عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

خوان سرا

سلام سلام به همه دوست جونی هام 

خوبید خوشید؟؟با برف و امتحان چه می کنید؟؟؟من که این ترم از امتحان رحت بود ولی از ترم بعد شروع میشه حسابی این ترمی که مرخصی بودم تنبل شدم 

خوب بریم سراغ زندگیمون 

دیروز صبح که بلند شدیم من یکم حالم خوب نبود واسه همین همسری صبحانه کامل آماده کرد و با هم خوردیمچقدر خوبه آدم بشینه یکی براش بیاره بخورهخلاصه بعدشم همه جمع کرد و ظرف ها رو شست و منم جلوی تلویزیون دراز کشیدمداشت دوباره خوابم می برد که خالم تلفن زد گفت ناهار درست نکنید بریم بیرون غذا بخوریم(خدارو شکر حالش بهتر شده بود) من گفتم حالم زیاد خوب نیست نمیایم شما برید که اصرار کرد بیا بریم بیرون هوات عوض میشه با لیلا و نرگس می خوایم بریم منم دیدم بهتر از خونه نشستنه یه قرص خوردم و حاضر شدیم و رفتیم بیرون 

رفتیم رستوران خوان سرا Smileyاولا که کلی شلوغ کردیم تا نشستیمبعدهم که نشتیم شوهر نرگس شروع کرد به حرف زدن و ما می خندیدیم(خیلی با نمک تعریف میکنه) و بعد هم غذا آوردن هر کس یه چیزی سفارش داده بود و از غذای هم می خوردیم واسه همین تقریبا همه چیز خوردم.(نمی دونم چرا میرم رستوران انقدر زود سیر میشم)نشستیم به تعریف که دیدم گارسن هی میاد میگه چیزی میل ندارید؟؟؟؟(منظورش این بود که غذاتونو خوردید بلند شید برید بیرون دیگه هتل که نیومدید ما هم مثل بچه آدمیزاد سرمونو انداختیم بیرون اومدیم که لیلا گفت به صرف قهوه و بستنی بریم خونه ما . پس پیش به سمت خونه لیلا قبلش هم تو یه پارک نگه داشتیم و کلی عکس گرفتیممن تو ماشین به خالم گفتم نمی دونم چرا حس می کنم لیلا گرفته هستش اونم گفت آره خیلی تو خودشه رفتیم خونشون آقایون رفتند تو یه اتاق بساط قلیون و چایو ما هم رفتیم تو یه اتاق دیگه و با نرگس گیر دادیم به لیلا که چت شده و نرگس یه چوب لباسی گرفته بود دستش و هی میزد به لیلا و می گفت چته آخرش بعد از کلی اصرار کردن فهمیدیم که لیلا هم بارداره و چون برنامه ریزی نداشتند واسه همین نارحت بوده ما کلی شادی کردیم و خالم قانعش کرد که باید خوشحال باشی حالا اتفاقیه که افتاده و باز نرگس می خواست بپره بیرون و همون سناریو خونه خالم تکرار بشه که لیلا جلوشو گرفت و گفت نه چون شوهر لیلا فعلا تو شکه و ممکنه قاط بزنه واسه همین نرگس مثل بچه آدم نشست سر جاشبعدشم بستنی خوردیم که بعد از بستنی من حس کردم دوباره حالم داره بد میشه(خیالتون راحت من باردار نیستماون یکی مشکل داشتم)واسه همین رفتم همسری صدا زدم که حالم خوب نیست بریم خونه و ما اومدیم خونه و نرگس هم چون شب مهمون داشت رفت خونه  

دیگه من یکم چرت زدم و همسری نشست برگه تصحیح کرد و بعدشم آب آنانس برام اورد خوردم و در نهایت هم آخر شب اون لیوانه که توش آب آناناس بود توسط همسری شکسته شدخیلی ناراحت شدم اما بهش می گفتم فدای سرت قضا بلا بوده و ..(واقعا هم از ته دل می گفتم خوب اون طفلک هم که نمی خواست بشکنه) خودش هم خیلی ناراحت شده بود همش می گفت کجا داره بریم فردا برات بخرم و بعدشم دیگه پ . ا .ر. ا.ز.یت دیدیم و رفتیم خوابیدیم 

راستی یه چیزی که یادم رفته بگم نرگس و شوهرش آخر بهمن دارند برای همیشه میرن مالزیخیلی من و خالم ناراحت بودیم آخه خیلی دوستای خوبی بودند و یشتر از لیلا و شوهرش من و خالم اینا رو دوست داشتیم چون با همه چیز راه می اومدند اما خو امیدوارم اونجا هم بتونند دوستای خوبی پیدا کنند و خوشبخت باشند. 

آخر این هفته هم همشون خونه ما هستند 

خوب الوعده وفا  

این عکس سفره اون شب(تولد برادر همسری)   عکس

اینم لینک دستمال سفره که شکل کراواته (ببخشید عکس دستمال خودمو نذاشتم آخه عکس از نزدیک نداشتم)آموزشش هم هست هر کس خواست میتونه یاد بگیره

http://aroskhanom.blogfa.com/post-863.aspx

نظرات 65 + ارسال نظر
بی خبر 1389/11/02 ساعت 11:11 ق.ظ http://bahareto.blogfa.com

وای چه میز خوشگلی! امروز از وبلاگ شاپرک اومدم اینجا و رفتم از اولین پست خوندم تا بعد عروسیتون! ایشالا که خوشبخت بشین! اونقد باحال تعریف کرده بودی هوس عروس شدن کردم
جوگیر شدم یعنی یه سوال! این شکلک های توی پست ها رو از کجا و با چه اسمی میتونم استفاده کنم؟

قربونت برم عزیز دلم خوش اومدی
انشالله به زودی زود خودت هم عروس میشی
تو قسمت پیوندهای روزانم هست

عطی 1389/11/02 ساعت 12:03 ب.ظ http://atiy-hamed.blogfa.com

ایشالا همیشه شاد و خوش باشید عزیــــــــزم.مرسی بابت عکسها

خواهش می کنم عزیز دلم.قابلی نداشت

وای نگین جان سر ظهری سفره ات رو دیدم بدجور گشنه ام شد. ایشلا سفرتون همیشه پر و پیمون باشه.
راستی من چرا فکر می کردم میز ناهار خوریت مستطیلیه؟ نمیدونم چرا فکر کردم قبلا مستطیل دیدم.
آخ که چقدر حال میده همسری آدم هواشو داشته باشه. کاش ما شد شام هر شب هم انداخت گردنشون

بفرما غذا عزیزکمقربونت برم گلم
عزیز دلم درست دیدی میزمون وقتی جمعه مستطیله اما وقتی مهمون زیاد باشه و بوایم بزرگتر باشه زیرش دو تا پایه داره که بیاریمش بالا میشه مثل دایره
حسابی حال میده مرد تو خونه کار کنه

سیما 1389/11/02 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام

خوبی راتی خیلی عکس میز شامت خوشگل بود

خوشم امده بود از صلیقه ات

قربونت برم عزیزم
لطف داری

غزل 1389/11/02 ساعت 01:20 ب.ظ http://1362ghazaleomid.blogfa.com

من هم عاشق جمع های دوستانه هستم خیلی خوش می گذره
وای حسابی با نی نی های تازه وارد جمع شلوغ میشه

آره حسابی بهمون خوش می گذره

رضوان 1389/11/02 ساعت 01:44 ب.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

سلام خانومی.همیشه به تفریح .
انشالله همیشه خوبو سالم باشی.دست همسریتم درد نکنه.
پس به سلامتی دو تا نی نی تو راهه.اینطوری که معلومه نوبتی دارن باردار میشن ،مواظب خودتون باشین...

من یه سوال داشتم که جوابم رو گرفتم،منم حس میکردم میزتون مستطیه.ولی خیلی باحاله.اولین بارم بود که چنین چیزی دیدم.
میزتم خیلی قشنگ چیدی عزیزم.
و اما دو تا سال:
همسریت استاد دانشگاههیا دبیر؟آخه گفتی ورقه تصحیح کرده واسم سوال شد.
و دیگه اون چیز نارانجی ها کدو هستن؟

قربونت عزیزم
آره واقعا دستش درد نکنه انقدر اون صبحانه بهم مزه داد
نه والا ما حداقل تا وقتی من درس می خونم خبری نیست
قربونت برم عزیزم.چشمات قشنگ میبینه
آره عزیزم استاد دانشگاهه
بله خانومی کدو هستش که روش هم پودر نارگیل ریختم

یکی از اهالی 1389/11/02 ساعت 01:55 ب.ظ

همه که دارن حامله میشن!!!
منم بچه میخوام

یالا دست به کار شو

نگی 1389/11/02 ساعت 02:36 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

آره مام می ریم رستوران دیگه بعضی وقتا باید زورکی بیرونمون کنن
ماشالا بارداری مسری شده اونجاها.. ایشالا که خیره براشون ...

آخه بعد از غذا حال میده آدم تعریف کنه
انشالله

رها 1389/11/02 ساعت 02:55 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

آخی حیفه که دوستای خوبتون دارن میرن... شوهری معلمه؟ ببخشید فضولی کردما! میزتم خیییلی خوشمل چیده بودی عزیزم.... من آپم گلم.

آره عزیزم خیلی حیف شد
نه گلم استاد دانشگاهه

تربچه 1389/11/02 ساعت 03:09 ب.ظ http://torobcham.blogfa.com

سلام نگینی
امیدورام همیشه خوش باشی واقعا دوری از دوست ها سخته افرین به این همسری مهربون که هوای خانومش رو داره

خانم 1389/11/02 ساعت 03:18 ب.ظ http://zemestoone86.persianblog.ir/

سلام عزیزم.آخی چرا مواظب نبودی؟از خودت مراقبت کن تا زودی خوب بشی خیلی مهربونی که درست کردن دستمال سفره رو بهمون یاد دادی

موضوع خاله پری بود
خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم

طیبه 1389/11/02 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام خوبی خانمی خیلی جالبه همه افتادن تو بارداری های ناخواسته خدا به دادمون برسه

البته مال خالم اینا خواسته بوده و برنامه ریزی داشتند.مال لیلاناخواته بوده

شکلات 1389/11/02 ساعت 05:15 ب.ظ http://mamasho.persianblog.ir

منم الان دقیقا مشکل تورو دارم..همش دوچار حالت تحول هستماما می دونم که قطعا باردار نیستم.
به طور کلی باید بگم که دوستای خوب همیشه نمی مونن که.من هیچ وقت دوست اینجوری نداشتم باید خیلی حال بده

دوستای خانوادگی خیلی باحالن

ملیکا 1389/11/02 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.tarahino.blogfa.com

سلام خوبی نگین جونم؟
امیدوارم زودتر حالت بهتر بشه.
خانمی خیلی سلیقت خوبه واقعا سفره ات قشننگ بود/
امیدوارم همسر مهربانت هم همیسه در کاراش موفق باشه.
مواظب خودتون باشید

قربونت برم همچنین

nazi 1389/11/02 ساعت 06:01 ب.ظ

وای نگین تو چقدر باحالی آخه چقدر کدبانویی ... فکر کنم این بارداریه واگیر داره ها مواظب ِ خودت باش ...
وای همسرت معلم ِ ؟؟ استاده ؟؟ من از بچگی عاشق برگه صحیح کردن بودم . کاش همسر من معلم بود من به همه بیست می دادم

آره مشکوک هستند همه
باید حسابی مواظب باشم

ساراوهمسریه گلش 1389/11/02 ساعت 06:03 ب.ظ

وای چه غذای خوشمزه ای میز خوشگلی چیدی دستت درد نکنه

نوش جونت عزیز

ستاره و نیاز 1389/11/02 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام.خوبی؟مثل همیشه خوش سلیقه راستی از اینکه دوستات دارن می رن متاسفم

قربونت برم عزیزم.

tala 1389/11/02 ساعت 07:33 ب.ظ http://eshgehonar.blogfa.com

سلام نگینی.خوب بشی الهییییی دوست جونم.راجع به نی نی هم زیاد اطمینان نکن اخه مسریه[S017:]خدا رو شکر بهتون خوش گذشته عزیزم.دوستای ادم هر چند هم دور باشن مهم اینه همیشه تو دل ادم هستن راهشون باز باشه وخوش باشن خدا رو شکر خاله جونیت پیشتهمراقب خودت باش

فکر کنم باید خیلی مواظب باشم
راست میگی عزیزم

شیرین خانومی 1389/11/02 ساعت 08:23 ب.ظ http://havooo.blogfa.com

چه خوب که چند تا دوست خوب دارید و با همسراتون با هم جورید ... اینجوری خیلی بهتر از دوست مجردیه

آره خیلی حال میده معمولا برنامه هامون با همه

سلااااااااااااااااام نگین جونم خوبی خانومی؟

ای جـــــان!چرا بد بود حالت آخه؟

حالا نینی نهههههههه زوده!

همچین فکری نمی کنیم!

ایشالا نرگس و شوهرش هرجا هستند خوش باشند

مرسی گلم تو خوبی
چیز مهمی نبود
خوب حالا منم نخواستم نی نی دار بشم که
آفرین
انشالله

سلام عروس نگین!
عزیزم عجب میزی چیدی خانم! کلی خجالت دادی!
منم دلم بچه خواست هی همه نی نی میارن!اما خب کوووو تا ۵ -۶ سال دیگه!
به خاطر آموزش کراوات و اینا هم مرسی! اولین مهمونی تو خونه ی خودمون استفاده خواهد شد!

آفرین از حالا تمرین کن همیشه سفره هات با بقیه فرق بکنه

[ بدون نام ] 1389/11/03 ساعت 01:29 ق.ظ

هنرمند
میگم منظورت از رستوران خوانسرا همون خوان سالار نیست؟ کنار مجتمع کوثر

نه عزیز دلم اون نیست
همون خانسرا بود جاشو هم نمی دونم کجاست.آخه من دقیقا خیابونها رو نمی شناسم اما می دونم کنار مجتمع کوثر نبود

الهه 1389/11/03 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام عزیزم.امشب با وبلاگت آشنا شدم و کل آرشیوتو خوندم.امیدوارم همیشه شاد باشی و خوشبخت.در ضمن اگر امکانش بود من هم رمزوداشته باشم که بتونم اون چند تا پست رمز دارو هم بخونم.مرسی

میترا 1389/11/03 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.mitra0ali.blogfa.com/

سلام نگین جون
اینطور که بوش میاد شما هم به زودی نی نی میاری

سفره تون خیلی خوشگله ها
بابا باسلیقه

چه خبره مگه
قربونت برم

مینا 1389/11/03 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.ziha.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی خوشمل بود ایشااله شماهم باردارشی هههههههههههههههههه

انشالله
البته فعلا زوده

وای چه میز غذای خوشمزه ای
من دلم خواست
همیشه خوش باشی
بوس بوسی

قابل نداره عزیزم

آزی 1389/11/03 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام نگین جونم
خوبی
به به چه میز قشنگی و چه غذاهای خوشمزه ای.
نگین جونم دستت درد نکنه بابت اون سایت. دیشب نشسته بودم تمرین، کلی مدلهای قشنگ یاد گرفتم. خیلی عالی بود.مرسی زیاددد

قربونت برم آزی جون تو خوبی؟
قربونت برم عزیزم چشمات قشنگ می بینه
خواهش می کنم آره سایت جالبیه کلی ایده میشه ازش گرفت
قابلتو نداره خیلی زیاد

میزت خیلی خوشگل بود با سلیقه خانم ........
موفق باشیییییییییییی

قربونت برم عزیز دلم

بی خبر 1389/11/03 ساعت 12:12 ب.ظ http://bahareto.blogfa.com

من تقریبا نصف بیشتر آرشیو رو خوندم به جز اون که رمز داره! میشه اونم بخونم؟
حتی اون نظر مثل خواهر و جواب تو رو هم خوندم! عزیزم از این اخلاقت که عصبانیت و ناراحتی تو در مورد همسرت بزرگ نمیکنی خیلی خوشم میاد! آدم باید از هر روشی که میتونه واسه بهتر کردن کیفیت زندگیش استفاده کنه! مخصوصا زندگی مشترک که هفت خوانیه واسه خودش

حتما عزیزم رمز بهت میدم
قربونت بشم من مرسی از نظر لطفت
از این جمله که زندگی هفت خان رستمه خیلی خوشم اومد و واقعا هم همینه

سلاااااااااااام نگین جون خوبی خانمی وای من گشنم شد چه میزیه خوشملی چیدی ایشالا همیشه سفرتون برکت داشته باشه عزیزم راستی چه جالبه که میزتون هم مستطیلی میشه هم دایره ایول بابا منکه سر در نمیارم چه جوریه عزیزم تو اون ظرف به شکل ستاره چیه خیلی خوشگله بابت دستمال سفره هم مرسی منم چندتاییشوت دارم فداااااااااااااااااااااات عروس کوچولو بووووووووس

قربونت برم اون که تو ظرف ستاره ای هست دسر شکلات هستش که طرز تهیه شو هم تو وبلاگ گروهی آشپزیمون گذاشتم می تونی ببینی

ساراسعید 1389/11/03 ساعت 12:40 ب.ظ

به دست شمادردنکنه عروس کدبانو بااین سفره که چیدی.
راستی بایدآدرس این رستونا و جاهای خوب خوب اصفهانو به منم بدیا.آخه من هیجارو بلد نیستم

حتما عزیز دلم فقط بذار قبلش خیابونشو از همسری یاد بگیرمحتما بهت میگم کجاست اگر هم یه موقع فراموش کردم حتما یادم بنداز

ستاره و نیاز 1389/11/03 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام.خوبی؟شیرنی ؟وای گلم مریض می شی .دندونات رو کرم می خوره هاآپم

تو نگران دندون های من نباش مسواک می زنم تا کرو نخوره دندونهامومن شیرینی می خوام یالا

نیلوفر 1389/11/03 ساعت 01:34 ب.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

ای ول چقده خوش گذروندین!
میزت هم حرف نداشت عزیزم! حسابی دلم آب افتاد با اون پلوی زعفرونییییی
جای دوستتون هم پیشاپیش خالی نباشه!
چه خوبه آدم دوستای خوب خانوادگی داشته باشه!

قربونت برم دست پخت خودت که ماشالله حرف نداره این پیش مال شما چیزی نیست
مرسی گلم

[ بدون نام ] 1389/11/03 ساعت 02:00 ب.ظ

قربونم بری نگین جون.

حداقل اسمتو می ذاشتی ببینم قربون کی قراره برم

نازبانو 1389/11/03 ساعت 02:22 ب.ظ http://songoflife.blogfa.com

نه راستشو بگو. چرا حالت بد بود.راست بگو..... تو هم آره ولی جدا از شوخی بارداری بدون برنامه ریزی گرچه شاید یه کم اولش ناخوشایند باشه اما هر چی باشه هدیه ای از سمت خداست. پس حتما عزیز می شه.
میز قشنگی چیده بودی.به خصوص تزئین برنجت خیلی شاهانه بود . ایشالله همیشه خوش باشین

نه بابا چی آره
دقیقا با حرفت موافقم
مرسی گلم چشمات قشنگه

شقایق و حبیبی 1389/11/03 ساعت 02:54 ب.ظ

سلامممممممم نگین جونیم خوبی فدایه تو بشم
واییییییییییی من عاشق غذاهای خوانسرام .حالا یه بارم برید خوان گستر اون غذاهاش از اینم بهتره
وای چه قده بده ادم ناخواسته باردار بشه .اتفاقا چند روز ژیشا حدود دوهفته ( پ ) عقب افتاده بود اعصابم داغون بود همش می ترسیدم نکنه خلاصه سه روز پیش از ترسش دراومدم اما حالا بابام داره در می یاد از بس درد دارم . می فهم اون روز چی کشیدی .من اکثرن این دورم با درد شدید همراهه
نگین جونم مبارکه پس دوتا صندلیهاتو اضافه کردی جیگر . مدله میزت هم خیلیل شیکه من دیده بودم میزهایی که بزرگ بشن اما ندیده بودم مستطیل تبدیل به دایره شه .خیلیل شیک بود .ان شالله همش رو این میزت مهمونی بدی و از این هنرنمائی هات روش بزاری عشقم .وایییییی این قده دلم عدس پلو با گوشت خواستتتتتت
راستی نگین جونم در مورد اوندوستتون که گفت یم خوان برند مالزی راستش من چندوقتی هست که دارم یه سری اطلاعات در مورد مهاجرت به مالزی می گیرم فدات بشم میشه یه خورده برام توضیح بدی یعنی هرچی که می دونی و کاکملتر باشه بهتر
مثلا چه قد هزینه دارن می کنند ؟؟
از لحاظ کار اون جا چطوریه ؟؟
به کجا مراجعه کردن بابت اقامت گرفتن ؟
وضعیت مسکن اون جا چه طوریه ؟
اگه تحصیلی دارن میرند به چه صورته ؟
ایا زبان دوستاتون خیلی کامل بوده ؟؟
مواد غذایی اون جا چه طوریه از نظر هزینه ؟؟
الهی بمیرم برات ترو خدا شرمنده نگین جونم .اما خیلیل واقعا لازم دارم این اطلاعات و اگه هرچی دیگه هم خودت می دونی بهم بگی یه دنیا ممنونت میشم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس

عزیز دلمی خانمی
آره واقعا منم دقیقا حس تو داشتم
عزیزم پنج شنبه شب قراره بیاد خونمون حتما ازش می پرسم و بهت میگم

فرزان 1389/11/03 ساعت 03:40 ب.ظ http://respina88.blogfa.com

سلام نگین جونم .خوبی؟ خدا رو شکر که همسر به این خوبی داری و همین طور دوستای خوب...
همیشه خوش باشین و مواظب خودت باش تا زودتر چاق بشی! و حالت خوب شه(چاق بشی یعنی سلامت بشی)

قربون تو برم عزیز دلم
مرسی گلم و همچنین دوست خوبی مثل تو دارم

[ بدون نام ] 1389/11/03 ساعت 03:59 ب.ظ

آخه این میز غذای تو کجاش قشنگ بود که اینا این همه میگند قشنگ بود؟ نکنه این نظراتو خودت برا خودت میذاری؟ وای چقدر آدم خندش میگیره. مثل اون پادشاه لخت می مونه که همه میگفتند وای چقدر لباس نامرئیش قشنگه. مواظب باش دچار اعتماد به نفس کاذب نشی نازنازی!

از طرز تفکرت کلی خندیدم.
آفرین درست حدس زدی خودم میام برا خودم نظر می ذارم
خوشحال می شم اگه یه بار یه سفر شاهانه بندازی و من بیام ببینم تا شاید چیزی یاد بگیرمS007:]S007:]S007:]S007:]S007:]S007:]S007:]S007:]
تیرت به سنگ خورد نه؟؟؟!!!!

بله دیگه یونی نمیری خوش میگذره دیگه نه؟؟بااب ترکوندید که..بارداری ناراحتی داره ایا؟چرا همه زمستونا باردار میشن؟برا من سوال شده..چه میزیییییییییییییییی..باباااااااااااااا با سلیقههههههههه

تو رو خدا نگو از ترم دیگه پوستم کندستوالا منم نمی دونم چرا زمستونها همه باردار می شن فکر کنم آلرژی فصلیه

نگار م. 1389/11/03 ساعت 04:13 ب.ظ

نگین خانم میخواستم بپرسم قضیه این وبلاگ نویسا چیه؟ هر کی میره تو وبلاگ اون یکی یه عالمه تعریف ازش می نویسه و قربون صدقه هم میرند؟ عزیزم و جونم در میارند. اینم از برکاته نسل جدیده. یا مثلا از روابط خصوصی خونشون می نویسند و قربون شوهراشون و معشوقه هاشون میرند. حالا فرض کنیم من و امثال من هم اینارو خوندیم که چی؟ چی میشه؟ جالبه برام. دوستان واقعیش آدمو چیکار می کنند که دوستای مجازیش باشند.

می دونم که تو همونی هستی که دو تا نظر بدون اسم قبلیو گذاشتی
قضیه این قربون صدقه ها هم اینه که تو و امثال تو اونو درک نمی کنید ماها بدون اینکه همدیگرو دیده باشیم که بخواد از این قربون صدقه ها نفعی بهمون برسه همدیگرو ا صمیم قلب دوست داریم متاسفانه بعضی ها که عده شون هم کم نیست فقط قربون صدقه آدمهایی می رن که بهشون نفع برسونند واسه همین این روابط درک نمی کنند بعدشم خانومی که مطمئنم حتی جرات نکردی اسم اصلیتو بنویسی من مگه از شما دعوت کرده بودم که بیای وبلاگ بخونی نه واقعا؟؟؟!!!!تو فرض کن من واسه دل خودم می نویسم به کسی ربطی داره؟؟؟؟چه لذتی می برید از اینکه خودتونو بالاتر از بقیه فرض می کنید؟؟؟!!!
مطمئن هستم آدمهایی مثل تو حتی یه دوست حقیقی خوب هم ندارند واسه همین معنی دوست مجازی درک نمی کنند
حداقل کاش می دونستم دلیل دشمنیت با من چیه
می تونستم خیلی راحت نظراتتو پاک کنم اما ...

سولماز 1389/11/03 ساعت 07:09 ب.ظ http://20124.blogfa.com

سلام نگین جان
وای چه میز خوشگلی چیدی دست گلت درد نکنه
ممنون که سر زدی
امروز امتحان آیین نامه دادم همون دفعه اول قبول شدم خدار شکر
حالا از فردا دوباره کلاس رانندگی دارم چون مربی آشناست گفته تا من نگفتم نرو امتحان بده
فعلا بای گلم
دعا کن امتحان شهر هم راحت قبول بشم

قربونت برم چشمات خوشگل میبینه
آفرییییین انشالله که تو شهر هم بار اول قبول بشی و شیرینی بخوریمحتما خبرم کن

نگین جون من تو رو خیلی وقته لینک کردم تو چرا من و لینک نکردی؟

شرمنده عزیز دلم فراموش کرده بودم

رعنایی 1389/11/03 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

سلام نگین جونم خوف شد گفتی خودت !! آخه فک کردم شوما هم باردار شدی ناغافل!! عزیزم به یه نکته دیگه هم پی بردم!! هی فهمیدم که دانشجویی بعد هی با خودم می گفتم پس چرا حرفی از امتحان و یونس و اینا نیزنه!! نگو عروس خانوم یمرخصی بودن
آخی....
نگین جونی بوووووس زیاد
الان کلی ویشادم عکست باز بشه الان یه صندلیها رسیدهالن بشقابها هم معلومه... اقا یه سوال بشقابات مارکش چیه؟ آخه ما یه هفته است داریم میگردیم بخریم !! به نتیجه نرسیدیم...
واااای خدا چه سالاد انار خوشملی...دلم آب شد... به به چه غذاییچه تزییناتی ... الحق که واقعن بی نظیری دارم گزارش لحظه به لحظه میدما دسرهای خوشمزه.. از رو دستورت درست کردم واقعن خوشمزه شد...
نگین جونی همچی بی نظیر... دستت درد نکنه...
بووووس
ببخشید طولانی شد نظرم.. هی وایسادم باز بشه .. هی حرف زدم

می دونستم ممکنه این فکر بکنی واسه همین گفتمآره دیگه مرخصی بودم الان که ترم تموم شده میگم کاش می رفتم
عزیزم مارک بشقاب ها دسینی هستش البته اینا همینطور که یادته سرویس دم دستیمه
قربونت برم عزیزم چشمات خوشمل می بینه
نه بابا کلی حال می کنم با این نظرات طولانی

somy 1389/11/04 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام عروس کوچولوی هنرمند وکدبانو.
عالی بود خانومی.باریکلاه به این همه هنر.
راستی مواظب خودت باش توی این هیری بیری شما خانواده سوم از جمع دوستان نباشین که به جرگه بچه داران بپیوندین شوخی کردم نزنیاا

چون خودت گفتی نزن نمی زنم

فنچ 1389/11/04 ساعت 12:52 ق.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

منم دلم جمع دوستانه و گردش دلم خواست

قربون دلت برم عزیزم

ماه 1389/11/04 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.mygoodlive67.blogfa.com

سلام سلام صدتا سلام وای نگین جونم کلی خوشحالمون کردی
این رستوانه کجای اصفهانه والو ما از بس اصفهان رفیتیمو هیجاش نرفتیم دیگه همه جاش شده برامون ...
چی بگم بخدا
الان یواشکی اومدم اینجا رو بخونم کسی نفهمه!
دوستتون دارم خیلی زیاد
ایشالله همیشه خوب باشی گلم

چرا یواشکی؟؟؟!!!
منم خیلی زیاد دوست دارم عزیزم

پپر پریا 1389/11/04 ساعت 08:00 ق.ظ http://farfar2010.blogfa.com

من از خوانسرا خوشم نمی یاد فقط نونی که خودش می پزه خوشمزه است

آخی آخی باز هم علم و دانش در راه است پس

بله ادامه دارد ز گهواره تا گور دانش بجوی

یاسی 1389/11/04 ساعت 10:09 ق.ظ http://rozhayeyasi.blogfa.com

سلام عروس کوچولو چندتاازپستاتو خوندم خیلی خوب مینویسی آدم حس میکنه خودشم اونجاست منم تازه وبلاگ زدم دوست داشتی یه سری بهم بزن بااجازه لینکت کردم

قربونت برم عزیزم نظر لطفته
حتما سر میزنم

یاسی 1389/11/04 ساعت 10:46 ق.ظ http://rozhayeyasi.blogfa.com

راستی نگین جون یه سوالی داشتم دارو واسه چی برا موهات استفاده میکنی فقط میخای تقویتشون کنی یا مشکل ریزش مو داری اگه پیش دکتر میری اسم دکترت چیه؟نگی این دختره چقدر پروه نیمده چقدر سوال میپرسه

گلم ریزش مو داشتم.دکتر خاصی هم نیست یه عطاریه میرم اونجا
نه عزیزم خوشحال میشم بتونم کمکت کنم

::... 1389/11/04 ساعت 03:08 ب.ظ http://farzan3h.blogfa.com

سلام
بهتر شدی عزیزم؟
چه سفری با سلیقه ای چیدی

مرسی بهترم
قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد