عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

دلتنگی های نگین

 پس مطلب قبلیم کووووووو

بگردید تو پست هاتون ببینید پست قبلی من قاطی پست هاتون نیومده

این بچه اصلا همه چیزش عجیب و غریب بود حتی پستش

خوب اااا یادم رفت سلام بدمSmileyبیاین بغلم ببینمSmiley

خوب اما این چند روز چه بر ما گذشت

از امتحانم بگم که اولین امتحان به هول و قوه الهی به خیر گذشت خدا بقیشو هم به خیر کنه

دیشب همسری برای کاری رفت بیرجند نپرسید برای چه کار که بعدا به موقش بهتون می گم 

وقتی رفت بغضم گرفته بود ولی گریه نکردم که ناراحت نشه 

بعد که رفت نشستم یه کم گریه کردم می دونی اینکه تو اون موقع روز معمولا همسری سر کاره و تنها بودن تو اون ساعت برام عادیه اما نمی دونم همش فکر می کردم یه چیزی گم کردم یه چیزی تو خونه کمه

سعی می کردم با درس خوندن خودمو مشغول کنم یک ساعتی درس خوندم و دیگه حوصله نداشتم 

خالم زنگ زده بود اونم حوصلش سر رفته بود و کف کرده بود دیگه رفتم پیش خالم یک ساعتی پیش هم بودیم که داداش همسری اومد و منم اومدم خونه 

گفتند می خوان برن بیرون و ازم خواستم باهاشون برم بیرون که من نرفتم 

اومدم خونه دوباره به زور نشستم سر درسامنمی دونم چرا حس کردم انقدر دلم برای همه تنگ شده برای مامان و بابام  برای نگار و برای همسری  می خواستم هی به مامیم و بابام زنگ بزنم می دونستم اگه زنگ بزنم بغضم می ترکه و گریه می کنم زنگ نزدم  که ناراحتشون کنم

دیگه همسری خودش زنگ زد  هی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم که گریه نکنم  نشد آخرشم زدم زیر گریه دوست نداشتم فکرش مشغول من بشه ولی واقعا نمی تونستم جلو خودمو بگیرم

 دیگه 1 ساعت بعد مامیم زنگ زدم یه کم که  حرف زدیم دیدم مامانم گفت شب اگه تونستی بیا نت با هم صحبت کنیم دلم برات تنگ شده آقا اینو که مامیم گفت بنده دوباره زدم زیر گریه مامانم هم از اون طرف دیگه بهش گفتم نگار که اومد بهم خبربده بیام

 بعدش نمی دونم چی خوندم  و اصلا چیزی از درس فهمیدم یا نهحدود ساعت 9 بود که دیگه رفتم نت و با مامیم و بابام و نگار چت کردم  

خیلی خوب بود و دلتنگیمو کمتر کرد 


ببخشید اگه ناراحتتون کردم این پست به غیر از گریه چیزی نداشت ولی نمی دونم چرا دلم خواست بیام بنویسم 


خدا نوشت : شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومےخدا جونم از اینکه انقدر بهمون محبت داری ازت ممنونم خدا جونم بازم یه چیز دیگه می خوام ازت . به همسری کمک کن که اون چیزی که خواسته دوتامونه بهش برسه شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومےچون گه همسری به آرزوش برسه منم به یکی از بزرگترین آرزوهام میرسم خودتم می دونی که از یه چیزی من خیلی می ترسم و اصلا آمادگیشو ندارم که بپذیرمش پس همینطور که تا حالا هوامونو داشتی از این به بعدم لطفتو ازمون دریغ نکن خدا جونمشِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے


همسری نوشت : همسری جونم می دونم این راهی که توش داریم قدم می ذاریم شاید خیلی سختی ها داشته باشه ولی با تموم وجودم حاضرم این سختی ها رو با هم و با کمک خدا تحمل کنیم تا به بزرگترین آرزوی مشترکمون برسیم


دوست جونی ها برامون دعا می کنید؟شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے


امشب شب آرزوهاست بچه ها بیاین هممون برای برآورده شدن آرزوهای همدیگه دعا کنیمشِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے 

اینم واسه این که یکم روحیتون عوض بشه



صرفا جهت اطلاع !
شما اگه با زیباترین و خوش اندام ترین فرد روی زمین ازدواج کنید نهایتا بعد از گذشت 11ماه واستون عادی میشه. 
این نتیجه کارشناسی محققان انگلیسی بر روی 100 زوج مختلف می باشد.


طرف کل دارایی مادیش 100 هزار تومان هم نیست اما 18 تا کارت اعتباری مختلف داره


به پسره میگی چرا زن نمیگیری ، میگه کو دختر خوب؟
به دختره میگی چرا شوهر نمیکنی ، میگه کو پسر خوب؟
با این حساب فکر کنم این کسائی که ازدواج میکنن یا خلافکارن، یا کلاهبردار


تو خیابون از یارو میپرسم ببخشید میدونید اداره آمار کجاست؟ میگه آره... رد میشه میره
پنج دقیقه داشتم نگاش میکردم تا دور شد 

 

نظرات 73 + ارسال نظر
ناهید کوچولوو 1390/03/19 ساعت 12:38 ب.ظ

ان شاالله به چیزهایی که میخوایید ، برسید

مرسی عزیم همچنین شما

جدی اون مطلب قبلیت نیست آآآآآآآآ
!!!
کجا فرار کرده پس ؟!!!!!!!!!!!!
کپ میکنیم
!!!!

راستی نگین من قرار بود با یه همدانی ازدواج کنم . . .
که دیگه نشد!!
آخی درک میکنم حس و حالتو دوری سخته
نفهمیدم شوشو جونیت واسه چی رفته! ولی ایشالا که به خواستش میرسه

دیگه دارم دیوونه میشم خودمم والا مطلب سانسوری هم نداشت که بگم سانسور شده

چی شد که ازدواج نکردیدخوب نبود
قربونت برم دعا کن بشه بعد میام براتون میگم

نازبانو 1390/03/19 ساعت 01:34 ب.ظ

درسته مشکوک می زنی و من الان به شدت فضولی ام گل کرده اما از خدا می خوام (اگر لایق باشم)به اون چه که هردو برای رسیدن بهش دارین تلاش می کنین برسین.

قربونت برم مطمئن باشه اگه این جریان بشه حتما میام میگم چی بود

ستاره 1390/03/19 ساعت 01:34 ب.ظ http://shab-barone.blogfa.com/

ایشالا همه آرزوهات برآورده میشه
نگین تو خیلی قلب پاکی داری

قربونت انشالله تو هم به همه آرزوهات برسی گلم
عزیزمی اینطور هم که فکر می کنی نیست

عزیز دلم امیدوارم اون چیزی که میخواید اگه به صلاحتونه برآورده شه

مرسی عزیز دلم

الهی قربون دل تنگت برم عزیزممممم
بچه ی خوبی باشی همسری زود میاد

خدا نکنه عزیزم
خیلی دلتنگم به خدا
چشم

بانو 1390/03/19 ساعت 02:02 ب.ظ http://ruzhaye-abrishami.blogfa.com

احتمالا پستت همین وسط مسطا بوده... همون بچه شیطونه اومده ورش داشته...
آخی... عزیییییزم...قربونت بشم که اینهمه دلتنگی
ایشالا که به همه ی آرزوهای قشنگت در کناره همسرت برسی و همیشه ی همیشه شاد باشی
برایه منم دعا کن خانومی

نمی دونم والا من که هنوز تو شوکم
خدا نکنه
مرسی عزیزم
انشالله تو هم به همه آرزوهات برسی

سیما 1390/03/19 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام

پس مطلب قبلیت کو؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم همون بچه اومد پاک کرده هههههه


تو این شب عزیز اگر یاد ماهم کردی دعا کن

گلم خودم نمی دونم کجا بود و چی شده
حتما عزیزم

اطلس 1390/03/19 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

نگین بانو جای همسریت خالی نباشههه! انشاالله سفرش بی خطر باشه و سالم و با موفقیت برگرده به کلبه ی عشقش!
حالا درسته مشکوک میزنی اما منم دعا می کنم به بزرگترین خواسته تون برسید

سلام عزیز دلم مرسی خانومی
قربونت برم عزیزم

عزیزم ایشالا همسریت به سلامت برگرده و به اون چیزایی که میخواین برسین

مرسی گلم خیلی دعام کن

سلام نگینی جونم خوبی خانوم گلم؟راستشو بخوای من از اول وبتو خوندم و میخونم ولی تا حالا نظری ندادم الان دیگه نتونستم راست میگی دلتنگی فوق العاده سخته منم دو روز تموم همش گریه میکردم بغض میکردم حوصله هیچ کاری نداشتم واقعا سخته ولی ایشالا که خیر باشه و به ارزوی خوبو خوشدلتون برسین راستی ما 3 ساعت با همدان فاصله داریم و کرمانشاهی هستیم دوستت دارم عزیزم میبوسمت مواظب خودت باش خوشدلی خانوم

سلام عزیزم
مرسی که تصمیم گرفتی اینبار برام نظر بذاریعزیز مگه تو هم از خونوادت دوری؟؟؟
دلتنگی خیلی بده آدم دل و دماغ هیچ کاری نداره
گلم خیلی خوشحالم کردی بوس بوس

نه پسر خیلی خوبیه اتفاقا !
خیلیم خوشتیپ و خوشگله !!
ولی خوب مامانم راضی نمیشد . . .
همین طور خودمم نتونستم دوسش داشته باشم!!!!
عزیزم مطلبم رمزدار نیست!
:)):*
باز میشه بی رمز

الهی قربونت برم قسمت هم نبودید حتما
باشه عزیزم

الهییییییی آخییییی
خدایا ببین نگینی دلش تنگه خدایا خب ببین یه چیز کوچولو که بیشتر نمیخواد

قربونت برم عزیزم

[ بدون نام ] 1390/03/19 ساعت 05:44 ب.ظ

شاید پاک کردن پست هم کار خود بچهه بوده
ای جان.
دل تنگ نباش.
انشاالله زود زود میان.
دعام کن

نمی دونم والا اینروزا که اتفاقات جدیدی می افته

پست قبلیت پیش منه

شیرین خانومی 1390/03/19 ساعت 06:37 ب.ظ http://havooo.blogfa.com

سلام نگین جون
خوبی؟
خاله جونت خوبه؟ نی نیش چطوره؟
چقده به حرف اولت خندیدم ... بابا درسته بلاگفا خیلی دیوونه شده ولی فکرنکنم دیگه اینقده
امشب برای منم دعا می کنی عزیزم

سلام عزیزم
اونم خوبه ماشالله خیلی شیطونه
آخه مال من بلاگ اسکایه
حتما

شیوا 1390/03/19 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام
من تازه خواننده وبلاگت شدم. خیلی قشنگ می نویسی. براتون دعا می کنم. لطفا شما هم برای منو همسریم که دور از خانواده هستیم و خیلی هم دلتنگ خیلی دعا کنید

حتما شیوا جون عزیز دل
می دونم دلتنگی چقدر سخته

خرگوشی 1390/03/19 ساعت 08:22 ب.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

آخی عزیزم با این پستت منم دلم برای خرسیم تنگ شد. آخی یعنی الان تنهایی؟ همسریت کی میاد؟
امیدوارم زودی بیاد تا دلتنگیت برطرف بشه. خیلی سخته. به نظر من هیچی مثل دلتنگی نمیتونه به آدم غلبه کنه.
چقدر باحال بود که با خونوادت چت میکنی. مگه اونا پیش شما نیستن؟

یه روزه رفته مسافرت
راست میگی بد دردیه دلتنگی
نه عزیزم اونا یه شهر دیگه هستند

خرگوشی 1390/03/19 ساعت 08:22 ب.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

راستی با اجازه لینکت کردم

خواهش می کنم گلم اجازه ما هم دست شماست

مینا 1390/03/19 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟

دلتنگی خیلی بده


اسمت رو کنار دوستانم نوشتم که برات دعا کنم

اگه من یادت بودم برام دعا کن

قربونت برم خانومی مرسی لطف کردی
انشالله تو هم به همه آرزوهات برسی

فرفره 1390/03/19 ساعت 11:17 ب.ظ

اره نیست منم دیشب متوجه شدم که نیست اومدم بابت رمز ازت تشکر کنم که دیدم نیست:)
الهی قربوندل مهربونت برم که اینقده زود دلتنگ میشیی منم اونوقتا که از مامانم اینا دوربودم وقتی همسری میرفت زودی بغضم می گرفت ولی از وقتی اومدم اینجا دیگه نه چون میدونم مامانم اینا اینجان:دی

قدرشونو بدون که خیلی خیلی نعمت بزرگی داری که یش مامانت اینا هستی

ملیکا 1390/03/19 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام نگین جونم

امشب خیلی سرنماز دعات کردم انشاالله به هر چی میخوای برسی و کنار همسری شاد باشی
میدانم دلتنگی سخته منم خیلی دلم گرفته.

منم امروز وبم رفتم دیدم قالبم نیست پست تو هم رفت

دعام کنامتحاناتت خوب میدی

سلام ملیکا جونم
قربونت برم عزیزم که انقدر ماهی تو
الهی قربون دل کوچیکت برم عزیزم
والا به خدا این چه و.ضعه نته
عزیزمی مرسی خانومی

رضوان 1390/03/20 ساعت 10:17 ق.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااا،احتمالا از طرف پسره یه روحی چیزی اومده و پست مربوط به خودش رو پاک کرده.

آخی،خیلی سخته دوری از همسر.انشالله خدا واسه هم نگهتون داره.

خدا رو شکر که امتحانت رو خوب دادی.

امیدوارم به همه آرزوهای قشنگتون برسین.

نمی دونم والا
مرسی عزیزم
انشالله تو هم امتحاناتتو خوب بدی
مرسی لم همینطور تو

سولماز 1390/03/20 ساعت 11:04 ق.ظ http://20124.blogfa.com

سلام نگین جون
امیدوارم همه به آرزوهاش برسن
من و شما هم همینطور
عزیزم انشالله هر چی صلاح تونه همون بشه

قربونت برم خانومی

سحر 1390/03/20 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.man-o-shahab.blogfa.com

میدرکمت نگین سخته خداییش:ی
مخصوصا آدم از فاملش دور باشه حالا خوبه خالت هستااا
ایشالا که آرزوت برآورده شه توام واسه من دعا کنیا وگرنه دعامو پس میگیرم


آره والا اگه خالم نبود که دق می کردم
حتما عزیزم من واسه همه دعا کردم خیالت راحت

ریحانه 1390/03/20 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام
من بیرجندیم
همسریتون واسه چی اومده اینجا؟؟

عزیز دلم اگه اشکال نداره بعد می گم

سلام قشنگم نه گل نازم دور بودم که سکته میکردم هروقت دلم داشت میترکید با مامانم میحرفیدم خیلی ارامش پیدا میکردم

واقعا همینه ادم کلی آرامش می گیره

[ بدون نام ] 1390/03/20 ساعت 10:45 ب.ظ

بدو بیا با یه عکس آپم

کجا بیام خوب

خانومی 1390/03/20 ساعت 11:00 ب.ظ

آی نگین خوب شد که پست قبلیت پرید هی می خوندم هی حرص می خوردم از دسته اون بچه
نه عزیزم چه حرفیه فقط پرسیدم فکر کردم شاید خواهر نتیه (خدا) حفظتون کنه واسه هم
الهی دلتنگی :(
انشاالله همسریه گلتم صحیح و سالم بر می گرده و اون چیزی هم که می خواستین بهش دست پیدا کنین

نکنه کار خودت بوده بلا
گلم به خدا شوخی کردم باهات
مرسی خانومی عزیزمی

[ بدون نام ] 1390/03/21 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام نگینی..ما تا خونه مامانم ۲۰ دقه راه ولی من ۲ ماهه ندیدمش آخه هوا که خوبه لطف میکنن میرن روستا....دلت به شوهرت گرم باشه مامان بابا حالشون همیشه خوبه اگه ما خوب باشیم

آره عزیز دلم قبول دارم ولی وقتی آدم دلتنگ میشه این چیزا حالیش نیست

nazi 1390/03/21 ساعت 09:22 ق.ظ

آخییی عزیزم منم یه مواقعی این طوری می شم و اشکم دمه مشکمه و دنباله یه سوژه می گردم که گریه کنم ... فکر کنم به خاطر تغییرات هرمونی باشه

نمی دونم اما حالا خیلی مونده تا تغییرات

غزل 1390/03/21 ساعت 09:23 ق.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

واقعا دوری از خانواده خیلی سخته گریه و خنده هم دو روی سکه زندگی هستند دیگه با تمام وجود براتون آرزو می کنم به تمام خواسته هاتون برسید البته اگه صلاحتون در اینه

قربونت برم غزل جونم مرسی

میهن 1390/03/21 ساعت 09:24 ق.ظ

همسرت میخواد احتمالا هیئت علمی دانشگاه دولتی بیرجند بشه. عجب موفقیت بزرگی! غش نکنی از خوشحالی خانم پورصفر!

شما؟
نه عزیزم اشتباهی حدس زدی همسر من همین الانم عضو هیئت علمی هست حالا چه کاریه بلند شه بره بیرجند؟
در ضمن من برای هر موفقیتی که همسرم بدست بیاره خوشحالی می کنم چون موفقیت اون .موفقیت منه ولی تا حالا نشده غش کنم
خوشحال می شدم ببینم کیه که داره میاد پستمو می خونه ولی خودشو معرفی نمی کنه

شیر کوچولو 1390/03/21 ساعت 09:25 ق.ظ

ای جان. یک عروس کوچولوی احساساتی دلتنگ.
ایشالا سفر همسری بی خطر باشه عزیزم و زود برگرده.
راستیا پست قبلیت کجا در رفته؟

مرسی گلم
والا نمی دونم کجا رفته این پست

شقایق و حبیبی 1390/03/21 ساعت 09:41 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممم نگین جونم
الهی من فدات بشم که این قده دل نازکی عشقمممممممممممم
ان شالله همون چیزی که می خوائید براتون پیش مییاد عشقم .چون مطمئنم قلبت اون قدر صافه که خدا زودی جوابتو میده خانمی
واییییییییییییییییییی چه باحال که با خانوادت میشینید چت می کنیدددددد .ای شیطون
عزیز دلمیییییییییییییییییییی نگین جون مهربونممم
راستی دسته گلت درد نکنه واسه اون چیزی که برام فرستادی البته من فقط تونستم اون که ۳ تایی بودید و ببینم جیگر و نمی دونم اسمش ون هم چی هست

سلام شقایقم
چه کنم خواهر
قربونت برم عزیزم
منو که بین اون سه نفر شناختی

پپر پریا 1390/03/21 ساعت 10:21 ق.ظ http://farfar2010.blogfa.com

امان از دلتنگی ها
گاهی ادم بدجور دلش می گیره

آره به خدا هیچی بدتر از دلتنگی نیست

یسنا 1390/03/21 ساعت 10:53 ق.ظ http://akharedonia.blogfa.com

ای بابا چهارشنبه همسر بنده هم نبود فرداش از مسافرت برگشت پس چرا گریه نکردم ای خدا چرا من همه چیم با بقیه فرق داره؟
نگین جونم امیدوارم به آرزوتون برسیدولی راه رسیدن بهش خیلی سخته ها من گفته باشم باید یه دل گنده داشته باشی ولی تو که انقده برای هر کی دلتنگشی میزنی زیر گریه من نگرانتما یکم بیشتر رو دلت کارکن.
هر دفعه سوتی داشتیها میخندیدیم .من سوتی نگین بانو میخوام.

یسنا جون نمی دونم چرا اینطوری شده بودم می دونی بعضی وقت ها آدم یه بغضی داره که با کوچکترین مشکلی که بهش برخورد می کنه اون بغض می ترکه
سعی می کنم سوتی بدم

خرگوشی 1390/03/21 ساعت 11:33 ق.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

نگین جونی همسری اومد یا هنوز تهنایی؟

آره عزیزم اومد

یاسی 1390/03/21 ساعت 11:58 ق.ظ http://rozhayeyasi.blogsky.com

نگین اصلا بهت نمیادپست غمگین بنویسی
ایشالاهرچی خیره همون براتون پیش بیادعزیزم

قربونت برم عزیزم

فرزانه 1390/03/21 ساعت 12:02 ب.ظ

salam negin aziz khodet in hame narahat nakon azizam enshaala be heme arezoohat beresi shad bashid.

مرسی فرزانه جون دوست خوب و مهربونم
انشالله تو هم به همه آرزوهات برسی

باران 1390/03/21 ساعت 01:22 ب.ظ http://noaroos.blogfa.com

خدا انشا.. خودش همه ارزوهاتونو براورده میکنه و انقدر کامتونو شیرین کنه که تلخی دوری از خونواده از بین بره

قربونت برم با این دعای قشنگت عزیز دلم

فرناز.خانه ما 1390/03/21 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام. دختر خوب بیکاری هی میا اینجا حس فضولی مارو بیدارم میکنی؟ من الان ذهنم درگیره که جریان چیه
ایشالا همسر گلتم صحیح و سالم میره و برمیگرده و هیچ اتفاقیم نمی افته و اون چیز خوبه که تو میدونی و ما نمی دونیم و تو و شوهرت میخواین که بشه ، بشه

برات اس ام اس میزنم حالا
قربونت برم عزیزم

طیبه 1390/03/21 ساعت 01:40 ب.ظ

آخه الهی عزیزم .ایشاله همسری به سلامتی زود زود برگرده الان اگه بچه داشتی با اون سرگرم بودی متوجه رفتنشم نمی شدی از اون توپی ها یاد بگیر مارو زودتر خاله کن .حالا کی برمی گردن؟؟

آخه حالا وسط این همه کار گریه بچه رو کجا جمع کنم
والا امروز همه بچه های گوپی مردند
فرداش برگشت

سودا 1390/03/21 ساعت 02:01 ب.ظ

مطمئنی آرزوتون چیزه؟
الهییییییی میبینی منم همیشه از صبخ تا ساعت 5.5عصر عزیزو نمیبینم ولی اونروز صبح که عزیز رفته بود ماموریت از 8صبح تلفنو کنتورات گرفته بودم...

چیز چیه؟؟؟
همینه دیگه تا وقتی خونه هستند آدم میزنه سر و مغزشون همین که میرن آدم دلش براشون تنگ میشه

فرفره 1390/03/21 ساعت 02:45 ب.ظ

سلان نگینیآپ کن دیگهه پستایی که میزاری و دود دارم:) انرژی میده به آدم

قربونت برم حتما عزیزم میام آپ می کنم
عزیز دلمی خانمی

یه زن... 1390/03/21 ساعت 06:50 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

سلام دوست جون گلم الهی دیگه اینجوری دلت نگیری که گریه کنی خیلی دلتنگی بده درکت میکنمامیدوارم به همه ارزوهای دوست داشتنیت برسی گلمبوس بوس

آره به خدا خیلی بده
مرسی گلم

ماه 1390/03/21 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.mygoodlive67.blogfa.com

سلام چی شده شده .گشتم چیزی نبود نگرد نیست
جدا برا من عجیبه غیب شده متن قبلیت
ببخشید منو
من زیاد دلتنگ میشم دلتنگ دوستام خانوادم حتی دلتنگ بعضیا که از لحاظ مکانی نزدیکم هستن اما باهم درویم
خوب خدارو شکر همسری به سلامتی برگشته و کنار همید
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید
نگین جونم برام دعا کن

والا منم نمی دونم
دلتنگی بد دردیه خواهر
حتما عزیزم

خرگوشی 1390/03/21 ساعت 07:57 ب.ظ http://rabbitbear.blogfa.com

خب خدا رو شکر که از تهنایی در اومدی عسیسم
امیدوارم که دیگه هیچوقت تهنا نشی

قربونت برم خانومی مرسی عزیزم

سارا 1390/03/21 ساعت 10:30 ب.ظ http://feloonosion.blogfa.com

نگین جونی سلام.
خوبی؟
ایشالا که با همسریت به بهترینا برسی عزیزم.
دلتنگی خیلی بده.
صبوری کن مادر جان! صبوری...

سلام عزیزم قربونت برم الهی
مرسی گلم
چشم مادر جان

سلام نگین جون.اخی این پستتو که خوندم برعکس پستای دیگت که خندم میگرفت اینبار دلم گرفتنازی خب تو که خالت پیشته دیگه.غصه نخور

قربونت برم ببخشید ناراحتت کردم
خانومی اومدم وبت اما نشد نظر بذارم یعنی جایی واسه نظر گذاشتن نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد