عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

دستور کتلت برنج شکم پر و اندر احوالات نگین

سلام دوست جونی ها Hippieali-mahsa

راستش ترجیح دادم مثل بچه آدمیزاد هر چه زودتر بیام و دستور این کتلت برنج بذارم تا با کتک و لنگه کفش مجبور نباشم بیامتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید.در مورد بیمارانم هم باید بگم خدا را صد هزار مرتبه شکل الان همه خوب شدند و مشغول به زندگی هستندHappy Dance 

دیروز هم با خاله خانوم رفتیم یعنی فقط خاله آزمایش بده و برگردیم مثل بچه ادم سر زندگیمون ولی پا بیرون گذاشت همان و سر از خیابون نظر درآوردن و کلی خرید همان. خریدهای بنده عبارت بود از 2 تا شال، بلوز و شلوار، یه پلیور برای همسری و اما یکی از خریدهام که کلی براش ذوق کردم یه تل خریدم که تقریبا مثل تل گوگوش بود.اون شب من خیلی از تل گوگوش خوشم اومد و به همسری گفتم من اینو خیلی دوست دارم که همسری گفت میریم می گردیم مشابهشو پیدا می کنیم بخر و من همینطور که داشتیم تو پاساز ول می گشتیم یهو از دور چشمو گرفت و رفتیم خریدیمش البته اونجا هی به خاله جونم اصرار کردم بیا تو هم بخر اون گفت نه نمی خوام و این حرفا اما وقتی رسیدیم خونه مثل ... پشیمون شد و قرار شد یه روز دیگه بریم و برای اون هم بخریم  

اومدم خونه دوش گرفتم و بعد موهامو درست کردم و تلمو زدم که همسری از سر کار رسید و من کلی براش ناز کردم و تلمو که سرم بود نشونش دادم اونم کلی ذوق کرد و هی می گفت وایی چقدر خوشگل شدی مثل همونه مبارکت باشه و اینا و کلی بغلم کرد و بوسم کرد

شبش هم همه شام خونه ما بودند البته بازم طبق معمول مهمونی دادنمون یه دفعه ای شد و من تلمو زدم و همه خیلی خوششون اومد مادر همسری گفت نمی دونم این تل چقدر به نظرم آشناست گفتم یه خورده و خیلی کم شبیه مال گوگوشه اونم گفت آره خیلی خوشگله مبارکت باشه  

برادر همسری هم کلی به خالم اصرار کرد که حتما تو هم برو بخر خلاصه شام خوردیم و بعدشم میوه و بعد تلویزون بعد هم همه رفتند سر زندگی هاشون و من و همسری هم نشستیم بفرمایید شام بعدشم قلب یخی بعدم رفتیم که بخوابیم    

 

اینم عکس تل به سفارش پریا جون ، می گم خیلی زیاد بهش شبیه نیست اما همش نگین داره و تو نور مخصوصا خیلی برق می زنه 

 

اما الوعده وفا دستور کتلت برنج شکم پر

  

مواد لازم  برای دو نفر

برنج    یک پیمانه

تخم مرغ   1 عدد 

نمک، فلفل سیاه، دارچین،زرد چوبه   به مقدار لازم 

زرشک  و کشمش و زیره و تخم گشنیز و پیاز سرخ کرده، قارچ ورقه ورقه شده، کنسرو ذرت ،گردو خرد شده به میزان دلخواه 

 پودر نان یه قاشق غذا خوری  (همون مواد داخل نان باگت بذارید خشک بشه بعد پودرش کنید(می تونید زیاد درست کنید و هر دفعه یه قاشقش بریزید توی کتلت هاتون)

اول یه توضیح بدم به خاطر این مقدار مواد رو نگفتم که هر کس به دلخواه به یه چیزی علاقه داره مثلا یکی دوست داره زرشک بیشتر باشه یا یه نفر دوست داره گردوش زیاد باشه واسه همین مقدارهاش به دلخواه خودتون هست حتی می تونید چیزهای دیگه اضافه کنید و یا مثلا اگه زیره دوست ندارید نریزید من همه این مواد چشمی میریزم و اندازه مشخصی نداره 

 

طرز تهیه : 

اگر شما هم مثل من تنبل تشریف دارید برای برنج می تونید اگر برنجی از شب قبل مونده اونو درست کنید و یا اگه خیلی زرنگ هستید اول یه پیمانه برنج دم کنید من هر موقع بخوام این غذارو درست کنم روز قبلش که برنج درست می کنم یه پیمانه(یه خورده کمتر از یه پیمانه) بیشتر برنج دم می کنم که اون روز راحت باشم و این یک پیمانه حدود 4 تا یا 5 تا کتلت میده 

خلاصه برنج دم کشیده رو میریزید توی غذاساز و  زرده تخم مرغ (سفیدشو هم کنار بذارید بعدا باهاش کار داریم) میریزیم روش و غذاساز روشن می کنیم یه دو سه دقیقه کار کنه تا برنجمون زرد رنگ و تقریبا خرد بشه مثلا انداره دونه شادونه بعد پودر نان را بهش اضافه می کنیم(من معمولا تو همه کتلت هام برای اینکه ترد بشه پودر نان میریزم) بعد دوباره عذاساز روشن می کنید و می ذارید یه کم دیگه با هم مخلوط بشه 

 

خوب حالا پیاز سرخ می کنیم بعد زیره و تخم گیشنیز و بعدش قارچ میریزیم و یه کم تفتش می دیم تا رنگ قارچ ها یه کم برگرده بعد بقیه مواد و ادویه هارو اضافه می کنیم  و می ذاریم چند دقیقه حرارت ببینه تا ادویه ها به خورد موادمون بره(اگه با روغن زیتون تفت بدید بهتره)  

 

خوب حالا نوبت درست کردن کتلت هاست اول یه کاسه آب می ذارید کنار دستتون و برای هر کتلت دستتونو خیس می کنید تا برنج های خرد شده به دستتون نچسبه بعد از خیس کردن دستتون یه کم از برنج ها بر می دارید کف دستتون پهن می کنید موادمونو اندازه یه قاشق غذاخوری پر داخلش میریزیم و می بندیمش(مثل کوفته) و سعی می کنیم به فرم بیضی درش بیاریم 

بعد اون سفیده تخم مرغ با چنگال بهم می زنید و کتلتمون داخلش می غلطانیم و می ذاریم سرخ بشه تا به رنگ طلایی دربیاد هر دو طرف که سرخ بشه آمادست اگر احیانا از مواد داخل کتلت اضافه اومد با سفیده تخم مرغ مخلوطش کنید و بذارید سرخ بشه که من و همسری همیشه سر این یه تیکه با هم دعوا می کنیم که کی بخوره 

در مورد زمان آماده کردن غذا اگر برنجتون اماده باشه بیشتر از نیم ساعت طول نمیکشه که این غذا اماده بشه    

 

 

 

امیدوارم درست کنید و خوشتون بیاد و همسراتون لذت ببرند.من که هر هفته مجبورم این غذا رو برای همسری درست کنم

 

 

 راستی بچه ها شقایق یه پیشنهاد جالب داده که هر کس غذایی که درست می کنه عکسشو بذاره تو وبش تا اگه مثلا کسی اون غذا رو  بلد نبود دستورشو بپرسه و درست کنه تا شاید از این غذاهای تکراری بیرون بیام 

مثلا خود من فکر می کردم همه بدونند این غذا چیه ولی به غیر از یکی دو نفر کسی نمی دونست چیه و خوشحالم که دستورشو براتون گذاشتم 

امیدوارم خوشتون بیاد اگه درست کردید به من هم خبر بدید که نظرتون در مورد این غذا چیه

 

نظرات 62 + ارسال نظر

من یه چند سالی اصفهان زندگی کردم خانومی. مگه میشه آدم بره نظر و دست خالی برگرده.
دستور غذایت هم سیو میکنم واسه وقتی که شدم کدبانوی خونه. الان تا مامان آشپزی میکنه حسش نیست.
مرسی نگین جان

دقیقا همینطوره
انشالله که خوشت بیاد عزیزم

پپر پریا 1389/09/16 ساعت 03:38 ب.ظ http://farfar2010.blogfa.com

سلام
نگین جون تل را از کجا خریدی ؟ آدرس پاساژ لطفا
عکسشو نمی ذاری
ممنون واسه دستور پخت

سلام عزیزم از پاساژ مریم .خیابان نظر
خواهش می کنم قابلی نداشت گلم

سولماز 1389/09/16 ساعت 04:59 ب.ظ http://20124.blogfa.com

سلام خریدات مبارک

مرسی عزیزم

نازبانو 1389/09/16 ساعت 05:17 ب.ظ http://Songoflife.blogfa.com

قبل از خوندن پستت سریع اومدم تشکر کنم. شام فردام مشخص شد. دست گلت درد نکنه(اینجا آیکون بوس نداره. اما از من به تو کلی بووووووووووووووووس)

قربونت بشم من.نوش جونت خانومی دست خودت درد نکنه که می خوای درست کنی

نازبانو 1389/09/16 ساعت 05:22 ب.ظ http://Songoflife.blogfa.com

خریدات مبارک گلم. تلت خیلی نازه .اصلا هم کار ندارم به اینکه شبیه گوگوشه یا نه. مهم اینه که خوشگله و قطعا بهت می یاد

قربون تو بشم من عسلم

آزی 1389/09/16 ساعت 05:25 ب.ظ

دستور غذا رو یادداشت کردم. ممنون.درست کردم حتما میام خبر می دم.

قربونت برم عزیزم.نوش جونت امیدوارم خوشت بیاد
حتما خبرشو بهم بده

آلما 1389/09/16 ساعت 07:42 ب.ظ

تو واقعا کدبانویی عروس خانوووم

نظر لطفته خانوم خانوما

نقلک 1389/09/16 ساعت 07:43 ب.ظ

خدا را شکر که همه بهترند
مبارک خریدهات
ممنون بابت دستور

قابلی نداشت نوش جون

ستاره 1389/09/16 ساعت 07:59 ب.ظ

هر دفعه وبلاگتو می خو نم از اینهمه سادگی،صداقت و بی ریایی لذت می برم.امیدوارم همیشه همیشه خوشبخت باشی و گذر ایام هیچی از این همه خوبیت کم نکنه عزیزدلم

مرسی عزیز دلم نذر لطفته خانومی گل

نفس 1389/09/16 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.man-perancesse-to.blogfa.com

مرسی البته من که درست نمیکنم مامانم میگم درست کنه چه زود خرید میکنی اگه من ب.دم واسه کل خریدای تو حداقل یه ماه طول میکشید مبارکت باشه عزیزم

نه من معمولا زود خرید می کنم

نفس 1389/09/16 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.nafas206.blogfa.com

سلام نگین جون
دلم واست تنگ شده بود
خیلی وقته نتونستم بیام
می بنم که خیلی فعال بودی
امیدوارم همیشه شاد باشی

سلام عزیزم
تلت مبارک باشه خوشگل خانم
شما هر چی بزنی به سرت بهت میاد خوشجل من
بابت دستر غذا هم ممنونم عسیسم

مرسی عزیز دلم فابلی نداره.
خواهش می کنم قابلی نداشت

سحر 1389/09/16 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.man-o-shahab.blogfa.com

salam pishenehade jalebiye manam ke hanoo mozdavaj nashodam ama be zoodi ino doros mikonam agar hemat konam merc

سعی کن تا خونه بابایی این چیزها رو یاد بگیری چون بالاخره مامانت هم کنارته و تجربیاتتو بهت میگه

دخترک ماه نشین 1389/09/16 ساعت 09:37 ب.ظ

آخــــــــــــــــی چقدر قالبت خوشملانسی شده!
مبارکت باشه خانومی
تلت هم خیلی خوشملانسی بود مبارک باشه
خداروشکر که حال همسریت بهتر شده عزیز دلم

اولین کسی هستی که فهمیدی قالب وبلاگم عوض ضده.قربونت برم عزیزم
قابلی نداره گلم
آره خدا رو شکر

فاطمه 1389/09/16 ساعت 09:38 ب.ظ http://zendegi-man-to.blogfa.com

سلام...تلت مبارکه...منم جدیدا یکی خریدم خیلی خوشگله....مرسی از دستووووووووووووووور

مبارک تو هم باشه عزیزم
قابلی نداره

بلفی 1389/09/16 ساعت 11:02 ب.ظ http://belfi64.blogfa.com/

سلام عروس خانم ناز تلت خیلی خوشمله مبارکت باشه دستور غذات هم عالی بود بعدا حتما درست میکنم

قربونت برم مواظب خودت باش

سلام نگین جون خوبی خانمی؟تلت خیلی خوشگل بود مبارکت باشه بابت طرز تهیه مرسی ایده خوبیه هر غذایی درست کردیم بزاریم البته من که هنوز نامزدیم هروقت رفتیم سر خونه زندگیمون منم اینکارو میکنم راستی نگین جون؟از این فرکانسهای باهال دیگه نداری ؟من و خواهرم که عاشق این کانل شدیم البته فقط بفرمایید شامو+کریس آنجل.یه تشکردیگه بابت شلغم منم رو سالادم رنده کردم و بااینکه بدم میومد قبلا ولی حالا عاشق شلغم شدم شاید باور نکنی ولی یه کم خوب شدمرسی عزیززم

خوشحالم که تو هم خوشت اومد عزیز دلمنه والا فعلا فرکانس دیگه ای ندارمدیدی مزه خاصی اصلا نمیده که بخواد ناراحتت کنه

پپر پریا 1389/09/17 ساعت 12:22 ق.ظ http://farfar2010.blogfa.com

وای دستت درد نکنه واسه عکس خیلی خوشمله واقعا خوشم اومد منم دلم خواست اگه شد منم می رم می خرم
غذا را هم در اولین فرصت درست نموده نتیجه را بهت مگویم

بی صبرانه منتظرم

مرسی بابت دستور غذا
منم بلد نبودم
تلت هم مبارک
خوشگله
بوس بوسی

قربونت بشم گلم اصلا قابلی نداره

عسل 1389/09/17 ساعت 10:06 ق.ظ http://ghasedak26.persianblog.ir

تلت قشنگه مبارکت باشه

مرسی عزیزم

طیبه 1389/09/17 ساعت 10:40 ق.ظ

مرسی خانومی دستت درد نکنه امشب درست کنم ببینم چی می شه بوووووووس

درست کن ببینیم چی میشهخبرشو هم حتما بهم بده

رضوان 1389/09/17 ساعت 11:02 ق.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

خانومی مبارک تلت،واقعا ناز
خدا رو شکر که مریضاتونم حالشون بهتره
بابت دستور غذاتم ممنون.فکر کنم خوشم بیاد چون معلومه خوشمزست.منم بلد نبودم اما فکر کردم که توی نون باگت ریختی موادشو.
آخه مامانم یه نوع کوکو سبزی درست میکنه تو نون باگت که تقریبا همین شکلیه.

اره اون کوکو منم درست می کنم و خیلی دوستش دارم

رضوان 1389/09/17 ساعت 11:05 ق.ظ http://dokhtar0irooni.blogfa.com

راستی قالبتم که احتمالا مثل قالب بقیه پریده ،نه؟؟؟؟

نه عزیزم قالب عوض کردم مگه برای تو نمیاد؟

پپر پریا 1389/09/17 ساعت 11:13 ق.ظ http://farfar2010.blogfa.com

سلام
نگین جون می شه رمزتو داشته باشم
دلم می خواست چیدمان جهیزیه رو ببینم ایده بگیرم

حتما

تلت خیلی نازه.مبارکه
منم این غذا رو درست میکنم ببینم چجوری میشه

قابلی نداره عزیزم
درست کن و خبرشو بده حتما

باران 1389/09/17 ساعت 11:27 ق.ظ http://dailymemoirs.blogfa.com

سلام.اولین باره که میام اینجا .اما مشتری همیشگیت شددددددددددددم
خیلی خوب مینویسی

خوش اومدی عزیزم خوشحالم می کنی

سیما 1389/09/17 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.simaa.blogfa.com

سلام !!

اول از همه که بیرون رفتن عینه خودمی !!

صدبار میگم خرید ندارم ولی نمیدونم چرا بیرون میرم خریدم میاد

درموردتل قشنگه مبارکت باشه

درموردغذا به نظر خوشمزه اس به مامیم بگم درست کنه

فکر کنم این مشکل همه خانومها باشه
تنبل خودت درست کن

نونو...: 1389/09/17 ساعت 12:41 ب.ظ http://nana88nono.blogfa.com/

به به ...چه خانوم گلی...

قالب عوض کرده منم فکر میکردم اشتباه اومدم یه بلاگ دیگه...صد بار بستم و بازکردم تا فهمیدم نه این همون بلاگ نگین جونمه که سالی یه بار میاد داخلش...

بابا تو خودت گوگوشی نمیخواد از تلش خوش بیاد...


به به چه کتلت برنجی...خدا قسمت نانا کنه...
احیانا کسی زرشک پلو با مرغ بلد نبود بنده در خدمتم...


نونو جون عاشقیه و ۱۰۰ تا دردسر دیگه
انشالله خدا قسمت نانا می کنه اگه نونو بخواد
آقا من زرشک پلو بلد نیستم میشه یادم بدی آیا

نونو...: 1389/09/17 ساعت 12:42 ب.ظ http://nana88nono.blogfa.com/

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...

ستاد انتقام گیری از بلاگفا...
نمیذاره پست جدید بثبتم...

من پایه هستم بدجور یادته که به سر کارمند بانک چی آوردم
آی نفس کش

فرناز 1389/09/17 ساعت 12:45 ب.ظ http://DailyEvents.blogfa.com

دستت درد نکنه بابات دستور پخت. امیدورارم همیشه شاد باشی و بخندی. بوووووس

امیدوارم لب تو هم پر از خنده باشه

نگی 1389/09/17 ساعت 01:39 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

خداروشکر که بهترین.. تلت مبارک.. قشنگه..
چه غذای جالبی تا حالا نشنیده بودم.. حتما باید خوشمزه هم باشه

قربونت برم قابلی نداره
آره خیلی خوشمزست امتحانش کن

مثل خواهر 1389/09/17 ساعت 02:11 ب.ظ

نگین جون ناراحت نشی عزیزم نه من تو را میشناسم و نه تو من را. ولی دوست دارم یه مطلبی رو بهت بگم.
از نوشته هات پیداست که خیلی دختر خوب و صادقی هستی. ولی میخوام بهت بگم سعی کن وقت خودت را با چیزهای مفیدتر پر کنی. حتی اگه هم میخوای چیزی بنویسی که دیگران وقت بگذارند و بخونند سعی کن یه مطلب به دردخور و یا یه مطلب شاد و مهیج بنویسی که لااقل مخاطبت را شاد کنی و به وجد بیاری. نوشتن روزمرگی ها و مطالب سطحی و اینکه مثلا من چی گفتم همسریه گلم چی گفت یا مرتبا تو نوشته هات میگی رفتیم خوابیدیم و ... خوب نیست. شایسته یه دختر خوبی مثل تو نیست. یه کم بچه گانست و مثل اینه که تو داری با عروسکات خاله بازی میکنی. ولی مثلا مثل پست قبلیت که دستور آشپزی گذاشتی و یا از اتفاقات مهیج عروسیت تعریف کردی خیلی خوبه.
البته با شناختی که ازت پیدا کردم میدونم الان چیکار میکنی؟
می دویی میریی به شوهرت که یه کم تو رو لوس کرده میگی و اونم میگیره تو رو تو بغلشو نازت میکنه و میگه ولش کن این حرفا رو. به این چیزا توجه نکن. کار خودتو بکن.
من اینارو برا خودت گفتم عزیزم. بازم هرطور خودت صلاح دونستی عمل کن. موفق باشی خانمی.

خواهر خوبم سلام ممنونم از راهنمایی هات و از حرفات.
خواهر خوبم من روز اولی که این وبلاگو درست کنم به این قصد این کارو کردم که بیام روزمرگی هامو بنویسم و اصلا قصدم این نبود که کسی بخواد بیاد نپست هامو بخونه.حتی اگر توی یکی از پست ها دقت کنی اینو نوشتم که من اینارو می ذارم که یه روز که بر می گردم بخونمشون بدونم چه روزهایی گذروندم حالا خوب یا بد هر چی و اصلا هم از کسی انتظار ندارم بیاد مطلبو بخونه و تا حالا هم نشده آپ که می کنم برم به ادلیست هام بگم من آپم بیا بهم سر بزن مگر پست های خاص که بعضی ها منتظرش هستند مثل همون خاطرات عروسی و .... یا اینکه برم براشون کامنت بذارم که چرا بهم سر نمی زنی و این حرفا چون نوشته هامو دارم برای خودم می نویسم.
شاید باورت نشه اما همین چیزهایی که می گی مثلا رفتیم با همسری خوابیدیم و ..... بعضی وقت ها که از دستش ناراحتم ،میام نوشته هامو خودم می خونم و همین احساساتی که شاید از نظر خیلی ها بیهوده باشه یادم می افته که مثلا وقتی رفتم بغلش چه حسی داشتم یا اون موقع که رفتیم خوابیدیم با هم چه حرفایی زدیم دوباره یادم میاد و ناراحتیم از دستش برطرف میشه .خوب حالا خواهر من به نظرت این خوب نیست که به جایی این که وقتی میاد خونه ناراحتیمو بوروز بدم یا احیانا باهاش دعوا کنم دوباره می رم بغلش و دوباره همون حس آرامش بهم دست میده!!!!!
خواهر من اگر من قصد داشتم با نوشته هام کسیو ناراحت کنم اون موضوعی که تو سفرنامه همدان نوشتم و باعث شده بود یه شب تا صبح بغل مامانم گریه کنم با وجود اینکه دوستام ازم خواسته بودم بگم چیه نگفتم چون نمی خواستم کسی ناراحت بشه و مهمتر از اون سعی دارم می کنم اون شب لعنتی از خاطراتم پاک کنه.
وقتی میام پست امان از دست ادم های تازه به دوران رسیده می نویسم واسه اینه که همیشه یادم باشه خودم از دست این ادم چی کشیدم پس هیچ وقت سعی نکنم اینطوری باشه حتی زمانی که خونه خود این ادم رفتم
اگر میام عکس خریدهامو می ذارم واسه اینه که اگه 5 سال دیگه اومدم خوندمشون بدونم که مثلا این تل کی خریدم و اصلا واسه چی رفتم خریدمش.اگر بخوای در مورد تک تک پستهام برات دلیل میارم که به چه قصدی نوشتمشون و می خوام که با خوندنش چی یادم بیفته.که شاید یه خواننده هیچ وقت اونهارو متوجه نشه ولی تک تک پستهایی که می ذارم یا حرفهایی که می نویسم همشون واسه خودم یه نکته ای داره که شاید فقط خودم می فهممشون
و اگه بازم قانع نشدی : شاید برای کسی که همه خونوادش پیشش باشن و می تونه وقتشو با خونوادش بگذرونه این کار کار بیهوده ای باشه اما واسه منی که هر روز از صبح تا ساعت 6 باید تو خونه تنها بمونم و تنها کسی که اینجا خیلی بهم نزدیکه خالم هست که خوب هر روزم که نمیشه برم پیشش این وبلاگ نه تنها کار بیهوده ای نیست بلکه باعث میشه حداقل 1 یا 2 ساعت در روز سرگرم بشم.در عین حال تا حالا هم نشده که همسرم بیاد خونه نا مرتب باشه یا غذا حاضر نباشه یا هر چیز دیگه ایی یعنی می خوام بگم واسه همه کارهام برنامه ریزی دارم و این هم جزو یکی از سرگرمی هامه
همیشه قبل از قضاوت کردن در مورد راه رفتن مردم سعی کن اول یه کم با کفش هاشون راه بری
راستی شناختی که ازم پیدا کردی چندان درست نیست چون بر خلاف ذهنیتی که در موردم پیدا کردی من اصلا دختر لوسی نیستم و هیچ موقع سعی نکردم شکایت کسی پیش همسرم ببرم .اگر منظورت اون نوشتمه که لباس عروسم شب عروسیم نیومده بود و پریدم بغل همسرم و گریه کردم شاید هر کس دیگه ایی جای من بود همون کارو می کرد احیانا انتظار نداشتی که تا دیدمش براش برقصم و بگم لباس عروس ندارم؟!!!!
در مورد این هم که تو بعضی از نوشته هام می گم خودمو براش لوس کردم و یا ناز کردم براش باید بگم من نمی دونم مجردی یا متاهل.اگر مجردی به عنوان یه خواهر هم اینو ازم داشته باش که مردا عاشق ناز کردن زن هاشون هستند سعی کن خودت هم بعد ها برای همسرت ناز کنی تا همسرت محتاج ناز کردن دخترهای دیگه نباشه.اگر هم متاهلی و این کارها رو نمی کنی نمی دونم چی باید بگم

در هر صورت ممنونم از اینکه وقت ارزشمندتو گذاشتی و وبلاگ بی ارزش منو خوندی
موفق باشیی

نونو...: 1389/09/17 ساعت 02:36 ب.ظ http://nana88nono.blogfa.com/

چرا دروغ میگی تو بلدی...

تازه همینم هی باید از مامی تقلب بگیرم...

درست کردن نیمرو میخوای...

خوب می خوای من بهت یاد بدم؟

شقایق و حبیبی 1389/09/17 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام نگین جونم .قربونتبشم گلمممممممممم
اولندش که مبارکه قالب وبلاگتون باشه خانمی
دویومندش تله جینگولانسیت مبارک باشه عزیز دلم .منم تل خیلیل دوست دارم اما هیف نمی تونم بزنم .اتفاقا چندوقت پیشا از تو پاساژ مجتمع پارک یه تله باریک چهارخونه خیلیل خوشگل خریدم یه پاپیون کوچولوهم گوششه اما فقط همون روز زدم بغل دسته هاش که پشته گوشام میمونه اون قدر رو مغزم فشار می یاره که بعدش دچار سردرد میشم خانمی . پس خوش به حالت که می تونی تله خوشگلتو هی بزنی و برا شوهرت ناز کن ی
الهی من فدایه تو بشم دسته گلت درد نکنه واسه اموزش غذا عزیزم .فقط ببین می تونیم مواد داخلشو از گوشت چرخ کرده هم استفاده کنیم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و دیگه اینکه تا حالا شده یه وقت برنجایه کتلت تو رو غن وا بره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز دلمییییییییییییییییییییییییییی عشقولی جونم

سلام شقایق جونم.خدا نکنه عسلم
می دونم از کدوم تل ها می گی منم از اونا داشتم دیدم سرمو درد میاره دادم به خواهرم ولی این اصلا اینطور نیست خیلی راحته
آره عزیز دلم مواد داخلشو هر چیزی دوست داری می تونی بریزی خانومم و این که تا حالا برنجها تو ماهی تابه وا ببره نه تا حالا نشده ممکنه یه کم ترک بخوره که اما باز نمیشه و وا نمیره به ضخامتش نگاه کن عزیزم تا بیا از هم باز بشه سرخ میشه و برش میداریم و اون سفیده تخم مرغ هم یه کم حالت چسپندگی بهش میده
قربون تو دوست خوب و مهربونم بشم

فرزانه 1389/09/17 ساعت 02:48 ب.ظ http://respina88.blogfa.com

سلاممممم نگین.ممنون بابت دستور پخت غذات.باید امتحانش کنم.
تل روی سرت هم ناز بود مبارکت باشه...حالا خودتو نگیر اینقدر بابا تل قشنگ....بابا آشپز....

من الان تو آسمونها هستم

سپیده 1389/09/17 ساعت 02:57 ب.ظ http://hope-arezoham.persianblog.ir/

دست گلت درد نکنه بابت دستور پخت عزیزم ...

خریدات هم مبارکت باشه تلت هم خوشگله مبارک باشه ...

قربونت برم قابلی نداره

حوا 1389/09/17 ساعت 05:03 ب.ظ http://hbworld.blogfa.com

حالا اگر یکی همسر نداشت نمیشه برای خودش بپزه بخوره

تلتم باز نشد

چرا عزیزمبخور نوش جونت

nazi 1389/09/17 ساعت 05:48 ب.ظ

آفرین عزیزم خیلی باحال بود ... حتما" در آینده درستش می کنم ... ایشالا البته ... منم با نظره شقایش موافقم ولی اونم ایشالا در آینده !! هستم در خدمتتون با غذاهای خوشگل و بلا

خوب حالا نمیشه الان یه بار درست کنی ببینی چطور میشهتنبل خان
ما منتظر اون روز هستیم که دستپخت های شما رو ببینیم

نونو...: 1389/09/17 ساعت 07:24 ب.ظ http://nana88nono.blogfa.com/

خدا از این مثل خواهرا زیاد کنه...

این بیشتر مثل مادر شوهر بود...

میگم نگین حالا نیمرو یادت بدم یا نه...

زود باش که باید برم به نفر بعدی هم یاد بدم...آخه درس کردنش خیلی سخته...

الهی آمین
نمی دونم والا چی بکم حتما مادر شوهره
زود باش بدو نیمرو یادم بده الان ناهار باید درست کنم دیر میشه ها
عزیز دلم برای عکس :
برای عکس برو تو این سایت http://upload4pic.co.cc/ بعد دکمه browes بزن و عکستو انتخاب کن.بعدش هم upload بعد از چند دقیقه بهت یه آدرس میده که باید بذاری تو قسمت درج تصویر در وبلاگت که شکلش شبیه یه درخته[قلب]اگرم می خوای به صورت لینک باشه شکل بغلیش که مثل کره زمین می مونه آدرس اون عکس که بهت داده باید بذاری در قسمت آدرس[نیشخند]

نگار 1389/09/17 ساعت 08:11 ب.ظ

استغفرا... !!! نامحرم موهاتو میبینه خوبیت نداره!!!!! اون تل رو روی روسری میزدی و خودتو استتار میکردی منم میخواااااام. آخ جون. باشه 1 ماه دیگه میام پیشت دست خالی نیای!!!!!

نگار خانوم
انشالله که دست خالی نمیام

خوشبخت 1389/09/17 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.daky.blogfa

سلام دوست جونی قدیمیم
خوبی خانوووم؟ زندگی رو رواله؟ می بینم که دل همه رو با کدبانوگریت بردی! کاش ایران بودم می دیدمت. خانمی من دیگه کلا قول دادم دختر خوبی باشم و زود به زود بیام. دیگه اینکه عوض تو که این همه کدبانویی من کلا تنبل شدم و ۳ ماه هست که مطلقا آشپزی نکردم. دلم برات تنگ شده بود. مواظب خودت باش. بوس

سلام گلم
خوشحالم کردی که می خوای زود زود آپ کنی

رعنایی 1389/09/17 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

سلام برآشپز باشی خان چطور مطوری عسیسه دلم؟
خوفی؟ خریدات خوفه؟ تلت مبارک .. خیلی خوشمل بود.. از مریم خلیدی؟
ای شالله همیشه به خرید...راستی حالا که توضیح دادی فهمیدم چیه.. راستش نادرشوهر گرامی یه همیچین چیزی یه بار بم دادن اما بش می گن کبه!! حالا نیدونم اسم عربی اش شاید این باشه...
به هرحال دلمون آب افتاد جیگمل خانوم...
نگین جونم خوش بگذره گلی

سلام بر رعنایی خودم
قربونت برم قابلتو نداره.
آره گلم از اونجا خرید
نمی دونم شاید اسم عربیش باشه
قربونت به تو هم همینطور خوشمل خانوم

رعنایی 1389/09/17 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

اومدم راستی قالب جدید وبلاگتم تبریک بگم .. با اجازه ات نظر یکی از پستات توجه ام رو جلب کرد!! مثل خواهر .. من هیچوقت نظر دیگران رو نمی خونم.. فک می کنم خصوصیه... اما اینو خوندم.. عزیزم .. وبلاگ نوشتم تو بخش خاطرات اینو باید بدون مثل دفتر خاطرات می مونه!! شاید هستند آدمهایی که هیچوقت زندگی شون رو به عرصه ی نوشتاری نبردند!! نگین جونم من که عاشق وبلاگت هستم.. میدونی از همین حرفای ساده هم میشه درس گرفت!! اینکه آدم تو زندگی مشترک چه رفتاری داشته باشه... عزیزم دوستت دارم ...بوووووووووس
از طرف مشتری همیشگی وبلاگ تو: رعنایی

قربون مشتری همیشگی وبلاگم برم من
عزیزم نظراتی که من تایید می کنم هیچ کدوم خصوصی نیستند پس راحت باش و هر کدومو که خواستی بخون
نمی دونم چرا بعضی از آدمها توقع دارند همه مثل خودشون باشند
منم خیلی خیلی دوست دارم عزیز دلم

سمیه 1389/09/17 ساعت 11:41 ب.ظ http://s-s85.persianblog.ir

سلام
اومممممممم
چشام درومد تا مطالب صفحه ی اول وبلاگتو خوندم
اخه نوشته هات خیلی جالب بود
روان هم نوشته بودی بهد من دیگه دلم نیومد بزارم برم گفتم همشو بخونم
بهدش شما همون عروس خانومی که لباس عروسیش اون روزی که میخواست بره همدان آماده نبود و بعدا براش فرستادن و اونم نرفته بود بگیرتش از اصفهان لباس گرفته بود؟؟؟اگه همونی که اوکی اگه نه برم آرشیوتم بخونم
بهدش از ظاهر کتلت برنجتون خیلی خوشم اومد
تا حالا ندیده بودم
حتما درست میکنم
مرسی که طرز تهیه شو گذاشتی خانومی
ایام به کام

قربونت برم نظر لطفته
آفرین درست حدس زدی من همونم یعنی انقدر معروف شدم؟
درست کن عزیزم نوش جونت خانومم

پپر پریا 1389/09/18 ساعت 08:09 ق.ظ http://farfar2010.blogfa.com

سلام
وای نگین جونم دستت درد نکنه
رفتم تل خریدم نه از نزدیک عین خود گوگوشه چه قدر هم رو سر شیکه ولی خوب واسه یک تل ۷۰۰۰ تومن زیاد بود :دی

مبارکت باشه خانوم خانوما
آره منم کلی سوختم اما وقتی چند نفر تعریف کنند آدم ذوق می کنه و یادش میره

شیرین خانومی 1389/09/18 ساعت 09:04 ق.ظ http://havooo.blogfa.com

سلام نگین جون
خوبی؟
خریدات مبارک باشه خانومی
واییییی آره منم عاشق تلش شدم خیلی خوشگل بود ... البته من یه دنه داره که یه طرفش گل و نگین و اینا داره ولی مال اون خوشگلتر بود
در مورد دستور غذات هم ممنون ... من تا حالا اینو خیلی درست کردم وهمسری عاشقشه ... خیلی خوشمزه میشه ... البته یه کوچولو دستور تو با مال من فرق داشته


آره عزیزم غذای خیلی خوشمزه ایه.شما چطور درست می کنی؟

نونو...: 1389/09/18 ساعت 12:29 ب.ظ http://nana88nono.blogfa.com/

یه جورئی دست گلت درد نکنه...


واسه یه بار تو عمرت یه کار مفید انجامیدی...

واس طرز پخت نیمرو هم باید بری تو نوبت چند نفری جلوت هستن...

یه جوری خواهش می کنم
ااااا تو هم اینو فهمیدی
خیلی خوب پس ناهار میرم نون و پنیر می خورم

ای جانم دست گلت درد نکنه
به موقع خوندم دستور غذا رو
فردا منو شوشو میریم پیک نیک
درست میکنم واسش میدونم شکموئه دوست داره ازین جور غذاها
دست گلت درد نکنه خانوم

حتما درست کن و حسابی پز بده باهاش

سلااااااااام نگین جونم. به به عجب چیزی درست کردی دلم خواااااست.
راستی ما به این کتلت برنج میگیم کبه! یه غذای عربی اصیییل

جدی میگی؟؟!! نمی دونستم

سلام عروس تک ما.
خوبی؟
دلم آب افتاد با این عکسی که گذاشتیییییییییی

بفرما بخور قابل تعارف نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد