عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

سفرنامه همدان

سلام سلام صد تا سلام  

خوبید خوشید سلامتید چه خبرا من نبودم چند وقتی همه غوغا کردند ها 

خوب بریم که خیلی حرف دارم و البته کلی کار23_34_4.gif 

خوب اول بگم از همدان که حسابی بهم خوش گذشت و مهمتر از همه این که تونستم یکی از دوستای وبلاگیم یعنی خرزنه را برای اولین بار ببینم چهارشنبه هفته گذشته ساعت 6 وای مثل این دوست دختر دوست پسرا هست واسه اولین بار می خوان همدیگرو ببین دل تو دلم نبودKiss On The Hand خلاصه من ساعت 6 رفتم و خرزنه جون ساعت 6:15 البته خوب راش نسبت به من یکم دور بود خلاصه که واییی چقدر خانوم و دوست داشتنی همون دقیقه اول که دیدمش خیلی باهاش احساس راحتی کردم و انگار نه انگار که همین الان دیدمش انگار که 100 ساله می شناسمش خلاصه زحمت کشید یه بستنی خوشمزه مهمونم کرد بعدم رفتیم یه کم قدم زدیم و کلی گفتیم و خندیدم و درد دل کردیم تا دیگه همسریش کارش تموم شد و با هم رفتند و من خیلی دوستش دارم الان و از این به بعد هر دفعه برم همدان حتما بهش سر میزنمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید بعدشم تو راه برگشت به خونه یه دسته گل میخک برای مامانم خریدم و رفتم خونه بهش دادمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدمن همینطوریم دیگه یه دفعه جو یه کاری میگیرتم که باید انجامش بدم 

 دیگه چند روزی که اونجا بودم خیلی بهم خوش گذشت  

اما همین طور که نگین می شناسید که هر جا بره باید یه سوتی ده این دفعه یه سوتی خیلی خیلی خفن دادم36_1_42.gif 

آقا خونه مامان بزرگم ودیم که من به همسری اس ام اس دادم که اگه ندا(یکی از دوستای صمیمیم) خونه زنگ زد نگو من همدانم وقت نکردم برم ببینمش ممکنه ناراحت بشه آقا به جای اینکه برای همسری بفرستم فرستادمش برای همون ندا36_1_42.gif36_1_42.gifالبته وسط راه فهمیدم و کنسل کردم اما فکر کنم رفته باشه یعنی بدبخت عالم شدمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدحالا چرا نمی خواستم ببینمش آخه گفته بود براش ار اصفهان یه چیزی بگیرم هر موقع رفتم  همدان براش ببرم منم خوب یه دفعه تصمیم گرفتم برم همدان نرسیدم برم اون چیزی که می خواست بخرم گفتم حالا یه موقع فکر نکنه نخواستم براش بگیرم و اینا مثلا اومدم خراب نکنم که اگه اس ام اس بهش رسیده باشه گند زدمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیداز اون موقع هم جرات نکردم زنگ بزنم بهش به نظرتون آیا من بدبخت شدم یا خیر؟؟؟ 

 

خوب اینم از سوتی نگین بانو  Bravo 

بد یه اتفاق بامزه آقا از بس من راه رفت هی غر غر کردم که وای مردم تو اوتوبوس کمرم درد گرفت و اینا بنده خدا بابام که رفته بود برام بلیط بگیره از این VIP ها گرفته بود که گویا تازه سرویس هاشو برای همدان گذاشتند چون قبلا من چند بار پرسیده بودم نداشت خلاصه وقتی می خواستم سوار بشم طبق معمول همیشه چشمام اشکی بود رفتم بالا شماره صندلی منم از این های بود که تک صدلی هستند که دیدم یه پسر جوان نشسته با همون بغضگفتم :آقا شماره صندلی شما چنده؟؟  

اونم خیلی مودب بود گفت : مال من 4 هستش ولی اونجا کنار یه خانوم باید بشینمم اگه اشکال نداره شما اونجا بشین منم رفتم نشستم صندلی شماره 4 و داشتم دوباره گریه می کردم (بچه ننه خودتی هااا) که دیدم دوباره آقاهه دولا شده میگه خانوم اگه ناراحتید اینجا، بشینید سر جای خودتون من یه جا دیگه رو پیدا می کنمConsole طفلک فکر کرده بود من برای جام دارم گریه می کنمخوب اینم از این 

دیروز همسری داشت ارگ می زد برام و منم جو گیر شدم براش می خوندم و می رقصیدمشکلک های ِ هلناین همسری هم جو هومن خلعتبری گرفته بودش می گفت اینطوری بخون اونطوی بخون و از این حرفا که یه دفعه دیدیم در می زنن من که سکته کردم گفتم حتما همسایه ها اومدم سر وقتمون که دیدم نه خیر مادر همسری بود اومده بود بهمون سر بزنه  خلاصه بد از این که رفت دوباره همسری زد و من خوندم شکلک های ِ هلن  

 خلاصه امروز صبح رفتم تو بالکن دیدم خبری از اون کبوتر که اومده بود تخم گذاشته بود نیست یعنی تخمش هم نبود در حالیکه تازه جمعه تخم گذاشته بود حالا من چند تا احتمال میدم شما بگید کدومش درسته 

1- دیروز که داشتیم با همسری می خوندیم کبوتره با خودش گفته اینجا دیوونه خونه هستش تخمشو برداشته و در رفته 

2- به خاطر صدای زیبای من کبوترسقوط کرده پایین و تخمش هم افتاده روش 

3- باز هم به خاطر صدای زیبای من جوجه کبوتر دو روزه از تخم اومده بیرون و با مامانش زمانی که ما خواب بودیم  پا به فرار گذاشتند 

 

حالا اینو تعریف کردم خدا به دادم برسه با نونو 

 

 فعلا که سر گوپی ها حسابی توپش از دستم پره خوب اخه نونو جان عزیز دلم من چکار کنم که اون گوپی قد و قوارش کوچیکه ولی همزمان می تونه سه تا ماده رو ساپورت کنه هان؟شکلک های ِ هلنشکلک های ِ هلنشکلک های ِ هلنشکلک های ِ هلن 

 

خوب امشب یه برنامه سورپرایز برای همسری دارم برم که کلی کار دارم بعدا میام تعریف می کنم که چکار می خواستم بکنم 

 

اینم از ایمیل هام 

البته یه کم دیره برای این ایمیل اما خوب جالبه  

 

از کجا چه خبر ؟

..............

ساعت چنده ؟
جدید یا قدیم ؟
به مدت 6 ماه این جمله رو همه خواهیم شنید

...............

یارو صبح با اهل بیتش اومده بودن خونمون عید دیدنی تا ظهر داشتن شیرینی و اجیل و میوه میخوردن. بابای بدبخته ما هم یه تارف زد که ناهار هم در خدمت باشیم اونا هم گفتن باشه دیگه چی کار کنیم!!! خلاصه ناهارشونم خوردم عصر رفتنی کیفه دخترش جا موند زنگ زدیم گفتیم بیاین ببرید دیدیم شب دوباره با ایل و طایفش اومدن واسه شام

...............

آقا جاده ها به شمال بسته ست از ترافیک... پروازا به جنوب تموم شده... ارمنستان مرزشو بسته از هجوم مسافر... کشورای همسایه کلا پر شدن... آسیای شرقیم که قُرق ایرونیا شده... من موندم اینا میخوان برگردن مملکت جا میشن؟

...............

رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه نمه تنگ بود. فروشنده گفت: یه نمه بپوشی جا باز می‌کنه! دومی رو پوشیدم یه نمه گشاد بود. فروشنده گفت: چیزی نیست یه نمه آب بخوره تنگ میشه

...............

سال 12 ماه خونه هم نمیریم، اونوقت عید که میشه صبح یه سری پا میشن میان خونمون غروبش ما میریم خونشون

 

نظرات 64 + ارسال نظر
بی خبر 1390/02/11 ساعت 02:55 ب.ظ http://bahareto.blogfa.com

نظر من کو نظر قبلیم؟ هان؟؟؟
نظرم کو نظرمو پس بده
احتمالا اس ام اسه نرفته! چون اگه من جای ندا بودم و اس ام اس رو میگرفتم پا میشدم میومدم خونه مامانت غافل گیرت کنم

عزیزم ببخشید یکم دیر نظر قبلیت تایید شد اما همین قبل از اینکه اینو بدی تاییدش کردم
خدا کنه

atefeh 1390/02/11 ساعت 03:26 ب.ظ http://girloflove.blogfa.com

ey namard
baz ke sar nazadi

عزیزم یکی یکی

atefeh 1390/02/11 ساعت 03:50 ب.ظ http://girloflove.blogfa.com

eyyyyyyyyyyyyyy jaaaaaaaaaaaan

ملیکا 1390/02/11 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام نگین جونم

مرسی از پیامت تو وبم.

خوشحالم برگشتی دوباره و امیدوارم حسابی خوش گذشته باشه.
بنظرم فکر نکنم رفته باشه اسمسپس ناراحت نباش.

در مورد تخم کبوترهم میگم شاید نظریه ۳

مواظب خودت باش خانمی

خواهش می کنم قربونت برم
پس نظر تو گزینه ۳ هستش

سلام نگین جون
عکس همستره هست که.
شوشو گرفتتش توی دستش و داره لهش میکنه.
اگرم همستره خودمو میگی که وقتی دیدم بچه هاشو هم خورده و سرشونو کنده دادمش به یکی از دوستام.

راست میگی اوندفعه عکس بار نشده بود ندیدمش

شاپرک 1390/02/11 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.shaparac.blogfa.com

نه عزیزم چرا بدبخت شده باشی؟ اگه ندا یه دوست واقعی باشه درکت میکنه. البته حتما ناراحت میشه ولی میفهمه که چرا این کار رو کردی
امان از دست سوتی های نگین.

خدا کنه

یه زن.. 1390/02/11 ساعت 04:59 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

اول اینکه کلی سر سوتیت که برا ندا اس دادی خندیدم تهههههههههههههههههه سوتی بود یه سوتی گنده

چه کنم دیگه سرنوشت نگین با سوتی رقم خورده

یه زن.. 1390/02/11 ساعت 05:01 ب.ظ http://yezan66.blogfa.com/

چه پسره پر رو بوده و شوما هیچی بهش نگفتی باید موهاش رو میکشیدی و میشستی سر جای خودتاز قدیم گفتن حق گرفتنی است.....

بابا اونوت اگه اون پسره پیش دخمله می نشست امکان داشت اسلام به خطر بیفته

یه زن.. 1390/02/11 ساعت 05:02 ب.ظ

در مورد خوندنت الهی بمیرم برای همسایه هاتوناخوب خواهر من مگه ازار داری

نه آزار که نداریم فقط عاشقیم

یه زن.. 1390/02/11 ساعت 05:04 ب.ظ

اون قضیه شلوار جین خداییش فروشنده ها همینجوری هستن

حال کردی

مینا 1390/02/11 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.ziha.blogfa.com

سلام عزیزم.

اس ام اس که حتما رسیده خیالت راحت هههههه

تو هم مثل من یه دوست وبلاگیت رو دیدی .

بایت دلداریت ممنون
بله خیلی هم خوش گذشت

خانومی 1390/02/11 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.kh4n0mi.blogfa.com

وای نگین ترکوندیا =))))‌ عاشقتم با این سوتیات:))
راستی رسیدنت بخیرسوغاتی من کو من کلا یه بار همدان رفتم اونم خیلی بهم خوش گذشت منم فکر کنم اون تخماشو برداشته و در رفته =)))‌ واسه همسریت چه سورپرایزی داری هان:-؟ بگو واسه آینده مان شاید خوب باشد =)))‌برم که کلی کار دارم خدافظ شما kiss & hug & love امضا خانومی

قربونت برم یه نگینه و یه دنیا سوتی
والا سوغاتی شما جا موند تو مغازه انشالله سری بعد میارم
پس تو هم این نظریه قبول داری
میام حتما تعریف می کنم چه سوتی دارم
قربون خانومی خوبم برم

nazi 1390/02/11 ساعت 05:35 ب.ظ

نوشته هاتو خیلی دوست دارم نگین بهم انرژی می دی

قربونت برم منم وقتی می بینم میای تو وبلاگم و نظر می ذارید انرژی می گیرم عزیز دلمی

سحر 1390/02/11 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.man-o-shahab.blogfa.com

vooy ajab sooti eftezahi :))
ishalla ke nareside:))
khodai hichjore ham nemishe masmalish kard:))

خدا از دهنت بشنوه

الهی قربونت برم خانمی از این به بعد زود زود بیا همدان

حتما تمام سعیمو می کنم

نازی 1390/02/11 ساعت 05:42 ب.ظ http://nazi9069.blogfa.com

اگه گوشیت نوکیاس و اسمست تو اوتباکست موند که نرفته
حالا ریپورتش نیومد مگه؟
تو اتوبوس چرا گریه کردی؟

نوکیا نیست سونی اریکسونه ولی تو قسمت اوتباکس رفته بود فقط نوشت کنسل شد
چون داشتم از مامانم اینا دور میشدم

یکی از اهالی 1390/02/11 ساعت 05:50 ب.ظ

برا چی من تو پیوندهای وبلاگت نیستم؟

نمی دونم والا چرا نیستیمن گذاشته بودم احتمالا اومدم یکی دیگه را پاک کنم اشتباهی مال تو پاک شده ببخش عزیزم

نانا 1390/02/11 ساعت 06:36 ب.ظ

نگین جون اول اینو بگم ما یه کلام گفتیم از رو کنجکاوی رفتیم این ماهی ها رو دیدیم خیلی کوچمولو بود این نونو بل گرفته!!:)
خانوم ی آقا واسه منم باید برقصی اومدمااا با هم برقصیم.. من عاشخ رقصم
راستی بابت سوتی هم نکران نباش :) پیش میاد واسه همه:)
عزیزم قربونت بلم من
کلی دوستت دالم

این نونو که کافیه از یه نفر یه سوتی بگیره بی خیال بابا چیزی نشده که
چشم عزیز دلم حتما برات می رقصم
هزارتا دوست دارم عزیزکم

رایحه 1390/02/11 ساعت 06:47 ب.ظ http://ghutiyerangy.persianblog.ir

سلام نگین جان...
دلم برای خودت و وبلاگت تنگیده بودش...
رسیدن بخیر خانوم.
وای از این سوتی ها منم زیاد میدم اما اگه سریعا کنسل کرده باشی اس ام اس خالی فرستاده میشه گمونم...امیدوارم نرسیده باشه بهش.
وای خدا فک کنم ۳ اتفاق افتاده باشه...

منم دلم برات تنگ شده بود قند عسل
خدا کنه نرسیده باشه
خدا کنه اتفاق ۳ باشه که باعث ار خیر هم شده باشیم

پس مشغول بشوور بسابی؟؟؟ خسته نباشی خانوم وی آی پی
واسه اون کبوتری هم گزینه شماره 3 صحیح است

چه بشور و بسابی هم
ممنون بابت نظر ارزشمندتون انشالله که همون باشه

نفیسه 1390/02/11 ساعت 08:00 ب.ظ

نگیننننن عجب سوتی دادیییییییی.وایییکیلیپت کی میا

والا از بس خوب خوندیم اول قراره تو شبکه های خارجی پخش بشه بعد میاد تو شبکه های ایران یعنی صدام یه چیزی تو مایه های شماعی زاده بود

رها 1390/02/11 ساعت 09:04 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

آخی چه خوب که مامانتینا رو دیدی وچه خوب که یکی از دوستای مجازیتو دیدی.... وااای خییییلی سوتیت در مورد ندا دوستت خفن بوده اگه دختر باحالی باشه که حتما هست چون با تو دوستهبه دل نمیگیره...
سورپرایزتم بیا زودتر بگو فضولیم گل کرده....
آخ آخ که من چقد از این سوال ساعت جدید و قدیمبدم میاد مردم مقاومت میکنن خودشون و با شرایط جدید وفق ندن....

خدا کنه
یکم عجله نکن میام میگم
من که دلم می خواد طرفو خفه کنم اگه ازم چنین سوالی بپرسن

نگین 1390/02/11 ساعت 09:56 ب.ظ http://neginereza.blogfa.com/

همیشه خوش باشی خانمی

قربونت

pink 1390/02/11 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

هر 3 تا گزینه صحیح است

ممنون

سلام عزیزم. منم خیلی دلم میخواد دوستای وبلاگیم رو ببینم کاش میشد.
سوتی باحالی بود. منم ازین سوتیا زیاد دادم. بزن دنده بی خیالی بابا
سورپرایزت چی بود؟؟هان؟ زود بیا بگو.
راستی در مورد پرنده ها فک کنم مورد دوم درست باشه

ممنون خودم هم فکر می کنم همون گزینه درست باشه

نونو...: 1390/02/12 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.nana88nono.blogfa.com

سلام...

اگه دسته گل رو نمیبردی راهت نمیدادن خانوم خانوما...بی خبر رفتی...میخوای گوسفندم بکشن واست...
اس هم که مطمئن باش رفته...مطمئن اصلا هم به دلت بد راه نده که نرفته...اینم که ندا نزنگیده و یا به روت نیاورده میخواسته خودت قشنگ خجالت بکشی...
ماشالله خانمی ندا جون به من رفته...
چه بچه ننه...بیا برو شیرت بخور هانی...

حتما تو حکم حمیرا رو داشتی جناب همسر هم حسن جون...

نگین بازم...
اون گوپی بیچاره کافی نبود به جون این کبوتر هم گیر دادی...
جدی تو کلا با حیوانات اهلی غیر اهلی جاندار غیر جاندار...کلا تو مشکل دار...یه ذره عاطفه داشته باش...

بعدم خانوم مگه من دروغ میگم...اصلا بگو ببینم اگه همسریت بتونه ۱۰ مونث رو اداره کنه شما اجازه میدی...

حتما سورپرایزت سفر دوباره به همدان میباشد...
این بار در یخچال بالا تخم مرغ...

خوب برم که کامنتم بیشتر شبیه دفترچه یاداشت شد...

ببین چه نکته بینم...

سلام رو ماهت
والا خودمم فکر می کنم رفتهمنتها از اونجایی که رو دار تشریف دارم می خوام به خودم بقبولونم که نرفته تا بلکه این وجدان را راضی نگه دارم
خدا رو شکر اون اس ام اس به تو ندادم وگرنه روزگارم سیاه بود والا شیرم تموم شد گفتم بیام یکم تو نت
والا بیشتر صدای من شبیه به ماعی زاده بود تا حمیرا
بابا والا دیگه سر کبوتر من بی تقصیرم برای خودم هم سوال شده که چی شد
نه بابا اگه بخوام دوباره برم همدان باید با طلاق نامه برم و دیگه نیام
آفرین بر تو نونوی نکته بین

سودا 1390/02/12 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.anatork.blogfa.com

الهییییییییی
وای خونه بابا چقدر خوش میگذرهههههههه...

با هیچ کجا نمیشه عوضش کرد خونه بابا

غزل 1390/02/12 ساعت 08:33 ق.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

به به سفر به دیار مادری....
خیلی سخته از هم دور هستید
در مورد مسج هم فکر نکنم رفته باشه
ماهی گوژی هم ما شا الله داره بابا جوجه کشی درست کرده
در مورد کبوتر ها هم شاید اونها هم از سرخوشی صدای شما داشتن می رقصیدن حالا برو نیگا کن شاید اومده باشه

آره عزیزم خیلی سخته
بابا بیچاره تفریحی جز بچه دار شدن نداره
اینم واسه خودش نظریه ای هتش

پپر پریا 1390/02/12 ساعت 09:06 ق.ظ http://farfar2010.blogfa.com

سلام نگین گلم خوش برگشتی خانمی
مردم از خنده . دختر سوتی دادی در حد تیم ملی که
چه خوب . قرار وبلاگی می تونه چیز جالبی باشه . شاید یک زمانی با صمیمی تر شدن بشه تو اصفهان هم قرار بذاریم . توی دوستای وبلاگیت جز من دیگه اصفهانی هست ؟

بله با اجازتون
خفن سوتی دادم
عزیزم جوابشو برات کامنت می ذارم

سودا 1390/02/12 ساعت 09:23 ق.ظ

حالا خودمونیم تو احساس دوست پسر دوست دخترا رو از کجا فهمیدییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدس زدم باید چنین احساسی داشته باشن

طیبه 1390/02/12 ساعت 09:37 ق.ظ

الهی هنوز بعد از این مدت با گریه برمیگردی الهی جانم .حالا بگو ببینیم همسرو چی کار داری که می خوای سوپرایزش کنی چه خبره اونجا مردیم از فضولی

قربونت برم میام میگم حتما

سیما 1390/02/12 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام

به به به نگین خانوم با این همه دست گلاش
راستی اولا خوشحالم که تو هم مثله ما یه دوست پیدا کردیی
دوم خب نانا راست میگههههههههه
سوم اس ام اسهات رسیده خیالت راحتتتتتتت
چهارم گریه کردی پسرمردم رو تو دلشوره انداختی
پنچم صداتو عشقههههههههههههه

المیرا 1390/02/12 ساعت 11:24 ق.ظ http://limonaz.blogfa.com

خیلی بامزه نوشته بودی به خدا

قربونت

ساراوهمسریه گلش 1390/02/12 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام نگین جان. تولد همسریت پیشاپیش مبارک خانمی. وای مننم از این سوتی ها دادم تو اون لحظه که چشمم می افتاد به که اشتباهی فرستادم سرم داغ میشد یه حالی بدی بهم دست میداد پسره حالا فکر میکنه واسه جات گریه کردی موفق باشی نگین جون. راستی همسریه منم یه جورایی همشریه

می فهم چه حالی میشی دقیقا من کل بدنم داغ کرد و قرمز شدم
آره بیچاره حالا کلی پشت سرم حرف میزنه
جدی همسریت همدانیه؟

رضوان 1390/02/12 ساعت 12:47 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

خوب رسیدن بخیر نگین جون.خدا رو شکر که بهت خوش گذشته.
منم این 2 بار که رفتم شهرون موقع برگشت چشمام اشکی بوده.غریبی خیلی سخته.

واااااااااااای،مردم از خنده.خیلی باحال بوده.ببینم آقاهه پیش خودش چی گفته که فکر کرده داری واسه جات گریه میکنی.

ایول به خودت و ایول به همسرت که حسابی شادین ماشالله هزاار ماشالله

آره عزیزم خیلی سخته آدم بخواد از خونوادش جدا بشه
نمی دونم والا کاش دیگه نبینمش
قربونت برم انشالله شما هم همیشه شاد باشی

یسنا 1390/02/12 ساعت 12:54 ب.ظ http://akharedonia.blogfa.com

فکر کنم تا الان دوستت خودکشی کرده از دستت.

تخم کبوتر رو هم یقه همسرتو بگیر شاید برداشته خورده تو که نبودی

یعنی چی که گریه میکنی اون خواهر من بود که برات گفتم یه بار داشتن با همسرش بر میگشتن مامانم تلفنی به دامادمون گفت پسرم مواظب ستاره باش بچه ام چی کار داره میکنه اونم گفت هیچی داره سیب گاز میزنه

و با جاری اش مسخره بازی در میارن.

آره خدایی ما با اون VIP ها از اصفهان اومدیم تهران اینقده کیف داد انگار تو هواپیما نشسته بودیم یه جای خیلی توپم نگه داشت شبیه هایپر استار بود که شام خوردیم . دست گل بابات درد نکنه .

احتمالش هست که ازش خبری نیست
اونم احتمالش هست از این همسری من هر چی بگی بر میاد
ولی خدایی من اینطور نیستم
دست باباجونم درد نکنه الهی بمیرم براش

misshidden 1390/02/12 ساعت 02:56 ب.ظ http://misshidden.persianblog.ir

کلی خندیدم که پسره گفت اگه ناراحتید من 1جایه دیگه پیدا کردم

فرزانه 1390/02/12 ساعت 03:25 ب.ظ http://respina88.blogfa.com

سلام نگین جونم.خوبی؟ این قضیه گوپی رو خیلی باحال نوشتی کلی خندیدم!
همدانم که بهت خوش گذشته و سوتی بزرگی هم در وکردی! منم از این کارا زیاد میکنم .تازه من مسیج های همسریم رو میفرستم واسه مدیرعاملم!!!!!!!!!!بازم شانس میارم مودبانه هاش میره

انشالله همیشه لبت به خنده باز بشه

اطلس 1390/02/12 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

سلام عزیزم خوفیی؟؟؟
می بینم که خوش گذشته و سوتی دادی! یعنی عاشق سوتی دادناتم من که همش مثل خودت باحاله!

قربون تو برم من عزیز دلم
منم عاشقتم

نانا 1390/02/13 ساعت 01:06 ق.ظ

نونو...: 1390/02/13 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.nana88nono.blogfa.com

هی خانم خانما معلومه کجائی...


دههههههههههههههههههههه

داشتم دنبال کبوتره می گشتم پیداش نکردم

[ بدون نام ] 1390/02/13 ساعت 01:46 ب.ظ

دیدی گفتم سورپرایزت سفر مجدد به همدان...


بیچاره همسریت چقدر از این سورپرایزت خودش رو زده به در دیوار...

نه بابا چرا واسم حرف در میاری کی گفته سورپرایزم همدان رفتنه

tala 1390/02/13 ساعت 01:49 ب.ظ http://eshgehonar.blogfa.com

سلام خانومی رسیدن به خیر.همیشه سر خونه زندگیت باشی.من که فکر کنم اس.ام.اس رسیده ولی چه میشه کرد بعدا توضیح بده

روم نمیشه اخه

نیلوفر 1390/02/13 ساعت 02:37 ب.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

به به نگین خانوم خواننده!
و همسری نوازنده!!!
سوتیت زیادم بد نبود حرف بدی که ننوشتی به فکر ناراحت نشدنش بودی

من متعلق به همه هوادارانم هستم
نمی دونمولی بازم ضایع هستش

نونو...: 1390/02/13 ساعت 04:14 ب.ظ

گبوتره مگه نارسائی عقلی داره که بیاد پیش تو زد جانور...

میگم نگین این رعنا هم خوب همه تقصیر ها رو میندازه گردن منا...


بیچاره من...چقدر من سادم...چقدر من بدبختم...
آخ آخ دلم واسه خودم سوخت برم یه ذره گریه کنم...

گفتم شاید یه وقت خورده زمین مغزش جا به جا شدهنارسایی عقلی پیدا کرده
آقا جون تا دعوا نشده این قضیه تموم کنید
برو عزیزم دستمال خواستی بگو برات بیارم

نونو...: 1390/02/13 ساعت 04:29 ب.ظ

وای میخوای بیای شیراز...

جدی میگی یا سرکارم...

الان من همین آیکونم...

بابا تو هز زمینه ای سر به سرت بذارم دیگه تو این مود باهات شوخی نمی کنمآره گلم داریم میایم به شیراز

عاطی 1390/02/13 ساعت 04:55 ب.ظ http://girloflove.blogfa.com

nini khalat key migad jigariiiiiiiiii

3 ماه دیگه

نونو...: 1390/02/13 ساعت 05:08 ب.ظ

اکی اومدی میخوام ببینمت...

فقط زودتر بپرس منزل عمه اینا کجاست که بدونم چقدر مسافت تا ما هست...

وای نگین بهترین خبر بود واسم...بهترین...

حتما عزیزم منم خیلی دلم می خواد ببینمت
باشه دیروز یادم رفت امروز از همری می پرسم
من یک هفته هستش که می دونم منتها می خواست قطعی بشه بعد بهت بگم

خوبه که آدم می تونه دوست وبلاگیش رو ببینه
همیشه شاد باشی
بوس بوسی

اطلس 1390/02/14 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

نگین خوشگلم
عزیزم همون طور که گفتم من شدیدا بهت پیشنهاد می کنم که با تور بیاید استانبول چون اگه بفهمن که توریست هستی کلییی پیاده میشین! برای مثال هتل ۴ ستاره شبی ۱۰۰ یورو هست.
من جایی رو نمی شناسم اما دوست خوبم گلبرگ که لینکش توی وبلاگم هست ساکن استانبول هست و می تونه کمکت کنه
عاشق باشی

قربونت برم عزیزم ممنونم بابت راهنمای هات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد