عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

اخرین پست سال 89




سلام سلام به همه دوستای گلی که تو این یک سال چرت و پرت های منو تحمل کردند 

 

خوب دیدم همه پست آخر سال گذاشتند گفتم منم بیام بذارم تا یه موقع جا نمونم تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

در مورد پست قبل یه چیزی که فهمیدم این بود که تقریبا همه تو آسانسور برنامه دارند و فهمیدم فقط خودمون نیستسم که فرهنگ استفاده از آسانسور نداریم  شوخی کردم به دل نگیرید  

 

خوب از اتفاقات این چند روز بگم  

برای چهارشنبه سوری که باغ یکی از دوستان رفتیم که تقریبا جوش شبیه پارتی بودشکلک های ِ هلن ولی خیلی خوش گذشت کلی با همسری رقصیدیم وای سر تانگو رقصیدنمون انقدر خندیدیم که دیگه تموم عضله های صورتم درد می کرد انقدر هم خل و چل بازی در آوردیمGun Touting و خندیدیم که یه نفر بهمون گفت شما دو تا با هم دوست هستید؟؟؟ همسری گفت نه  

گفت خواهر برادرید؟ همسری نه خیر ایشون همسرم هستند 

خانومه با تعجب : چه جالب خیلی شبیه هم هستید فکر نمی کردم زن و شوهر باشید , ولی فکر کنم منظورش این بود که چه زن و شوهر جلفی148fs572128 

خلاصه اینکه تا ساعت 1 اونجا بودیم و از روی آتیش هم کلی پریدیم و البته دیگه آخر شب که داشت سرد میشد من و همسری  بین دو تا آتیش هایی که درست می کردند رقصیدم جاتون هم خالی تموم لباسهامون بوی دود گرفت و تا رسیدیم خونه همشون رفت تو ماشین لباسشویی 

 

دیروز هم دیگه به سلامتی کل خونه تکونده شد و الان خیلی خوشحالم که خونه تمیزه بنده خدا همسری دیشب تموم زمین ها را پاک کرد و کلی کمک کرد منم به جاش آخر شب حسابی کمرشو براش مشت و مال دادم 

 جالب اینجاست مثلا یه اتاق تمیز می کرد درشو می بست می گفت دیگه حق نداری بری اینجا کثیف میشه    

خدا رحم کرد همسری هر روز خونه تمیز نمیکنه وگرنه باید می رفتیم تو چادر زندگی می کردیم  

آخر شبم من حمام شستم بعد همسری می خواست بره حمام گفتم نرو کثیف میشه Yatta

 

راستی از اون عروسک متحرک ها یه دونه حاجی فیروز گذاشتیم توی مجتمع پارک من خودمم هنوز ندیدم ولی امروز می خوام برم ببینمش پیشنهاد می کنم اگه کسی مسیرش اونطرف ها خورد بره ببینه بماند که چقدر برای پیدا کردن آهنگ حاجی فیروز به عبارت :"مشترک گرامی دسترسی ....." برخوردیم اخه من نمی دونم دیگه این آهنگ چرا باید ف*ی*ل*تر* بشه این که دیگه جز سنت هامون هستش خلاصه با بدبختی تمام و با استفاده از یک نرم افزار بسیار کاربردی  توانستیم این سد محکم ف*ی*ل*ت*ر را بشکنیم 

 

خوب بریم ببینیم سال 89 را چگونه گذراندیم 

عید خوبی را شروع نکردم چون تو عید که اومدیم اصفهان دعوای شدیدی با همسری داشتم تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدکه حتی به این که ممکنه بهم بزنیم هم داشتم فکر می کردم  

 

توی مرداد همزمان با نیمه شعبان عقد کردیم که اونم کم حاشیه نداشت 

 

و در نهایت در 25 شهریور عروسی کردیمhttp://ownnote.persiangig.com/SMile./97.gif که با توجه به اتفاقات حواشی نیومدن لباس عروس، حرف مفت زدن بعضی ها!!!!!! و کلی اتفاقات دیگه حسابی بهم خوش گذشت و الان جز بهترین خاطرات زندگیم شدند و واقعا هر موقع یادش می افتم خدا رو از ته دل شکر می کنم  

 

توی مهر ماه عسل رفتیم مشهد که من بار دوم و همسری بار اولش بود وایی که چقدر خوش گذشت و چقدر تو حرم امام رضا با همسری گریه کردیم که البته همسری چند هفته پیش هم برای کاری دوباره رفت مشهد منم همش بهش می گفتم خوش به سعادتت که دوباره طلبیده شدی 

 

و اینکه تو این سال خالم باردار شد که خبر فوق العاده خوشحال کننده ای بود 

 

مهمتر از همه این که تو این سال تونستم کلی دوستای خوب و مهربون پیدا کنم  

مثل فاطمه،شقایق،شاپرک،نیلوفر،دختر ماه، عطی، نگی، نگین،نونو . فرناز،ناز بانو، رعنا، غزل، نفس ُ ستاره و خیلی های دیگه که الان اسماشون یادم نمیاد 

 

راستی بچه ها خاله نونو تو کما هستش ازتون می خوام براشون دعا کنید تا سر سال تحویل کنار خونوادش باشه


امیدوارم همه سال خوبی را آغاز کنیم و به پایان برسونیم اونهایی که هنوز نرفتند سر خونه و زندگیشون تو ال 90 عروس بشن و بقیه اونهایی هم که رفتند سر خونه و زندگیشون یه نینی بیارن

نظرات 87 + ارسال نظر
لیلی 1389/12/28 ساعت 04:27 ب.ظ

عزیزم امیدوارم سال 90 سال شاد وپرازاتفاقات شیرین باشه.
امیدوارم همیشه کنارهمسریت زندگی شاد وشیرینی داشته باشید.
خدا هرچی میخوای توی این سال بهت بده.
خوش بگذره گلم.
عیدتون مبارک

قربونت برم همچنین برای شما

عاطی 1389/12/28 ساعت 05:19 ب.ظ http://girloflove.blogfa.com

fadaye to besham
ishala ninie to va hamsarit negin jonam
boch bochiiiiiiiiii

قربونت برم عزیز دلم

nazi 1389/12/28 ساعت 06:16 ب.ظ

آخی چقدر دعاهامون شکل هم بود.. سال خوب ِ خوبی داشته باشی نگین جونم

شیر کوچولو 1389/12/28 ساعت 07:25 ب.ظ

سال نوت مبارک باشه عزیزم.
ایشالا که سال ۹۰ سالی سراسر شادی و موفقیت برایت باشه در کنار همسر عزیزت.

مرسی عروس خانوم همینطور برای تو

اطلس 1389/12/28 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.daky.blogfa.com

نگین جونمممم سال نو مبارک باشه! خوشحالم که با همه ی اتفاقات اینقدر قوی هستی خوشحالم که با همسرت عشقولانه هستید/ امیدورام سال جدید برای جفتتون پر باشه از سلامتی و موفقیت و عشق. خوش بگذره تعطیلات!

قربونت برم عزیز دلم
امیدوارم به تو و سامی هم خوش بگذره و سال خوبی را پیش رو داشته باشید

ما نی نی نخوایم باید چیکار کنیم؟

زوره باید بخوای

نخیرم جلف خودشونند!از بس خوب و پایه اید همه فکر می کنند حتما زن و شوهرا باید بزنند تو سر و کله ی همدیگه!والا!

ایشالا سال خوبی داشته باشی نگین جونممممممممممممممممم

دقیقا همینطوره که میگی
مرسی عزیزم همچنین برای تو عزیز دلم

نفیسه 1389/12/28 ساعت 09:16 ب.ظ

اول.سلام خانم گل چند وقتی نوشتهات میخونم .یعنی واسه نیلوفر جان نظر گذاشته بودی راجع به خرید بازار و اینکه خانم فقط به گوششون کیسه اویزون نیستاین رو واسه هر خانمی میگم کلی میخنده.سال خوبی رو برات ارزو میکنم.منم با اجازت وارد خونه مجازی وجمع دوستات شدم

دوست خوب و عزیزم سلام
اولا ورودتو به جمع دوستام خوش آمد میگم و امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم

عزیزم انشالله شما هم سال خوبی آغاز کنی و به پایان برسونی

امییدوارم که سال ۹۰ سال خوبی برای شما و خانواده و شوشو باشه
سال نو مبارک

قربونت برم انشالله که برای تو هم سال خوب و پرباری باشه

دختر برفی 1389/12/29 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام عزیزم
نگین جونم میدونی عصر در حین خانه تکانی داشتم به چی فکر میکردم .. به صدات !! که چقد رمهربونه .. آخه رویا اینجا بود ... دوستمه... داشتم از تو واسش می گفتم کلی دلم هوات رو کرد خلاصه خیلی دوستت دالم
میگمااا خوب چرا زودتر حاجی فیروز رو نذاشتید .. آخه من خریدام تموم شده
راستش نگین جونم سال پر استرسی داشتی اما بهترین سال بوده چون علوس شدی ای شالله همیشه خیر و نیکی باشه تو زندگیت... سال دیگه هم نی نی خودت به دنیا بیاد ای جوووون
واسه خاله دوستت هم ناراحت شدم خیلی ناراحت شدم!! تو وبلاگ فرناز هم خوندم
ایش الله زود به هوش میان

نگین جونم کلی حرف زدمااااا .. ببخشید
عید خوبی داشته باشی خوش بگذره
1390 تا بووووووووووس

الهی قربون اون قلب مهربونت برم عزیز دلم
مرسی گلم
آره بنده خدا نونو خیلی داغونه
نه عزیزم من کلی ذوق می کنم وقتی کامنت هاتو می بینم
منم امیدوارم تو هم سال خوبی داشته باشی عزیز دلم

ستاره 1389/12/29 ساعت 01:20 ب.ظ http://shab-barone.blogfa.com

ما نه شوهر می خوایم نه نی نی
حجب و حیا رو داری

نفس 1389/12/29 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.man-perNCESSE-TO.BLOGFA.COM

عیدت مبارک گلم

عید تو هم مبارک گلم
هر کاری می کنم نمیره تو وبلاگت

رضوان 1389/12/29 ساعت 06:02 ب.ظ

سالی پر از موفقیت و آرامش رو براتون آرزومندم.

میترا 1389/12/29 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام نگین جونم .چقدر اینجا خوشگل شده،خیلی وقته که به نت دسترسی ندارم،اولین عید متاهیلیت تو خونه خودتون مبارک باشه گل گلی،ایشالله سال قشنگی داشته باشی

مرسی عزیز دلم انشالله سال جدید هم برای شما سالی سرشار از موفقیت باشه

ستاره و نیاز 1389/12/29 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام.خوبی گلم؟امسال اولین سال خونه خودتی دیده؟عزیزم امیدوارم که سال خیلی خیلی بهتری از قبل داشته باشی.راستی دوستتم امیدوارم زود خوب بشه

سلام نگین عزیزم
سال جدید رو بهت تبریک میگم عزیزم
الهی به همه خواسته هات و آرزوهات برسی عزیز دلم

نگی 1390/01/01 ساعت 02:30 ق.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

چهارشنبه سوری اگه اینجوری باشه خوش می گذره.. ولی نه بمب و تانک و ....
عیدت مبارک نگین جان ایشالا سال خوبی داشته باشین

موافقم

رها 1390/01/01 ساعت 03:57 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

سلام عزیزم... امیدوارم که سال خوبی داشته باشی کنار همسری...

tara 1390/01/01 ساعت 03:36 ب.ظ

kheyli duset daram.muuuuuchchchch.khosh begzare behet.

قربونت برم عزیز دلم
منم خیلی خیلی دوست دارم

نگار 1390/01/02 ساعت 05:05 ب.ظ

ایشالا تو این سال بخت آجی گلت هم باز بشه و بیای علوسیم بترکونی
آجی تو الان پیشمونی. کلی خوجحالم.
بوس بوس

یادش بخیر چه زود گذشت
بوس بوس

شاپرک 1390/01/03 ساعت 09:01 ق.ظ http://shaparac.blogfa.com

آرزو میکنم سال خوبی در پیش داشته باشی. البته حتما هم همینطوره چون به زودی دختر خاله میشی
اون آخر پستت من اول خوندم (تو ال 90 عروس بشن) فکر کردم منظورت این بوده که ماشین عروسشون ال 90 باشه
بعدش که فهمیدم منظورت سال 90 بوده کلی خندیدم

خوب چه اشکالی داری با ال ۹۰ عروس بشن

زهرا 1390/01/03 ساعت 10:22 ق.ظ http://diary1982.blogfa.com

سال نو مبارک...
امیدوارم سالی پر از شادی داشته باشی...

همچنین برای تو عزیزم

سلام به نگین جون گل دوستداشتنی.
بهار نو سال نو عید نو مبارک.
بهترین آرزو هارو همراه با یه سال پر از سلامتی و شادی برات دارم

انشالله تعطیلات خوبی را در ایران داشته باشی

دختر برفی 1390/01/03 ساعت 11:39 ب.ظ

دوستت دالم عروسک خانوم

قربونت برم گلم
من عاشقتم

نگین 1390/01/04 ساعت 12:57 ق.ظ http://neginereza.blogfa.com/

برات سال متفاوتی رو از خدا می خوام. پر از شادی

مونا 1390/01/04 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.cheshm4k.blogfa.com

سلام امدیم بسی از خواننده خاموش بودن خارج بشویمیکی میکروفن رو بگیره ازمن که میخوام عادی صحبت نمایم همه ی پست هاتو خوندم نشون به اون نشون که اصن من اون سوتیت تو اسانسورو ندیدمنشون به اون نشون که اون دوستت اومد خونتون یه مقداری با کفشه پاشنه دار رو اعصابت پیاده روی کردو شمام بسی ازخجالتشون در اومدین بسه یا بگم خوب منم به جمعتون اضافه شدم روز عیدی گفتم بپرم عید و تبریک بگم خدافظ شما تو اسانسور من وایسادماحواست و جمع کن

سلام عزیز دلم
مرسی گلم خوشحالم که سال جدیدمو با دوست جدیدی مثل تو شروع می کنم
و مرسی که وقت گذاشته بودی و آرشیو خوندی
از این به بعدم دیگه تو آسانسور سوتی نمیدم خیالت راحت

ستاره 1390/01/04 ساعت 01:35 ب.ظ

دوست خوب و نازنینم،عروس کوچولوی وبلاگستان،امیدوارم لحظه به لحظه ی سال ۹۰ و سالیان بعد از این لبخند از رو لبات محو نشه .همیشه همین طور دوست داشتنی باش عزیزم

ماه 1390/01/04 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام نگین جون عیدتون مبارک
. منم براتون تو سال جدید بهترینهارو ارزو دارم

مرسی عزیز دلم لطف داری

سحر 1390/01/04 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.man-o-shahab.blogfa.com

bale mibinam ke hesabi charshanbe soori khosh gozashte:D
omidvaram sale khili khoobi dashte bashi
ishalla ke nono khanomam khoob shan:X
arezooye behtarinaro barat daram babye:D

نازی 1390/01/06 ساعت 02:14 ب.ظ http://nazi9069.blogfa.com

عیدت مبارک عزیزم
خوبه که ۸۹ واست سال خوبی بوده...کلی اتفاقای شیرین واست افتاده توش
امیدوارم سال جدید بهتر باشه
مگه دوستا شبیه همن که اون خانومه گفته چقد شبیه همین؟

نمی دونم والا چه فکری کرده بوده

ملیکا 1390/01/06 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام نگین جونم
امیدوارم سال خوبی را کنار همسر عزیزت شروع کرده باشی و واقعا سال خوبی همراه با سلامتی و موفقیت و شادی همراه داشته باشید. وبهتون خوش بگذره مسافرت

برای دوست عزیز نونو خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر حالشون خوب بشه

یاسی 1390/01/07 ساعت 12:35 ب.ظ http://rozhayeyasi.blogfa.com

نگین جون سلام عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی ظاهرا وبلاگم رو یکی ازدوستام پیداکرده واسه همین مدتی چیزی نمینویسم اگه مطمئن شدم وبلاگم لو رفته یه وبلاگ دیگه میزنم

پس حتما بهم خبر بده

سولماز 1390/01/07 ساعت 09:29 ب.ظ http://20124.blogfa.com

سلام نگین جان سال نو مبارک انشالله سالی پر از خیر برکت داشته باشی

فرناز 1390/01/09 ساعت 01:15 ق.ظ http://dailyevents.blogfa.com

سلام نگین جون. سال نو با تاخیر مبارک. امیدوارم سال خوبی رو در کنار همسر گلت داشته باشی

سلام به نگین جونمون
خانومی خیلی باحال مینویسی
وقت نمودی یه سری هم به ما بزن
ما خیلی دوست داریم لینکت کنیم
عیدتونم مبارک
بوس بوس

نگین کوچولو 1390/01/09 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام نگین جون من تازه وبلاگتو کشف کردم از وب نیلوفر به وب تو رسیدم وبلاگت عالیه خیلی جالب مینویسی عیدتم مبارک هر سال نو شروع قصه ای است قصه ات بی غصه باد

سلام عزیز دلم
قربونت برم دوست جون نیلوفر جون
قربونت برم عزیزم انشالله تو هم همیشه خوشحال و خندان باشی

سودا 1390/01/10 ساعت 12:31 ب.ظ

ایشا... سال خوبی داشته باشی.

همچنین عزیز دلم

هنوز همدانی؟ دیدی نیومدی همدیگرو ببینیم؟

شرمندتم

دختر برفی 1390/01/11 ساعت 12:56 ق.ظ

نگین جونم عاچقتم
دلتنگتم

عزیزمی

ریحانه 1390/01/11 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
خوبین
من تازه وبلاگتونو دیدم و خوندم
به نظرم شما خیلی خو ب می نویسید
سال خوبی داشته باشید

قربونت برم ریحانه جون همچنین سال خوبی برای شما باشه

عارف 1390/01/11 ساعت 07:37 ب.ظ http://arefoto.blogfa.com

سلام

سال نو مبارک

مطلب جدید نوشتم

المیرا 1390/01/11 ساعت 09:47 ب.ظ http://aderina.blogfa.com/

سلام دوست جونم. وبلاگتو خوندم خیلی دوست داشتم...اجازه دارم لینکت کنم؟

وفا 1390/01/11 ساعت 10:18 ب.ظ http://ghasedak-mosafer.blogfa.com

salam sale noton mobarak
veblogetono khondam hamasho yeja
faghat ondo ta ke ramz dasht nashod bekhonam chejori mitonam ona ro ham bekhonam?
rasti khayli ghashange vebet ishalah nini dar shi
khodahafeziiiiiiiiiiiiiiiii

سلام نگین خانمی خوشمل خوبی خانمی؟شرمنده ام که دیر اومدم بخدا وقت نداشتم بیام نت ولی بازم هنوز عیده هیدو بهت تبریک میگم همراه با آرزوی بهترین ها برای تو و همسریت عزیزم موفق و شاد باشی

تازه عروس 1390/01/14 ساعت 02:31 ق.ظ http://elaheshve.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک زودتر بیا دیگه
راستی این مردا همشون همینجورین

طیبه 1390/01/14 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی ایشاله امسال سال خوبی داشته باشی و با شادی و تندرستی کنار همسر گلت زندگگی کنی و ایام به کامت باشه مواظب باش امسال سوتی ندی تو آسانسور تو خیابون تو کوچه پس کوچه

اخه طیبه جون تو هم یه چیزی میگی ها مگه نگین میشه تو عمرش سوتی نده

نیلوفر 1390/01/14 ساعت 12:43 ب.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

سال نو مبارک عروس کوچولووووووو
ایشالا سال 90 بهترین سال عمرت باشه

نونو...: 1390/01/14 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.nana88nono.blogfa.com

مرسی نگینم...

مرسی که اسم کوچیک منو تو بزرگی بلاگت جا دادی...

التماس دعا نگینم جونم...

قربونت انشالله خاله جونت زودی خوب بشه

نفس 1390/01/14 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.nafas206.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
من دیگه غیبتم زیادی طولانی شد
راستی
با این حساب توام باید یه نی نیه خوشگل واسه ما بیاریا
من که خاله نمیشم اما خاله ی نی نیه تو میشم
باشه؟

آتنا 1390/01/15 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام به نگین عزیزم. سال نو مبارک باشه . امیدوارم که امسال سال خیلی خوبی برات باشه خوشگلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد