عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

کادوی روز زن

سلام سلامخوبید خوشید سلامتید

پیرو شکایت بعضی از دوستان محترمه مبنی بر طولانی شدن پست اینجانب نگین بانو قول میدم از این به بعد پست طولانی ننویسم

چه کنم که وقتی دستم گرم تایپ بشه دیگه سرد نمیشهشکلک های ِ هلن

خوب پست قبل یادم رفت عکس هدیه های رعنا جونمو بذارم که اینا بود

عروسک    ***


لباس خواب ***

چرا اینطوری نگام می کنی نکنه انتظار داشتی لباس خوابو بپوشم و عکس بگیرم

دیگه لواشک و شکلاتی وجود نداره که عکساشو بگیرم همشونو خوردم

رعنا جون دوست گل و مهربونم بازم ازت تشکر می کنم


اما هدیه روز همسری 

راستش همسری ساعت 5:30 که اومد خونه هیچی دستش نبود و سریع لباسشو عوض کرد رفت سر کلاس (یعنی یه دانشگاه دیگه روزهای سه شنبه 6 تا 8 کلاس گرفته) بنده هم با خود گفتم عجب دلی صابون زده بودیم واسه امشب ها 

خلاصه هی داشتم با خودم می گفتم عیب نداره کادو چه ارزشی داره همین که خوبه عاشقته دوست داره کمکت می کنه همه جا ازت طرفداری می کنه و ... اینا خودش بهترین کادوئه دیگه 

بین خودمون باشه ها دلم یه چیز دیگه می گفت

خلاصه ساعت 8 زنگ زد گفت حاضر شو بیا پایین بریم گوشیتو که دادیم تعمیر بگیریم بنده باز به دلمان صابون زدیم که همینطوری میگه بریم گوشی بگیریم می خواد سورپرایزم کنه

دیگه داشتم میرفتم تو ماشین هی نگاه می کردم ببینم گلی چیزی دستش نیست دیدم خیر خبری نیست باز تو ماشین همون حرفا رو با خودم می زنم و یه لبخند مصنوعی رو لبم بود دیگه رفتیم گوشی بگیرم که اونم جریانی داره

طرف زنگ زده بود گفته بود گوشیتون حاضره ما هم رفتیم و چون جا پارک نبود همسری نشست تو ماشین و من رفتم داخل مغازه طرف گوشی داد بهم گفت درست شد میشه 25000 تومان 

منم گفتم من فراموش کردم باتریشو با خودم بیارم میشه لطفا اینجا تستش کنم ببینم درست شده یا نه

گفت خانوم درست شده مطمئن باشیدشکلک های ِ هلن

گفتم من اینطوری مطمئن میشمشکلک های ِ هلن

خلاصه طرف گفت فلانی باتری سونی اریکسون دارم 

افلانی هم گفت چی؟؟؟ یه دقیقه بیاBildBildBild

خلاصه دیدم رفت اون پشت و بعد اومد به من گفت چند لحظه بشینید و بعد گوشی برداشت برد بیرون خلاصه من حدود 10 دقیقه نشستم تا اومد گفت :وای خانوم گوشیتون درست شده بودهاااشکلک های ِ هلن نمی دونم چی شد دوباره خراب شد شکلک های ِ هلنفکر کنم ال سی دیش مشکل پیدا کرده

منم در حالیکه داشتم نگاه عاقل اندر سفیهی بهش می کردم  و احتمالا قیافم اینطوری شده بود گفتم :عــــــــــــــــــجــــــــــــــب.ولی با عرض شرمندگی باید بگم از اول هم مشکلش همون ال سی دیش بودشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن  اینجا هم نوشته

گفت درستش می کنم دوباره بهتون زنگ می زنم

منم با یه حالت تمسخر گفتم :خواهشا طوری درست کنید که در عرض یک دقیقه خراب نشهشکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

بعدم اومدم بیرون

دیگه بعدشم رفتیم خونه مامان همسری و کادوشو بهش دادیم و برگشتیم خونه

داشتم آشغال ها رو جمع می کردم که بدم همسری بذاره دم در که دیدم با دو شاخه گل زنبق + کارت پستال + 50000 تومان داخل کارت پستال وایساده روبرومSmilie (64) و گفت روزت مبارک دیگه کلی ذوقیدم و پریدم بغلش و همش بوسش می کردم خداییش سورپرایز بود چون دیگه اصلا انتظار کادو گرفتن نداشتم

اما دوست دارم متنی که همسری توی کارت پستال برام نوشته بود اینجا بنویسم 

نگین عزیزم

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز عشق

و چه اندازه شیرین است امروز

روز مادر،روز همسر

روز تو 

همسرت (همسری) یعنی تو پرانتز اسمشو نوشتهYatta

این کارت پستال گذاشتم رو پا تختیم و هر شب قبل خواب می خونمش و یاد اون روز و خاطراتش می افتم

تا لنگه کفش دوستان نیومده طرفم من برم

از اینجا به بعدم اگه دوست داشتید بخونیدYatta



 چهار سوال برای تبعیت آمریکایی !!!! ... 
(ارسال توسط دوست خوبمون الهه)
یه پیرزن ایرانی از ایران به آمریکا میاد و میخواد شهروند آمریکایی بشه.
پیرزن نوه شو با خودش برمیداره تا اونو به امتحان شهروندی ( امتحانی که باید قبل از تبعیت بده ) ببره.
مامور مهاجرت به زن ایرانی میگه که باید به 4 سوال ساده درمورد آمریکا جواب بده اگه درست جواب بده او یه شهروند آمریکایی میشه.
پیرزن میگه : باشه ، اما من انگلیسی نمیتونم حرف بزنم نوه مو با خودم میارم.
مرده میگه باشه ، بزار اون برات ترجمه کنه.

اولین سوال شما اینه که :

1) پایتخت آمریکا کجاست؟
نوه ی پیرزن به پیرزن میگه : من دانشگاه تو کدوم شهر آمریکا بودم؟
پیرزن میگه : " واشنگتن "

درست بود حالا سوال دوم :

2 ) روز استقلال آمریکا کی است؟
نوه ش میگه : نیومن مارکوس کی حراج داره؟
مادربزرگش میگه : "4 جولای "

درسته ، حالا سوال سوم:

3 ) امسال چه کسی نامزد ریاست جمهوری آمریکا بود اما شکست خورد؟
نوه به مادربزگش میگه : اون مرتیکه معتاد که با دخترت عروسی کرد کجا باید بره؟
پیرزن میگه : " توگور "

واو ، شگفت آوره! حالا سوال آخر:

4 ) در حال حاضر چه کسی رئیس جمهور آمریکاست؟
نوش این جور ترجمه میکنه : از چیه جورابای پدربزگ بدت میاد؟
مادربزگش میگه : " بوش "

اکنون پیرزن یک شهروند آمریکایی شده!!! 

 


نظرات 52 + ارسال نظر
یه زن... 1390/03/07 ساعت 01:20 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

نمیدونم مردها چرا اینقدر کاراگاه بازی رو دوست دارن و کادوهاشون رو اونجوری یواشکی میارن میدن آددمم نمی خواد جلوشون ذوق در کنه از خودش نمیشه کهمبارکت باشه گلم....متن اون کارتت هم خیلی ناناس بودا

راستی خدایش شوهری خوش اشتهاستا همه ا ز این لباس خواب خوششون میادمبارکت باشهبه خوشی بپوشی شوهری هم حالش رو ببره

همین دیگه آدم هی می خواد خویشتن داری کنه نمیشه
مرسی عزیزم
باور کن نمی دونی چقدر برای این لباس خواب ذوق کرد

سودا 1390/03/07 ساعت 01:29 ب.ظ

مطمئنی کوتاه بود
میدونی کدوم قسمت خندم گرفت اونجاییکه گفت بیا پایین بریم دنبال گوشی که به خودت نوید دادی و دنبال دسته گل میگشتی و...
باز دستش درد نکنه باور کن از کتک سفارش شده من ترسیده

بابا کوتاه تر از این که دیگه میشه اس ام اس
می بینی تو رو خدا به چه روزی افتاه بودم
صد در صد از همون کتکه ترسید

شقایق و حبیبی 1390/03/07 ساعت 01:43 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم جیگر دلم
وایییییییییییییییییییی نگینی جون چه قدر لباس خوابت خوشگله .بابا ما که کیف کردیم وای به حاله همسریتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اخییییییییییییییییی این همسریت چه بامزه سورپیرایزت کرد .عوضش این جوری تو یادت خیلی میمونه نه . مطن کارتت هم خیلی خوشگل بود .وایییییییییییییییییی من عاشق زنبق بنفشممممممممممم
جیگری حالا گوشیتو دادی درست کنند فعلا گوشی نداری ؟؟؟ چه قده یارو پرو بوده بازم به تو که همین جوری ازش نگرفتی والا فکر نکنم قبول دار میشد
راستی نگین جونیییییییییییییی عکسارو کی برام میفرستی منم ببینم دلم اب شد .راستی اسم بچه ها رو هم به ترتیب برام بنویس باشه عزیزممم
اومممممممممممممممممم ماچچچچچ

سلام عزیز دل من
قربونت برم آره خیلی لباس خوشگلیه دست رعنا جون درد نکنه
منم زنبق دوست دارم ولی گل رز خیلی بیشتر دوست دارم
نه فعلا اون یکی گوشیم دستمه
باشه عزیز دلم برات ایمیل می کنم

اطلس 1390/03/07 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

ای بابا خوش به حالت سامی که از کتک هم نترسید!!! سال اول باز یه شاخه گل گرفت!!!
مبارکت باشه کادوهات خانومی.
اون قسمت که انتظار داشتی به جای گرفتن گوشی سورپرایزت کنه رو خوب اومدی. منم به وقتا هی به خودم امید میدم

چه کنم که به امید زنده ام

آلما 1390/03/07 ساعت 02:36 ب.ظ

به به چه سورژپرایز جالبی
این قضیه پیرزنه هم خیلی جالب بود

قربونت ابلی نداشت

پپر پریا 1390/03/07 ساعت 02:41 ب.ظ http://farfar2010.blogfa.com

مبارکت باشه عزیزم ولی من شخصا خیلی ناراحت می شم اگه همسری به عنوان کادو بهم پول یا سکه بده یک بار که چون کادو بهم کارت هدیه داد قهر کردم باهاش چه دختر ماهی هستی نگین
گمونم من بیش از حد حساسم

برای من فرقی نمی کنه
چون می دونم که نمی دونه چی باید برام بگیره واسه همین ازش قبول می کنماینطوری آدم میره چیزی که واقعا خودش می خواد می گیره

خانومی 1390/03/07 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.kh4n0mi.blogfa.com

یعنی نگین من میمیرم واسه این همه سخاوتمندی تو =))))‌شلوارکای همسریت ماله من =)))
بپوشم باش برم یونی اوففف چه ناز میشم
خوب اون لباس خوب و تویه جالباسی آویزون میکردی بعد عکس می گرفتی:-؟ الان نه سرش معلومه نه تهش:-؟ ولی عروسکش ناز بود ای جون =))))‌از همینجا اهم بابت این هدیه ها از رعن خانوم تشکر می کنیم چرا زحمت کشیدی .... دیدی این مهمونیا اینا رو هی می گن :)))‌ بیا این همه نق زدی اینم از هدیه ات بی زحمت نصفیشو رد کن بیاد داداچ (‌نونو ) =)))‌

خوب نگه دار یه موقع ه دردت می خوره هاااااا
وایی آره خیلی ناز میشی
آخه هی سر می خورد نمی شد اتفاقا می خواستم این کارو بکنم

حتما می دم بهت داداچ

مبارک باشه. خدا بهش رحم کرد و یادش بود و کادو گرفت. والا فک کنم قصد داشتی خونشو حلال کنی
جدا کادو در برابر مهربونیای یه ادم هیچی نیست. مهم صداقت و عشقه که وجود داره. عشقتون پایدار عزیزم.

مرسی عزیزم
نه خونشو حلال نمی کردم واسه روز مرد تلافی می کردم
قربونت گلم همچنین مال شما

یسنا 1390/03/07 ساعت 03:52 ب.ظ http://akharedonia.blogfa.com


ترکیدم از خنده نکنه میخواستی لباس خواب رو بپوشم عکس بندازم.نمیتونی تصور کنی دقیقن غش کردم از خنده.
ولی اون عروسکه شبیه خودته ها
شوخی کردم من که ندیدمت
منم کادوی تو رو دقیقن گرفتم با این تفاوت که به جای گل کیک گرفتم چون آقا خودش عاشق کیکه و همون مقدار اسکن ولی بدون هیچ متنی ایشون شفاهی عرض میکنن و سند و مدرک از خودشون نمیذارن

والا به خدا خوب راست می گم دیگه
نظر لطفته اما جدا از شوخی وقتی روز سه شنبه دیدم همسری کادو نگرفته دقیقا مثل اون عروسکه شده بودم
خوب پس به عبارتی همسریت به خودش هم کادو داده
همسریتون بسیار با سیاست تشریف دارنااااا

نیلوفر 1390/03/07 ساعت 04:10 ب.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

کی نق زده واسه طولانی نوشتنت؟؟؟
حالا سال به 12 ماه یه بار آپ میکنی اونم ورداشتی خلاصه اش کردی!!!!
عروسک و لباست خوابت خیلی خوشمل بودن مبارکت باشه عزیزم.
راستی خوب شد رعنایی عکست رو گذاشت دیدم!! از تو که آبی گرم نمیشد!!!!

مرسی همسری که غافلگیرت کرد.
ایمیله هم خیلی باحال بود کلی خندیدم

به دلایل امنیتی از ذکر نام آنها معذور می باشیم
نه دیگه سعی می کنم برای اینکه دل دوستانی چون شما را هم به جا بیارم زود آپ کنم
قربونت دست رعنا جون درد نکنه
بنده که یکبار رونمایی کرده بوده بودم مگر آن پست را ندیده بودید
قربونت انشالله همیشه لبات به خنده باز بشه

مهتاب 1390/03/07 ساعت 04:24 ب.ظ http://21041389.blogfa.com

سلام.خوبی؟
به دست آقای همسر دردنکنه.
دست رعناهم که طلا. خداییش خوش سلیقه وخیلی مهربونه. منکه عاشقشم.
بلا چه کادویی هم گرفته.هم توروخرسند کرد وهم همسری

قربونت برم تو خوبی مهتاب جونم
آره به خدا ماهه این دختر
بله ایشان با یک تیر دو نشان را زدند

تبسم 1390/03/07 ساعت 05:00 ب.ظ

وای چه لباس خواب خوشچلی ای جانم همسری چقده ذوقیده

قربونت عزیزم
بله همسری بسیاز ذوقید

منم کلی به خودم امید میدادم که الان بهت میگه بیا پایین ، الانه که کادو رو بگیری.
اتفاقا اینجوری جون به لب شدن ، حالش بیشتر

لباسه هم خیلی خوشکل بود

پس تو حس منو فهمیدی
بله منتها اگه جونی برات بمونه
قربونت

فرشته 1390/03/07 ساعت 05:38 ب.ظ

آخی نگین جونی روزت مبارک
اینطوری کوتاه که می نویسی خیلی بهتره

قربونت عزیزم روز تو هم مبارک
هدف ما جلب رضایت شماست

به به چه هدیه های خوبی. مبارکت باشه عزیزم

قربونت برم گلم

کوروش 1390/03/07 ساعت 06:57 ب.ظ http://banoooomir.blogfa.com

سرکار خانوم نگین خانم روز زن بر شما مبارک
هرچند دقیقا روز زن مصادف شد با فوت ناصر خان حجازی و بنده هنوز بانو خانوم را درست و حسابی ندیدم که بخوام تبریک و احترام خودم را بهشون ابلاغ کنم
بر شما و تمامی بانوان ازاده ایرانی مبارک

ممنون از متن زیبایی که نوشته بودید

بی خبر 1390/03/07 ساعت 07:07 ب.ظ http://bahareto.blogfa.com

به خدا خیلی خوب طاقت آوردی! اگه من بودم احتمالا تا شب دائما عین آلارم ساعت یادآوری میکردم که امروز روزه زنه!

گاهی اوقات غرور مانع از خیلی کارها میشه

نانا 1390/03/07 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

نگین جونم سلام.. آقا کم ننویس !! آخه اینجوری که به قول نیلوفرجون دیر به دیر میای کم هم بنویسی دیگه هیچی !! یه فکری هم به حال ما کن خانومی

میگما من اون روز از استرس مردم و هی گفتم کادوم زشته و خجالت میکشم و کلی با نونو و فرناز مشورت کردم آخر شبی نگووو همه از این لباس خوافا خیلی خوششون میاد ... ای شالله به شادی بپوشی و همیشه به قول فروشندهه جینگول مستان باشی


عزیزم کادوی روز زن هم مبارک ...هرچند همسریت جون به لبت کرده بود ! اما یه عالمه تبریک .. به نظرم حتی اگه اون کارت تبریک هم بت میداد خوب بود .. خیلی زیبا بود متن اش


آقا دفعه دیگه زیادتر بنویسیااا


بوووس
دوستت دالم
سلام ما را به نگارجان برسان

چشم قربونت برم گلم
آخه دختر خوب کادو به این قشنگی و ناناسی چرا فکر می کردی بده آخه تازه به قول یکی از بچه ها تو هم به من کادو دادی هم به همسری
خداییش جون به سر شدم
قربونت برم منم کلی از متنش خوشم اومد
چشم زیادتر می نویسم
نگار فعلا سر گرم میان ترم ها هستش ولی حتما

مبارک باشه عزیزم

مرسی گلم

ماه 1390/03/07 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.mygoodlive67.blogfa.com

وای خدای من چه باحال بود نداده نداده تا دقایق آخر روز زن
ایول داره همسرت جالب بود !

تو میگی ایول من داشتم سکته می کردم

رضوان 1390/03/07 ساعت 11:08 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آقایون کلا دوست دارن یه کم آدم رو حرص بدن.

نمیدونم چرا اینقدر بعضی ها بی مسئولیتن.بگو پول میگیری ، چیکار کنی؟

لباس خواب و عروسک خیلی نانازی بودن.

دقیقا برای همین کار ساخته شدند
فکر می کنند مردم پولشونو از سر راه آوردن

نونو...: 1390/03/07 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.nana88nono.blogfa.com

ایول به غرورت که به خودم رفتی...بیا بوسمت کنم...

اما نگین میگم این دو تا مرد چرا نمیتونن مثل بچه آدم به ما خانوم متشخص نما تبریک بگن...

حتما باید رو به سکته باشیم تا بگن...

میگم داداچ این هدیه رعنا رو مطمئنی نگفت ارسالش کن واسه نونو...

عجب موقعی هم بهت تبریک گفته...موقع آشغالی...چقدر با احساس...

فعلا داداچ...


اینا هدفشون دق مرگ کردن من و توئه که بعد برن عشق و حال
شرمنده گلم رعنا جون هیچی نگفت که اینو واسه نونو بفرستتازه اگرم می گفت من نمی دادم کادو به این خوشگلیو چرا بدم به تو
حالا فکر کن من با همون دستای کثیفم بغلش کردم و بوسش می کردم و نازش می کردمتا اون باشه وقت شناس باشه بعدشم رفت حمام

فرناز.خانه ما 1390/03/08 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام نگین جون. میگم توی همدان هتل یا مهمانسرا کلا یه چیزی تو این مایه ها هست؟ من کسیو اونجا ندارم. میشه کمک کنی.جای دیدنی غیر از غار علیصدر کجارو داره دیگه؟

حتما عزیزم الان میام بهت میگم

[ بدون نام ] 1390/03/08 ساعت 12:41 ق.ظ

روزت مبارک نگین جونکادوهات مبارک

مرسی گلم
شما

فرزانه 1390/03/08 ساعت 01:32 ق.ظ

عزیزم کادوهات مبارکت باشه .

عزیزمی مرسی خانمی

شیر کوچولو 1390/03/08 ساعت 09:12 ق.ظ

لباس خوابت رنگش واقعا قشنگه عزیزم. مبارکت باشه هدیه هایت.]


آخ که چقدر از این مدل سورپریز شدنا خوشم میاد. به شرطی که اون قدر طئلانیش نکنندکه طاقت آدم طاق شه

دقیقا یا اینکه انقدر حرص بدن آدمو که دیگه فرصتی برای سورپرایز کردن نباشه

الهه 1390/03/08 ساعت 09:25 ق.ظ

واقعاً سورپرایز شدیا......دست همسر درد نکنه....

منم گوشیم خراب شده و الان 1 هفته است...هربار که زنگ میزنم و میپرسم درست شده میگه آره...میرم میبینم نه!بعد میگه ااا...پس حتماً مال فلان چیزشه.....و من دوباره دست خالی برمی گردم!

حسابی
واقعا که نمی کنند از اول به آدم بگن درست نمیشه یا ما بلد نیستیم درست کنیم

سورمه.. 1390/03/08 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.surmelina.blogfa.com/

یه عالمه منتظر یادداشت هات بودم ، از بس ناز می نویسی، آدم سر ذوق میاد نگین جونی...
راجع به کادو باید بگم خیلی صبور و مهربونی... ما که هنوز هنوزا باید پیش شما بیام کلاس...آفرین دختر ، خیلی خوشم اومد...

لباس و عروسکت هم خیلی ناز بود.مبارکت باشه عزیزم
شاد باشید، بهم سر بزن.

قربونت برم گلم لطف داری
خواهش می کنم شرمندم نکن
قربونت سلامت باشی

سیما 1390/03/08 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام

خوبی من از اون دسته هام که چه کوتاه باشه چه بلند میخونم چون دوست دارم

کادوهات قشنگ بودن حالاهم اگه می پوشیدی بد نیوداااا

دسته همسری درد نکنه همه آقایون امسال دست به یکی کرده بودن هاااا

قربون تو دوست مهربونم برم
شرمنده این یه قلمو ازم نخواه
مثل اینکه یه کلاس آموزشی برای همشون گذاشته بودند

یسنا 1390/03/08 ساعت 10:55 ق.ظ http://akharedonia.blogfa.com


اگه ناراحت نمیشی در جواب اینکه همسری بنده با سیاست تشریف دارن باید عرض کنم بللللللللللللله آخه ایشون اصفهونی تشریف دارن

فرزان 1390/03/08 ساعت 12:35 ب.ظ http://respina88.blogfa.com

سلام نگین عزیزم.مبارک کادوهای خوشگلت.وای این لباس خوابه که خیلی دلبری بود مخصوصا این رنگ قرمزش منو برد!
کادوی روز زنت هم مبارک باشه.الهی سالیان دراز از همسریت هدیه بگیری این روز رو

قربونت برم عزیزم انشالله سال دیگه خونه خودت کادوی روز زن بگیری

طیبه 1390/03/08 ساعت 12:45 ب.ظ

مبارکت باشه بازم خوبه آخر شب کادو بهت داد دستش درد نکنه .ولی بی زحمت دفعه بعد اون لباسو تنت کنو عکس بگیر تا ما ببینیم اندازت بود یا نه

مرسی عزیزم
شما از این نظر خیالت راحت راحت باش لباس فیت فیت تنم بود

سورمه... 1390/03/08 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.surmelina.blogfa.com/

راستی نگین جونی! امروز تو تنظیمات وبلاگم راجع به خودم نوشتم و وقتی آپ کردم یادم اومد که توی نوشته هام از "یه عروس کوچولو" استفاده کردم.
هر چی گشتم جایگزین بذارم چیزی یادم نیومد...شرمنده ... آماده به جریمه‌ی حق کپی رایت هستم خانومی...
ولی هر چی نداشته باشه اینجوری معروف میشی ها... آقا پور سانت ما یادت نره

نه عزیز دلم این حرفا چیه اصلا نمی گفتی هم مهم نبود صاحب اخیاری گلم
حتما معروف شدم بهت پورسانت میدم

نونو...: 1390/03/08 ساعت 01:56 ب.ظ

بزنم به تخته چشم نخوری...

آره حتما بزنی هااا یادت نره

تربچه 1390/03/08 ساعت 02:26 ب.ظ http://torobcham.blogfa.com

سلام نگینی
اول یه تشویق کنم افرین خوب جواب اون تعمیر کار رو دادی
بعدشم دست اقای همسری درد نکنه متن قشنگی بود مبارکت باشه گلم

قربونت برم عسلم منم متنو خیلی دوست دارم

خانومی 1390/03/08 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.kh4n0mi.blogfa.com

نگین :-؟ اون پستای اولت که رمز دارن و میشه بخونم ؟

آره عزیزم الان رمزشونو میدم بهت

فرفره 1390/03/08 ساعت 11:44 ب.ظ

ببینت تا تو باشیکه زود قضاوت کنی :دی
کادوها بشیار زیبا بودن مخصوصا لباس خوابه مبارکت باشه عزیزم

بله بانو عذر خواهی می کنم
قربونت برم

یکی از اهالی 1390/03/09 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام نگین خانم...عزیزم یه سوال:‌تو عدس پلو شوید خشک بریزیم اشکالی داره؟

والا من تا حالا نریختم گلم نمی دونم چه مزه ای بشه

nazi 1390/03/09 ساعت 12:06 ب.ظ

مبارک باشه عزیزم
متنی هم که نوشته بودی خیلی باحال بود مرسی

خواهش می کنم گلم قابل نداشت

نگار 1390/03/09 ساعت 12:36 ب.ظ

آجی آخه چرا داشتی خودتو گول میزدی که این چیزا مهم نیست و.....؟؟؟؟
من که میدونم چه حالی داشتی!!!قشنگ میتونم تصورت کنم
وااااای خدااااا با بند بند وجودت داشتی حرص میخوردی
ولی مبارکت باشه. دست به اون پول نزنیا!!!! همینطوری نگهش دار واسه کادو تولد من
آجی از طرف منم توی پست بعدیت از دوست جونیا تشکر کن تفلدمو تبریکولیدن

داشتم به خودم تلقین می کردم
نگار خانوم آخه تو چرا انقدر رندی
باشه حتما تشکر می کنم

نگار 1390/03/09 ساعت 12:40 ب.ظ

رعنا خانومی دست گلت درد نکنه عزیزم خیلی خیلی ناس ناسی بودن. مخصوصا اون عروسکه
لواشکا هم بسیار خوجمزه بودن اوره عزیزم، به من هم رسید
فدات

بازم مربوط به من نیست که بجوابم

نگار 1390/03/09 ساعت 01:01 ب.ظ

رعنا جونی پستات همه رمز داشت نتونستم بیام

نانا 1390/03/09 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com


نگین جونم

عـــــــــزیــــــــــــــــــــزم

نانا 1390/03/09 ساعت 02:48 ب.ظ

سودا 1390/03/09 ساعت 03:16 ب.ظ

نمیدونم چرا یه لحظه دلم خواست بیام اصفهان که ببینمت
بیکارم نه؟

الهی که من قربونت برم بیا عزیزم قدمت روی چشمم

ملیکا 1390/03/09 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام نگین جونم.
امیدوارم همیشه خوش باشی.
واقعا همسری خوشبحالش میشه این لباس خواب بپوشی

خوبه باز کادو داد وگر نه

مطمئن باش بیادته و دوست داره.

مواظب خودت باش
اسفند دود کنم چشم نخوری

سلام عزیز دلم
قربونت برم مرسی خانومی
خدا خیلی به همسری رحم کرد
عزیزمی

نازی 1390/03/09 ساعت 04:31 ب.ظ http://nazi3700.blogfa.com

نگین جون چرا لباس رو نپوشیدی با اون عکس بگیری برامون اینطوری بهتر میشد نظر داد.
اما خوشگله‌هاااااااااااااااااااااا. باید بهت بیاد! نه؟
بابت سوپرایزی که همسرت برات داشت هم بهت تبریک میگم و خوشحالم که خوبی و خوشحالی

حالا شما به بزرگی خودت ببخش
بله میاد نکنه بازم انتظار دارب بپوشمش
قربونت برم

نفیسه 1390/03/09 ساعت 08:06 ب.ظ

لباست خوابت خیلی جیگرودر ناامیدی بسی امید است بالاخره کادو رو داد جون به لب شدیم

آره والا وگرنه اون شب دق می کردم

نونو...: 1390/03/10 ساعت 02:18 ق.ظ

تو خجالت نمیشکی آپ نمیکنی...

چرا امشب آپ می کنم

نانا 1390/03/10 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

عزیزم نگار جونم
کلی ذوق کردم که نگین به هم گفت واسم نظر گذاشتی
به نگین گفتم رمز بده .. والله مثل خواهل و نونو شاد نم ینویسیم اما یه چرت و پرتایی سر هم م یکنم:)

حتمن بیا پیشم
بووووس زیاد
از روابط عموم ینگین جون هم کمال تشکر رو دارم که باعث ارتباط اینجانب با خواهلشون می باشد

باز هم جواب متعلق به یکی دیگه هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد