونجا بودیم بعدم اومدیم خونه و تازه بنده نشستم به سبزی پاک کردن و همسری هم میوه ها رو می شست

دیگه تا حاضر شدیم برای خواب ساعت شد 2

 صبح هم بلند شدم اول ژله ابر و باد درست کردم بعد هم سالاد و بعد هم مثلا کیک چشمتون روز بد نبینه کیک جه کیکی شد

اولا که پف نکرد بعد سطحش مثل زمین کویر ترک ترک شده تازه اسفنجی هم نشد و وش انگار خیس بود همسری صدا کردم بهش گفتم صداشو در نیاری من کیک درست کردما نگاه چه جور شده همسری هم اول کلی خندید بهمRolling Pin بعد هم گفت میرم از بیرون میگیرم

 وخوشحال بودم که همه کارهام تموم شده و تازه ساعت 11 بود  منم تصمیم گرفتم یه دوش بگیرم و بعدش برنج دم کنم همسری هم داشت خونه رو جارو و تی (طی) می کشید 

ار حمام که دراومدم مامان همسری اومد و منم رفتم خوشملانسی کردم و بعدش هم برنج دم کردم و همسری هم اول رفت کیک خرید بعدشم جوجه ها رو سیخ کرد و رفت که کبابشون کنه 

غذا که خوب شد ولی همه از ژله خیلی خوششون اومد البته داغش به دل خودم موند حالا چرا 

اومدم ژله بخورم که دیدم راستین داره گریه می کنه و خالم هم گرسنش بود گفتم من نگهش می دارم تو بخور دیگه تا راستین خوابوندم همه غذاها تموم شده بود و داشتند جمع می کردند ولی هنوز نصف ژله مونده بود و منم دلگرم شدم که بعد جمع و جور کرد می تونم بخورم ژله رو گذاشتم رو اپن و مشغول به کار شدم

دیگه کارها که تموم شد داشتم کابینت ها رو دستمال می کشیدم که دیدم ژله نیست گفتم شاید حواسم نبوده گذاشتمش تو یخچال رفتم اونجا رو گشتم اونجا هم نبود که دیدم بابای همسری داره می خورتش

دیگه منم چیزی نگفتم ولی انقدر دلم می خواست یه قاشق بخورم آخه هر کس سر سفره می خورد می گفتم چقدر مزش باحال شده 

دیگه عصر هم زنگ زدیم اون یکی عمم هم اومد و یه مهمونی ساده برگزار کردیم و خیلی خوش گذشت 

حالا یه چیز جالب دیروز که رفتم خونه خالم سر ناهار گفت : نگین دلم یه چیزی می خواد

گفتم چی: گفت آخه روم نمیشه بگم

گفتم نه خوب بگو چی می خوای

گفت : دلم از ژله های دیروزت می خواد ازش یکم موند دیروز میری بیاریتش با هم بخوریم

خندیدم گفتم خدا بیامرزتش همون دیروز تموم شد بعد براش تعریف کردم انقدر خندید 

خلاصه حالا قرار شد دوباره تو این هفته درست کنم و دو تایی دلی از عزا در بیاریم


خوب این بود جریان مهمونی دادن ما


همسری نوشت: عزیز دلم مرسی که جمعه انقدر تو کارها بهم کمک کردی 

مارک نوشت: تا من باشم دیگه مارکهای جدید امتحان نکنم

راستین نوشت : قربونت برم عزیزم که وقتی کنارت دراز می کشم و برات کتاب می خونم چشماتو گرد می کنی و عکسهای کتاب که می بینی می خندی و تند تند دست و پا می زنی فکر کنم بچم اهل مطالعه باشه

شرمنده نوشت : شرمنده همه دوستایی که هنوز نظراتشون تایید نشده الان میام تایید می کنم تا اونجایی که برسم

آکادمی نوشت: نمی دونم چرا اصلا از این گروه جدید آکادمی خوشم نمیاد بیشترشون مخصوصا شیما فقط بلدند با همه بجنگند و از خودشون تعریف کنند

نظرات 52 + ارسال نظر
خرگوشی 1390/07/17 ساعت 10:42 ق.ظ

آخی مبارکا باشه عروس خانوم. وای منم یه با میخواستم غذا درست کنم باید پودر سوخاری میریختم توش از همین ناآشناها یه دونه گرفتم آخه نبود دیگه! اینقدر غذام بدمزه شد. حالا خوبیش این بود میشد اون قسمت نونیش رو جدا کرد وگرنه همه ی زحماتم به هدر میرفت.

نگین بیا بگو این ژله رو چجوری و از کجا درستیدی خواهر.

همیشه شاد باشی گلم. بوس بوس

من توی آکادمی فقط از امیر اون پسر خوش تیپه خوشم میاد

رضوان 1390/07/17 ساعت 11:29 ق.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

به به از این عروس با سلیقه.

عزیزم فکر کنم تو خط 6 پستت به جای 5 شنبه ،نوشتی جمعه!

آخی،وای که چقدر حرص داره ها.آدم دلش بخواد چیزی بخوره اما واسش نمونه.

مرسی از تذکر و از دقتت

سیما 1390/07/17 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام

اولا دستت درد نکنه با اینهمه آشپزی های خوبببببب

راستی خوب دستور ژله ات رو بذار ببینم چی بودهههخ

فرزانه 1390/07/17 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام عزیزم مبارک باشه. طرز تهیه زله به منم بگو گلی

سلام عزیزم
حتما تو پست بعدی می ذارم

مینا 1390/07/17 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.ziha.blogfa.com

سلام عزیزم

تبریک میگم ایشاله 54545سال رو جشن بگیری ههه
منم با این تعریفایی که کردی ژله میخوام درست کردی بگو منم بیام ههههههههه

طیبه 1390/07/17 ساعت 12:59 ب.ظ

مبارک باشه ایشاله سالگردهای بعدی هم به خوبی و خوشی کنار هم باشین.تو که اینقد عشق بچه ایی خب دست به کار شو

مرسی عزیزم
بابا جون حالا شما یکم مهلت بده چشم

مینا 1390/07/17 ساعت 01:28 ب.ظ http://setareye2nbalehdar.blogfa.com/




سلام نفسم چیطولیایی ایشالا همیشه تو مهمونی و مهمونی دادنو شادی باشی خوشدل اجی منم همین بلای که به سرت اومد به سر منم اومد با این تفاوت که من از بس پف کرد خمیری شدبازم سالگرد رو تبریک میگم ایشالا خوشبخت باشید اون تعریف رو که از راستین کردی دلم اب شد واسش قربون چشمای خوشگلش برم من دست همسریتم درد نکنه که هوای اجیمو داشته راجب اکادمی هم به نظر من هرکی داره کار خودشو میکنه و میخواد حرف خودشو به کرسی بنشونه و بگه من از بقیه بهترم شیما که اصلا اعصاب نداره نمیدونم چرا من از صدای ماهان اصلا خوشم نیماد بووووووس مواظب خودت باش راستینو ببوس به جای من

سلام قربون تو دوست مهربونم برم
والا آدم مثلا میاد یه کاری کنه کمتر خرج کنه خودش کیک درست کنه بدتر میشه
وای رها نمی دونی چه عسلیه
منم با نظرت کاملا موافقم
قربونت برم که انقدر ماهی

مهتاب 1390/07/17 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟
اول پستت قبول نیست. پس کو عکسات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه ماهم ژله درست کن ببینیم چی داره که همه انقده طرفدارشن.

به خدا انقدر هول بودم که یادم رفت
رو چشم درست می کنم تشریف بیارید

مهدیه از کرمان 1390/07/17 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام عزیزم

میشه لطفاُ دستور تهیه ژله را برام بنویسی ممنون میشم

عزیزم تو پست بعدی دستورشو می ذارم چون تقریبا همه بچه ها خواسته بودند دستورشو

بانو 1390/07/17 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.banoooomir.blogfa.com/

مثل همیشه پر کار و کدبانو
از نظر صدا و مدیدریت کار گروهی و خلاقیت فقط امیر

سلام نگین جونم خوبی ؟
سالگرد ازدواجتون مبارم خانومی ایشالا سالیان سال در کنار هم با نی نیهای زیاد زندگی کینید
عزیزم راستی از اون ژله ات هم تو وب اشپزیتون بذار باشه خانومی منتظرم بوس بوس

somy 1390/07/17 ساعت 05:42 ب.ظ http://s-orkydeh.blogfa.com/

پس کو عکس از این همه زحمتی که کشیدی؟
دستور اون ژله رو هم بزار.ممنون

خانومی 1390/07/17 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.kh4n0mi.blogfa.com

عیدت مبارک نگین جون :*

نانا 1390/07/17 ساعت 11:22 ب.ظ

می بینم که این هفته رو باید هفتهی مهمانی با مادرشوهر نامگذاری کنیم


تو مهمونداری تو شکی ندارم
نیمرو هم درست کنی خوشمزه است و انقدر با سلیقه ای همچی تمام کماله


نگین انقدر دلم تنگولیده !! زودی از لیلی پرسیدم نگین میاد !! گفت آرههههههه!! انقدی ذوق کردم که نگووووو


کلن در مورد کارات با راستین خیلی شبیه هستیم!! من و گیلدا هم به این سرنوشت دچار میشیم :)



بووووووس
مبارکم باشه

آرزو 1390/07/17 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام نگین جونم خوبی عزیزم؟راستین خوشملم چطوره؟چه عجب این طرفا!مهمونی هم که خوب پیش رفته خدا رو شکر ولی سوتی رو ایندفعه سر کیک دادی؛خوشبخت باشین عسیسم؛تو این آکادمی هم که همه با هم میجنگن فقط رها خوبه؛

سلام آرزو جونم
مرسی خانومی تو خوبی گلم.راستینم خوبه خاله آرزو جون
دقیقا سوتی سر کیک بود ولی من بی تقصیر بودم

شیوا 1390/07/18 ساعت 02:11 ق.ظ

میشه دستور ژله رو واسمون بنویسی. بووس

تو پست بعدی می ذارم

سورمه 1390/07/18 ساعت 07:48 ق.ظ http://www.surmelina.blogfa.com

تبریک عزیزدلم... یه دنیا خوشبخت و شاد باشید.
راستی... منم دلم ژله ابر و باد خواست... ولی بلد نیستم چه جوری درست کنم

الی 1390/07/18 ساعت 07:57 ق.ظ http://man-va-va.persianblog.ir

سالگرد ازدواجتون مجدداً مبارک باشه
نگین جون پس عکسهای مهمونی کوش؟ تو که همیشه عکس میذاری به هر حال خسته نباشی

نشد عکس بگیرم گلم شرمنده

سودا 1390/07/18 ساعت 08:12 ق.ظ

اینقدر به این و اون نپر
عزیزم سالگرد ازدواجتون هم مبارک
ایشا... همیشه شادو سرحال....

سلام. مبارک باشه عزیزم
برای منم اتفاق افتاده که فکر کردم غذایی یا دسری اضافه اومده بعد دیدم نوش جان شده
منم از این آکادمی جدید زیاد لذت نمی برم

[ بدون نام ] 1390/07/18 ساعت 12:25 ب.ظ

خب سالگرد مبارک گفتی هوسی شدم کیک پزیدم پودر کیک رشد گرفتم خوب شد خدا رو شکر

آره پودر رشد خیلی خوبه منم قبلا گرفتم
شما؟

رها 1390/07/18 ساعت 12:29 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

آفرین خانمی خسته نباشی کاش عکس گداشته بودی از ژله ابر و بادی ندیدم تا حالا...

نیلوفر 1390/07/18 ساعت 12:57 ب.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

به به خسته نباشی از مهمون داری
آخی نازی دلم سوخت ژله نخوردی!
حالا درست کن بازم عیبی نداره!
منم ازین گروه آکادمی خوشم نمیاد یه جورین همشون کلاً! خیلی از خود راضین!

سمیرا 1390/07/18 ساعت 01:28 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

سلام نگین جون سالگردتون مبارک ایشالا صدمین سالگرد رو جشن بگیرید من اولین سالم یه مهمونی مفصل دادم کل فامیل رو دعوت کردم و رفتم آرایشگاه و آتلیه و اینها..از سال بعدش افتاد توی محرم دیگه نشد حالا امسال میخوام اگه بشه منم یه شام بدم و یک کیک...راستی دستور این ژله ت رو هم بذار هی پز نده خواهر... یه سوال: آکادمی چه روزها و ساعتهایی پخش میشه ما هی ازش جا می مونیم

به به عروس گل و نمونه...خیلی هنرمندی نگین جون...من کلا میونه ی خوبی با درست کردن ژله ندارم سالگردتون رو بازم تبریک میگم

sara 1390/07/18 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.sara357.blogfa.com

مبارک باشه نگین جونم میشه بگی این ژله رو چطوری درست کردی؟منم از این گروه اصلا خوشم نمیاد به جز از شهرزاد.

فرزانه 1390/07/18 ساعت 03:58 ب.ظ http://respina88.blogfa.com

ایول مهمونی و ژله و ... البته منم همیشه همین طورم هر موقع مهمونی میدیم من گرسنه میمونم و خسته و هلاکم!
خب فقط باید پذیرایی کنم دیگه

ایشاا... همیشه سرت گرم مهمونی و لحظه های خوب باشه ...
برا مهمونها وقتی چیزی میخوای درست کنی واقعا ریسکش بالاس که مارک جدیدی رو مجبوری انتخاب کنی ...
راستین کوچولو هم خیلی ناز ... خدا حفظش کنه ...

تنها 1390/07/19 ساعت 02:39 ق.ظ

امیدوارم همیشه شاد خوش بخت باشی

ممنون عزیز دلم
همچنین شما

تربچه 1390/07/19 ساعت 09:48 ق.ظ http://torobcham.blogfa.com

سلام نگینی
سالگرد ازدواجتون مبارک
اینقدر گفتی ژله منم دلم خواست دستورش رو واسم بذار مرسی
منم این سری اکادمی رو دوست ندارم همشون یجورین به جز ماهان خیلی بامزه است

سلام به کدبانو نگین ماشالا دوست گلمون کد بانوه دیگه

فرناز.خانه ما 1390/07/19 ساعت 11:18 ق.ظ

مبارک باشه. الهی...خیلی ناراحت شدم که واسه خودت چیزی نموند اینبار که درست کردی واسه خودت جدا قایم کن

نفیسه 1390/07/19 ساعت 11:40 ق.ظ http://z-shirin.blogfa.com

خسته نباشی کدبانو
کاش دستور این ژله خوشمزه رو میذاشتی خانومی

ستاره 1390/07/19 ساعت 01:07 ب.ظ http://shab-barone.blogfa.com/

منم دلم ژله خواست هر وقت درس کردی بگو ۳ تایی دلمون از عزا در بیاد

بهار 1390/07/19 ساعت 01:31 ب.ظ http://shott.blogfa.com

سلام عزیزم...اینقدر از ژلت تعریف کردی منم هوس کردم بخورم
راستین کوشولو رو ببوسش از طرف من

راسی مرسی که منو لینکیدی

فریده 1390/07/19 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام عزیزم همه رو با دوستام خوندیم ما هم از اون پله ها میخوایم بهمون یاد بده درست کنیم

حتما تو پست بعدی می ذارم دستورشو

ملیکا 1390/07/19 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام نگین جونم

خوشحالم که میبینم دوباره اپ کردی و سر زدی به ما خانوم گل

مجددا سالگرد ازدواجت مبارک عزیزم همیشه سالم و شاد باشی در کنار همسر عزیزت.

نگین منم از ژله خوشمزه ات میخوام

خیلی اکادمی مسخره شده در اخر نگین جونم حلالم کن.

فرفره 1390/07/19 ساعت 06:23 ب.ظ

الهیییییییییی عزیزممممم ژله ش مونده رو تو دلش بیا بیا خودم واسه ت یه عالمه ژله درست میکنم بعدشم نگینی ژله ابر و بادی چه جوریه؟؟؟؟؟ من ندیدم شبیه ژله خورده شیشه ست؟؟؟؟؟؟

ستاره و نیاز 1390/07/19 ساعت 09:37 ب.ظ

عزیزی تبریک می گم
به سلامتی

المیرا 1390/07/20 ساعت 01:32 ق.ظ http://limonaz.blogfa.com/

خانوم کدبانو چطوری دلت اومد عکسه ژله رو نزاری

شیرین خانومی 1390/07/20 ساعت 09:00 ق.ظ

باریکلااااااااااااا نگین خانوم کدبانو
در مورد سوتیت هم خوبه که لااقل آقا نبوده

میترا 1390/07/20 ساعت 10:19 ق.ظ http://mitravamohammad.blogfa.com/

سلام نگین جون خوبی ؟ اول سالگرد ازدواجتونو تبریک می گم . ان شاالله سالیان سال در کنار همسر عزیزت شاد و خوشبخت زندگی کنی. من تازه با وبلاگت آشنا شدم . منم تازه شروع کردم به روزانه نویسی. می تونیم با هم دوست باشیم ؟ خونه ما هم میای ؟ خوشحال میشم . بووووووووووووس

سنا 1390/07/20 ساعت 11:35 ق.ظ http://k-eshgh.mihanblog.com/

تبریک میگم عزیزم
عکس زله رو بذار

نگین 1390/07/20 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.neginereza.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم
کیک درست کردن توی خونه بهتره تا از پودرهای آماده استفاده کنی. من هیچ وقت از این پودهای آماده خوشم نمیاد

رضوان 1390/07/20 ساعت 03:07 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

راستش منم تعجب کردم و حدس زدم که یکی داره اذیت میکنه.

بله عزیزم.گذاشته بود.کیه، نمیدونم؟!!!البته آدم بیمارم زیاد پیدا میشه که بهترین کار همون بی محل کردن همچین آدمای بی شخصیت و عقده ای هستش.

بهناز 1390/07/20 ساعت 10:31 ب.ظ http://nistam001.blogfa.com

سلام
من کنکورمو دادم الان درحال گشتوگذار ولی درحال حاضر د÷رس گفته بودم اگه کنکورمو دادم میام میخونم الانم رو قولم هستما.....ببین چقدر خوبم!از اونجایی که نخوندم دفعه بعد که اومدم قول میدم بخونم

خاموش 1390/07/20 ساعت 10:43 ب.ظ http://asal0talkh.blogsky.com

سییلاااااااااااااااااااام گلی . ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم . گلی منم آپیدم . سر بزنی خوشحال میشم

شقایق و حبیبی 1390/07/21 ساعت 09:21 ق.ظ

سلاممممممممممم نگین خوفم
الهیییییییییییییییی وبه خدا شرمنده نرسیدم زودتر بیام تبریک بگم .عشقم ان شالله هزار سالگی سالگردتون و جشن بگیرید و روز به روز زندگیتون از عشق پررنگ تر بشه گلم .یه عالمه ارزوهای خوب برات میفرستم گلممم
واییییییییییییی خانوم کدبانو چه مهمونداری کردی تو منظریم زودتر بیای و طرز تهیه دسرتو بهمون بگی ها ناقلااااا
وای من هیچ وقت ا زاین کیک اماده ها نمیگیرم نگین جون یه دستور کیک ۴ تخم مرغی دارم عالیهه یعنی محشره برات میفرستم گلم تا دیگه راحت شی هروقت خواستی کیک بپزی جیگرم
الهییییییییی خوب با راستین کوچولو سرگرم شدید ها. خدا حفظش کنه ان شالله .
امان از دست این پدرشوهرهای شکمو که خودم هم یکیشو دارم
وایییییییییی این اکادمی که واقعا حال بهم زنیه اصلا صداهاشون با اون گروه قبلی قابل قیاس نیست مخصوصا دختراش که دوتاشون زیادی سر خودشون معطلند . مردم و گذاشتند سرکار ها
نگینی جونی عاشقتم عشقم .مراقب خودت باش گلممممممم

سلام شقایقم الهی قربونت برم عزیزم
این حرفا چیه می دونم گرفتاری گلم
حتما دستورشو برام بفرست منتظرم تا درست کنم و خودی به همسری نشون بدم
والا به خدا به نظر من این دوره اصلا جالب نیست
عزیزمی دوست دارم هوارتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد