عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

نامه به همسرامون

سلام سلام صد تا سلام

خوب خوبید خوشید دوست جونی ها

انشالله که دعاهای هممون تو این روزها قبول باشه

خوب اومدم یه سری خبر بدم و برم

از راستین کوچولو که تقریبا هر روز میرم بهش سر میزنم قربونش برم خیلی بانمکه

بعدشم عصرها هم معمولا نگار می برم می گردونم

دیروزم تولد مامانم بود من اینجا یه گلدونه خوشگل دیدم می خواستم برم اونو براش بخرم قبل از شب های قدر دیدمش گفتم شاید شگون نداشته باشه الان بخرم بمونه بعد از این شب ها دیروز صبح که رفتم بگیرمش برده بودنشحالا موندم واسه مامان جونیم چی بخرم

و یه خبر خوب دیگه اینکه امروز مامان و بابام دارن میان اصفهان وووووی انقده خوشحالم که نگو

راستش بابام واسه اولین باره بعد از عروسیمون که داره میاد خونمون واسه همین خیلی ذوق زده هستم

قصد دارم برم کیک بخرم(حوصله کیک درست کردن ندارم) واسه مامانم که تا از راه رسید براش تولد بگیرم فقط کاش اون گلدونو می تونستم بخرم خیلی حیفیم میاد که برده بودنش آخه خیلی زیبا بود خوب بگذریم مامان منم یکم سخت پسنده واسه همین همه چی نمی تونم براش بگیرم


خوب بچه ها یه بازی البته بیشتر به درد متاهل ها می خوره نامه زیر من توی ایمیل هام گرفتم که موضوعش نامه ای به همسر هستش من اینو با یکم تغییر برای همسریم فرستادم توی ایمیل هاش، حالا بازیمون این شکلی باشه که این نامه رو برای همسرامون بفرستیم(اگه ایمیل دارن به ایمیل هاشون اگرم ندارن یه جا بذاریم که ببیننش یا پست کنیم محل کارشون) هم به نظرم یه کار قشنگه هم یکم خودشیرینی می کنیمبعد بیایدبهم بگید عکس العملاشون چی بود و من توی همین پست به اسم خودتون عکس العمل های همسراتونو آخر نامه می ذارم. آخر نامه هم می تونید عکس العمل همسری منو ببینید می تونید بعضی جاهای نامه رو حذف کنید یا بعضی جملات خودتون بهش اضافه کنید و در ضمن به جای نقطه چین هم اسم همسر خودتونو بذارید



متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی.
برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی.
برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی.
برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.
برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.
برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.
برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.
برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.
برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.
برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" .
برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.
برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.
برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.
برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.
برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.
برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.
به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که: لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت می دارم " آغوش من همیشه برای تو باز است.
همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم.
همیشه پشتیبانت هستم.
من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود، فقط کافی است چیزی از من بخواهی، بلافاصله از آن تو خواهد شد.
می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.
من کاملا به تو اطمینان دارم و تو ........... من هستی.
در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستی.
همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم.
همین الان در فکر تو هستم.
تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.
من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است.
هر وقت که احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب کن.
من هنوز در چشمانت گم شده هستم.
تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری


عکس العمل همسری نگین بانو: من داشتم تلویزیون نگاه می کردم اومد تو پیشم و گفت: قربونت برم مرسی به خاطر نامه قشنگت.حسابی منقلبم کرد اصلا انتظار چنین کاری نداشتم خیلی دوست دارم و کلی بوس بوسیم کرد و واقعا احساساتی شده بود خیلی خوشش اومده بود و گفت این ایمیلو واسه همیشه تو inbox نگه می دارم و بعد دو روز بعدش یه ایمیل برام فرستاده بود که عکس های خیلی خوشگل با جملات عاشقانه انگلیسی بود


عکس العمل همسری اطلس(وبلاگ خونه ی ما) :بعد که چک کرد ایمیلاشو گفت مرسی بابایی از این ایمیل خوشگلت. 

یه نیم ساعت بعدش هم که من ناگهانی و بی دلیل غمگین بودم تندی اومد  و بغل و بوس


عکس العمل همسری نیلوفر(وبلاگ چرت و پرت های نیلوفری): همسریش همون موقع چیزی نگفته ولی شبش با یه دسته گل اومده خونه


عکس العمل همسری یسنا(وبلاگ خر نشوی گریه کنی): بعد از جریانات بسیار که بالاخره همسرشون قدم رنجه کرده بودند به آشپزخونه و نامه رو روی در یخچال دیدن اومده بوسش کرده و گفته می خوای شرمندم کنی


عکس العمل همسری رضوان(وبلاگ حرف های دل من):چون راه دور بودند بعد از اینکه نامه رو خونده اول بهش ایمیل داده و متن پایین فرستاده بعد بهش تلفن زده ودوباره ازش تشکر کرده

 الهی من قربون شما برم عزیز دل که انقدر خوبی.

همه اینا رو که نوشتی یه بار دیگه خوندم و اینبار شمارو مخاطب قرار دادم و دیدم واقعا همه این کارارو برام انجام دادی.
از این بابت واقعا ازت ممنونم عزیز دلم.
فدات شم مایه سر بلندیم.
اندازه جونم دوستت دارم


نظرات 59 + ارسال نظر
سورمه 1390/06/02 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.surmelina.com

مرسی عزیزم. خیلی ناز بود ولی من قصد دارم بعد از ازرواجمون این نامه رو به همسری بدم... یعنی چیزی حدود یکماه دیگه. قبول؟

قبول

یسنا 1390/06/02 ساعت 10:19 ق.ظ http://akharedonia.blogfa.com

پیشاپیش چشمت روشن دوستم تولد مامانت و از طرف دوست وبلاگیات تبریک بگیا
آبجی ات نمیاد؟
مرسی از این نامه عشقولانه فوق پاچه خاری چیکار کنم بر خلاف میل باطلیم باید به خاطر تو واسش خالی ببندم بلکه در روابط فرجی حاصل شود

حتما عزیزم
نگار یا همون آجیم از همون روز که راستین به دنیا اومد اینجا بوده

مریم 1390/06/02 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.maryamkhanoomi.blogfa.com

من فعلا با اقای همسر شکرابم.بعدا میفرستم.اما متن قشنگی بود

فرزان 1390/06/02 ساعت 11:18 ق.ظ http://respina88.blogfa.com

آخی.چشمت روشن که مامانت داره میاد.تولدش هم پیش پیش مبارک
منم این بازی که گفتی رو انجام میدم به زودی

خرگوشی 1390/06/02 ساعت 11:36 ق.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

سلام گلم.
نماز روزه های شما هم قبول.

آخی نامه ی خیلی نازی بود من اینو قبلا خونده بودم ولی بازم خوندمش چون واقعا ارزشش رو داره.
من نیتونم این نامه رو برای خرسی بفرستم نه بخاطر اینکه ازدواج نکردیما بخاطر اینکه اون خودش میاد اینجا رو میخونه. حالا من چه کنم آیا؟؟؟؟؟؟

الهه 1390/06/02 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام نگین جونم....
پیش پیش چشمت روشن ....تولدت مامان جونت هم مبارک.....ایشالا تولد 120 سالگیشون....
راستش منم گاهی از این ایمیل ها به همسریم می زنم و اون هم به من...خیلی لذت بخشه....مخصوصاً اگه سرکار باشی و ببینینش...خستگی رو در میکنه...
امیدوارم این پیام واست بیاد...آخه چندوقته من هرچی پیام می ذارم واست نیست!!!!

اله جون عزیز دلم من که هر چی نظر گذاشتی تایید کردم مثلا همین پست قبل قشنگ یادمه که تاییدش کردم برو نگاه کن گل نازم

نیلوفر 1390/06/02 ساعت 12:02 ب.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

تولد مامانت مبارک ایشالا یه کادوی بهتر واسش پیدا کنییی
خوب سرتون با نی نی خاله گرم شده هااا
خدا واستون نگه اش داره

سودا 1390/06/02 ساعت 12:43 ب.ظ

برا تولدش میخوام بدم اگه زنده بودم 29شهریور...

ساغر 1دختر ورنا 1390/06/02 ساعت 01:10 ب.ظ

من این نامه رو داداشم که داشت می رفت وسط لپ تاپش براش گذاشتم
البته با کم تغییر (تیریپ خواهر برادریش کرده بودم) بعد که رسیده بود زنگ زد کلی تشکر کرد

ملیکا 1390/06/02 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام نگین جونم
تولد مامانت زیبا و مهربانت با هزاران گل رز مبارک باشه انشاالله همیشه شاد باشید.

نامه زیبایی بود و من نگه میدارم تا به وقتش

شیر کوچولو 1390/06/02 ساعت 01:21 ب.ظ

چشمات روشن عزیزم. حتما حسابی ذوق زده ای الان.
من این کار رو قبلا کردم . ایشالا به محض اینکه حال و حوصله ام برگرده سر جایش عکس العمل خودش و ایمیلش رو مینویسم.

ماه 1390/06/02 ساعت 02:02 ب.ظ

خیلی قشنگه منم نگهش میدارم تا همسری بیاد و بهش تقدیم کنم
الهی عشقتون پایدار باشه و همیشه درکنار هم باشید

ماه 1390/06/02 ساعت 02:05 ب.ظ

تولدت مامانت مبارک نگین جونم ایشالله همیشه سلامت باشه و سایشون بالا سرتون

عزیزممممممممممممم!
ی عکس از راستین کوچولو بذار...

خیلی نامه ات قشنگ بود عزیزمممممممممممم
واقعا همسرت از وجود تو خیلی خوشبخت هست

تولد مامانت هم مبارک عزیزم

بانو 1390/06/02 ساعت 03:18 ب.ظ http://banoooomir.blogfa.com

حسابی خوش بگذره عزیزم تولد مامان هم مبارک

sahar 1390/06/02 ساعت 03:25 ب.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com/

salam cheghade khoobe ke mamanetina daran mian
tavalode mamanetam mobarak
kare jalebiye ama manam tarjih midam berim khone khodeom bad in harkato bezanam chn bayad barash benevisam shahab emailesho check nemikone hichvagh:D

مینا 1390/06/02 ساعت 03:34 ب.ظ


سلام نگین خانومی


تولد مامانت مبارک ایشاا... صد و بیست ساله بشن و همیشه سلامت باشن

ایشاا... در آنده این کارو می کنم

یاسی 1390/06/02 ساعت 03:39 ب.ظ http://rozhayeyasi.blogsky.com

نگین جون تولدمادرت مبارک
من چون فعلانیمه متاهلم ترجیح میدم نامه روبعدکه رفتیم سرخونه وزندگی خودمون واسش بفرستم تااگه عکس والعملش مثل همسرخودت عملی بودازش بی بهره نمونم

فاطی 1390/06/02 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.dosetdaram29.blogfa.com

نمیشه واسه آقایی که هنوزززز آقاییم نشده بفرستمش؟؟اکشال نداره بعدها میرفستم

میلینکمت

somy 1390/06/02 ساعت 05:37 ب.ظ

عزیزم تولد مامانت مبارک. ایشالاه سالیان سال سایشون به سلامتی وخوشی با لا سرتون باشه
از این بازی هم خیلی خوش ماومد ومن هسمری ندالم اما اینو سیو کردم برای روزی که هسمری دار شدم وبراش بفرستم..مخصوصا اگه نامه باشه خیلی قشنگه به نظرم .مرسی خیلی گلی.بازم از این طرح ها بده

چه نامه ی رمانتیکی. اگه فرصت کنم براش میفرستم چون دوست دارم یه جاهاییش رو تغییر بدم
تولد مامان جونت هم مبارک خانمی

تنها 1390/06/02 ساعت 11:29 ب.ظ

تولد مامانت مبارک نگین جونم
آدرس وبلاگمو عوض کردم

خوب عزیزم آدرسو برام خصوصی بذار

nafiseh 1390/06/02 ساعت 11:42 ب.ظ

salam negin jan.bebakhshid man khily takhir dashtam to in mah ramezoni mahash bi halam.tavalode rastin kocholo mobarak bashe,vaghan naze,name be hamsaritam ebtekare ghashangi bodeha.hamishe khosh bashi azizam,rasti babat vaghan dafe avale miad khonat?

سلام عزیزم
انشالله که روزه و نمازت قبول باشه عزیز دلم
آره گلم بابام واقعا بار اولی بود که می اومد خونمون

دریا 1390/06/03 ساعت 03:56 ق.ظ http://paeezan76.blogfa.com

سلام نگین جون
خوبی؟
من الان دو روزه که دارم وبلاگت رو میخونم از اول همین الان تموم شد وای خیلی قشنگ مینویسی آدم واقعا رابطه برقرار میکنه
هر کس گفت داری چرت و پرت مینویسی به حرفاش گوش نکن مردم آزار زیاد پیدا میشه
به مطالب رمزی میرسیدم عصابم خورد میشد
امیدوارم خوشبخت باشی و بمونی به منم سر بزن خوش حال میشم منم یکی از دوستات باشم

sara 1390/06/03 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.sara357.blogfa.com

پس حسابی سرت شلوغه خوب از مهمونات پذیرایی کن عزیزم خوش بگذره بهتون...

تربچه 1390/06/03 ساعت 09:03 ق.ظ http://torobcham.blogfa.com

سلام نگینی
تولد مامان مبااااااااااااارک
مامان منم اینجوریه
انشالله کادوی خوبی واسش میخری خوشش بیاد

الهه 1390/06/03 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام نگین جونم...می دونم عزیزم که شما تایید می کنی.....من به این اینترنت غر زدم...آخه میدونی الان یک هفته ای میشه که صفحه نظرات بچه ها که باز می شه واسم کد تایید نداره و من نمی تونم نظر بذارم واسشون....
وبلاگ شما هم گاهی میاد...گاهی نه....من ازین شکایت کردم.....وگرنه شما که گلی

می دونم عزیزم غمت نباشه

سلام نگینی جونم خوبی؟چشمت روشن عزیزم تولد مامانتم مبارک باشه ایشالا 120 ساله شه و سایه ش همیشه بالا سرتون باشه راستین جونم به جای من یه عاالمه ببوس ایشالا کادوی مورد نظرتو پیدا کنی گل خانومی نامه هم فوق العاده بود میسی بابت راهکارت شیرینم مواظب خودت باش بوس

اطلس 1390/06/03 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

تولد مامانت مبارک نگین جووون
مرسی از این ایده ی جالب. من این رو با کمی دخل و تصرف برای سامی فرستادم. بعد از اونجایی که وقتی یه کاری می کنم هی ذوق دارم هی گفتم: سامی ایمیلات رو چند وقته چک نکردی؟؟ کی می خوای چک کنی؟؟ خودش فهمید یه خبریه.
خلاصه بعد که چک کرد ایمیلاشو گفت مرسی بابایی از این ایمیل خوشگلت. (آخه می دونی دیروز سامی به مدت 5 ساعت رفته بود بیلیارد و قرار خریدمون پرید)
یه نیم ساعت بعدش هم که من ناگهانی و بی دلیل غمگین بودم تندی اومد و بغل و بوس.

دختر بهار 1390/06/03 ساعت 02:59 ب.ظ http://ruze-asheghi.blogfa.com

چقده قشنگ بود.البته ما که مجردیم نمیتونیم واسش بفرستیم
راستی دوست جدید نمیخوای؟

شیرین خانومی 1390/06/03 ساعت 04:59 ب.ظ

وای چه رمانتیک
منم اینکارو میکنم

تارا 1390/06/03 ساعت 04:59 ب.ظ

تو ایده الی خیلی باحالی

مهتاب 1390/06/03 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام عزیزم. خیلی خوشحالم مامان وبابا دارن میان خونت.انشاا..به همتون خوش بگذره.
واااااااااااای عکس العمل همسریتو خوندم کلی حس عاشقی بهم دست داد. دلم خواست منم واسه عشقم میل کنم...

فرفره 1390/06/03 ساعت 11:32 ب.ظ

تولد مامان مهربون نگین بانو مبارککککککککک بازی جالبیه حیف که در حال حاضر در حال نیمه ابری به سر میبریم وگرنه حتما میفرستادیمش واسه همسر بزاریمش واسه روزای آَشتی

سلام به نگین بانوخوبی ؟ممنون عزیزم الان منم این کارو میکنم وبعد نتیجه رو میام بهت میگم راستی تولد مادر عزیزتم مبارک وای چه حالیه مامان بابای آدم بعد عروسیش بیان مال منم بعد ماه رمضون میان عزیزم حسابی سعی کن بهشون خوش بگذزه فدات فدات
این روزها چه خبره هروبلاگی میرمک یه بازی سورپرایزی دارن که آدم حال میکنه راستی نگین جان یه سر وبلاگم بیاو عکس خودتو همسریتوتو این سایت طراحی کن مخصوصا که دیدمت ببینیم شبیه خودتی یانه اینم باحاله حتما بیا

نانا 1390/06/04 ساعت 11:51 ب.ظ

تک تک اول من فدای راستین و نگار و نگینم بشم
ووووای نگکار اینجاست ؟

الهی
بوسش کن سفت و محکم!!!
نگین جونم کلی دلم تنگولیده واست
ورود مامانتینا هم مبارک
خوش بگذره زیاد زیاد



بوووووس

فرزانه 1390/06/05 ساعت 01:04 ق.ظ

فوق العاده زیبا بود

عزیزمی

رها 1390/06/05 ساعت 02:01 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

تولد مامانت مبارک باشه خانمی خییلی خوبه که مامان بابات دارن میان پیشت...
خیییلی بازیه جالبی گذاشتی من حتما این کارو میکنم ولی خب شاید چندروزی طول بکشه ولی حتما خبرشو بهت میدم خانمی...

زیبا 1390/06/05 ساعت 09:32 ق.ظ http://ziba5500.blogfa.com/

پس نی نی خودتون کی خبرش رو بهمون میدی؟

سولماز 1390/06/05 ساعت 03:30 ب.ظ http://20124.blogfa.com

سلام نگین جون
تولد مامان گلت را تبریک میگویم انشالله ۱۲۰ ساله بشه
نامه قشنگ بود ولی من فعلا یاری ندارم براش بفرستم

المیرا 1390/06/05 ساعت 04:34 ب.ظ http://limonaz.blogfa. com

الهی...

من این نامه رو تو دورانه عقدمون به سعید پرینت گرفتمو دادم.خوب نگهش داشته ولی عکس العملش یادم نیست راستش

المیرا 1390/06/05 ساعت 04:47 ب.ظ http://limonaz.blogfa.com

راستی تولد مادر هم مبارک باشه

سولماز 1390/06/05 ساعت 06:44 ب.ظ http://20124.blogfa.com

سلام نگین جون
آپم خوشحال میشم بیای

سنا 1390/06/06 ساعت 10:36 ق.ظ http://k-eshgh.mihanblog.com/

سلام عزیزم
چشمت روشن
تولد مامانت مبارک
خداحفظش کنه واست
بازیه جالبیه
حتما امتحانش میکنم
لینکت کردم

خرگوشی 1390/06/06 ساعت 01:04 ب.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

نگین پــــــــــَـــــ کجایی؟

سمیه 1390/06/06 ساعت 02:18 ب.ظ http://sheitonak102.blogfa

سلام این نانا کجاست خبر داری؟

مسافرت بوده و الان برگشته

برای تو 1390/06/06 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام

نامه خیلی عشقولانه است اما خوب بازی قشنگیه سعی می کنم انجامش بدم

بهارین 1390/06/06 ساعت 05:41 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
چه قدر جالبه این نامه...
منم حتما انجامش میدم ببینم همسری من چکار می کنه....

باران 1390/06/06 ساعت 11:18 ب.ظ

تولدت مامانت مبارک.اومدم یه چیزی بگم.منخیلی وقته میخونمت.دختر دایی من ۲۴ سالشه من قبلا؛ فکر میکردم که تو ۱۹ یا ۲۰ سالته.به دخترداییم میگفتم:(آخه یکی دوبار وبلاگتو دیده بود.) برو ببین نگین با اون سن کمش هم زن خونه است هم دانشجو تازه با مامانش توی یه شهر نیست.
اون وقت تو انقدر لوسی میمونی رو دست دایی می ترشی!
عید که نامزد کرد گفت باشه بعد درسم عروسی میکنم میرم گفتم :برو بابا تا اون موقع نگین ۴ تا بچه داره
وقتی بچت بره مدرسه نگین ۲تا دوماد و ۲تا عروس داره.
یه شب انقدر از تو گفتم بیچاره کابوس دیده بود.
تازه واسه تولدت فهمیدم ازش بزرگتری! چه قذر اذیتش کردم

خدا نکشتت دختر انقده با این درد دندونم خندیدم که نگو
طفلک ببین الان دختر داییت چقدر از من متنفره
از جای من ازش حلالیت بخواه
راستی گلم ممنونم که اینبار نظر گذاشتی

آخی...
چه عشقولانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد