عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

عروس کوچولو

داستان زندگی یه عروس کوچولو

امتحان دادم

سلام دوست جونیی هامهمگی خوبید؟؟ مارو نمی بینید خوش می گذره؟؟؟ ببخشید چند روز نبودم.اخه امروز امتحان داشتم واسه همین نرسیدم که این دو سه روزه بهتون سر بزنم 

خبر اینکه کلی خبر دارم.اول اینکه یادتونه گفتم توی بالکن خونمون یه قمری اومده تخم گذاشته؟؟؟ همسری می گفت جوجه هاش از تخم بیرون اومدند. واییی انقدر ذوق کردم.کاش اونجا بودم و براتون عکساشونو می گرفتم.  

خبر بعدی اینکه کارهای انتقالیم از این طرف تموم شد مونده از اون طرف یعنی باید شهر همسری موافقت کنند که خیلی هم دلشون بخواد اما بشنوید از خانوم X  

هفته پیش سه شنبه  بود(اون سری که قرار بود برم که بهتون گفتم خانوم X تشریف نداشت و مرخصی بود) خلاصه رفتم و سر ساعت 9 با کلی اسناد و مدارک دانشگاه بودم دیدم خانوم X داره از سرویس پیاده میشه چند نفر دیگه هم از بچه ها اونجا بودند که کارشون مشابه من بود یا می خواستند انتقالی بگیرند یا مهمان بشن.هممون در اتاقش وایساده بودیم تا ما رو دید. به همکارش گفت هنوز نیومده باید کار اینا رو راه بندازم من توی دلم: نیست اخه خیلی هم راه می ندازی بله اولین نفر من بودم چند دقیقه صبر کردم تا بره تو اتاقش و اماده بشه بعد در زدم که گفت: فعلا هیچ کس نیاد داخل هااااا الان جلسه دارم  

من : کی جلسه تون تموم میشه : 

خانوم ایکس : نمی دونمWhoop De Doo  

اومدم بیرون و سعی کردم عصبانی نشم 

باور کنید یک ربع به 10 رفت سر جلسه و 10 اومد  

من :دوباره در زدم و رفتم تو  

خانوم ایکس : سلام عزیزم بیا تو باور کنید ترسیدم برم تو با چشمانی که از حدقه بیرون زده بود با بهت و ناباوری رفتم تو و مدارکمو با احترام کامل تقدیم کردم  

وقتی سند ازدواجو بهش دادم دیدم داره قسمت مهریه رو می خونه شیطنتم گل کرد کم مونده بود بگم ببخشید مهریه هم جز شرایط انتقالیه 

خلاصه درد سرتون ندم تا ساعت 1 از این اتاق به اون اتاق دنبال امضا و بایگانی و ثبت و این حرفا بودم و بالاخره تموم شد.ولی فکر کنم باید برم یه جفت کفش بگیرم 

امروزم سر جلسه امتحان یه پسره کنارم نشسته بود اولش که خودشو کلی گرفت (انگاری که از دماغ فیل افتاده) بعد که جلسه شروع شد 20 سوال اولمون تستی بود و 4 تای بعدی تشریحی من دیدم هر چی من می زنم اونم می زنه واییی چشمتون روز بعد نبینه وسطاش بودم که همچین صدای قار و قور شکمم در اومد چقدر بده یه ای ساکت همچین وضعی برات پیش بیاد حالا من دارم از خجالت می میرم.پسره می گه خانوم تو رو خدا ذار سوالاتو ببینم شکمتو حالا ول کن

خلاصه اون خیلی زودتر از من بلند شد رفت.وقتی رفتم بیرون زود اومد جلوی رام نه تشکری نه چیزی می گه حالا مطمئن بودی همه رو درست زدی.نیفتم این درسو منم واسه اینکه بسوزونمش گفتم. اتفاقا بعد از اینکه شما رفتید برگمو یه بار دیگه چک کردم یکی از گزینه ها رو اشتباه زده بودم تا اخر ترتیبش بهم خورده بود همه رو درست کردم  باید قیافشوو می دیدید کم مونده بود سکته کنهحقشه 

دیگه اینکه بقیه جهیزیه رو تو این هفته می ذارم الان میام بهتون سر می زنم

نظرات 44 + ارسال نظر
فاطمه 1389/06/06 ساعت 03:33 ب.ظ http://zendegi-man-to.blogfa.com

وای نگین منتفرم از امتحانات ترم تابستانی.....سترم ۴ که بودم می خواستم سر امتحانی عمومی از یکی از پسرا تقلب بگیرم بعد از ۲ ساعت پیس پیس کردن آقا برگشت و عن بوق نگام کرد و گفت:
-من خودم این سوال و ننوشتن
من : اه خاک بر سرت دو ساعته لالی؟
چقدر متقلب پر رویی هستما....نه؟؟؟؟؟عکسهای بقیه جهیزیه یادت نره عروس خانوممممممم..به همسری سلام برسون..آپم

جالبه همزمان با هم به وبلاگ همدیگه سر زدیم

پرستو 1389/06/06 ساعت 03:42 ب.ظ http://ommtaha.mihanblog.com

سلام خانمی.
وای از این صدای شکم نگو که دارم میمیرم از خجالت دیشب خونه پدر شوهر دعوت بودیم معدم تا قبله غذا هیچ صدایی نداد ولی چشمت روزه بد نبینه همین که غذا خوردمو سیر شدم شکمم شروع کرد به هضمه غذا البته با سرو صدا آبروم رفت هی راه میرفتم که صداش کمتر بشه ولی نشد دیگه آخه این چند روزه آخر معدم ریخته به هم اذیت میکنه.
راستی اون پسته وبلاگمو درست کردم اولی اشتباهی اومده بود بالا :)

همیشه هم وقتی صداش نباید در بیاد در میاد

بیدل 1389/06/06 ساعت 04:07 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام.
با 17 رمضان در ایینه ی تاریخ آپم.
خیلی جالبه. حتما بخونید.

moh3en 1389/06/06 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

چندین بار گفتم کسانی که بدون خوندن مطالبم بیان الکی نظر بذارن من به وبلاگشون نمی رم

nazi 1389/06/06 ساعت 05:18 ب.ظ http://my-sweetheart.mihanblog.com/

وای دمت گرم چه باحال حالشو گرفتی ... می گم اون عکسه بچه ها هست گذاشتی !!تو سبدن ... می بینمش اعصابم خورد می شه همش دلم می خواد پستونکه بچه رو بدم دستش ... خانومی به منم رمز بده ببینم جهازاتو تجربه کسب کنم خواهر ...

به روی چشم.با کمال میلمنم از این عکسه خیلی خوشم میاد.دلم واسه بچه می سوزه

طیبه 1389/06/06 ساعت 05:22 ب.ظ

نگین جونم میشه منم جهیزیه رو ببینیم ؟آخه خانمهارو که دیدی مدام می خوان ایده بگیرن خواهش می کنم به این آدرس ایمیل بزنید tgmn82@yahoo.com

میخوام گازت بگیرم نگین.
خیلی شیطونی دختر.پسره خیلییییییییییییییی باحال بود.کلی خندیدم.حقش بود بچه پررو.
راستی نگین icdl نمره منفی داره یا نه؟
خوب بود امتحانش.
دیگه ما از این به بعد کلی پز شمارو میدیدم با اجازه.میگیم دوستمون مربی کامپیوتره.
فدای تو خیلی ماهی.

نه عزیزم.نمره منفی نداره.خیالت راحت.ولی معمولا از اون چیزی که فکر می کنی کمتر میشیآره پسره خیلی رودار بودد.انگار نذر کرده بودم به اون تقلب برسونم

nazi 1389/06/06 ساعت 06:57 ب.ظ

راستی بزار ببینم نظرات با تایید بود دیگه ... می خوام برات رمز بزارم اخه...

به به خسته نباشی از امتحانات..ووووااییی عکس اون قمری ها رو حتما بذاریا:))))
خوب کاری کردی حال پسره رو گرفتی بمن که خیلی حال داد:))))))))))))))
منتظر بقیه عکساتم هستیم

حتما ازشون عکس می گیرمفقط خدا کنه من که میرم اونجا باشنمنم خودم حال کردم که حال پسره رو گرفتم.امشب خواب نداره بیچاره

من موندم دلیل خلق شدن خانم ایکس چی بوده؟:)
بیچاره پسر مردم
ین چه بلایی بود سرش اومد ههه

هدف از خلق خانوم X: غر زدن به جون دانشجویان عزیزاحیانا با دانشجویان بی ادب فریاد زدن سرشونخدارو شکر دوره فلک و این حرفا گذشت و گرنه ...پسر مردم هم اگه می رفت یه تک پا پیش خانوم ایکسآدم می شد

از آشناییت خوشحالم نگین جان. امیدوارم تو هم بیای وبلاگم و برای هم دوستای خوبی باشیم.
چقدر حال کردم با این پسره اینجوری رفتار کردی

حتما میام عزیزم.منم امیدوارم دوستای خوبی باشیم

بهار 1389/06/07 ساعت 08:54 ق.ظ http://khatereshabeyallda.blogsky.com/

مردم چه فضولن ... پسره چه پر رو بوده حقش بود

خوبه در مورد مهریم نظر نداددقیقا با مورده پسره هم موافقم

سلام. امتحان حالا چطور بود؟ جوجه قمری ها هم قدمشون مبارک. این خانم ایکس رو باید بدنش به من تا بهش بفهمونم فعلا نیاین و جلسه دارم یعنی چی؟!
خوب کردی حال اون جوجه فوکلی رو هم گرفتی تا از این به بعد یادش باشه تشکر هم خوب چیزیه.
----------------------------------
نگین جان من نظرات رو تائید نمی کنم خود به خود ثبت می شه، نمی دونم چرا نظر شما ثبت نشده من از طرف سیستم ازت معذرت خواهی می کنم.

امتحان خودم که راضیم.مونده تا استاد هم راضی باشه یا نه کلا فکر کنم رییس دانشگاه هم از خانوم ایکس حساب ببرهدقیقا مامان ژسره که بچشو ادب نکرده من وظیفه خودم دونستم ادبش کنم

نگی 1389/06/07 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

نمی دونم بعضیا از معطل کردن بقیه چه لذتی می برن... اطراف مام که پر از این آدما... خداروشکر که تموم شد به سلامتی...
من یه وقت یکی می خواست از روم تقلب کنه اینقدر استرس می‌گرفتم که همش حواسم پرت می شد :)))) ولی تو خوب حالشو گرفتی آفرین نگین

متاسفانه بعضی ها با معطل کردن دیگران احساس بزرگی و مهم بودن بهبهشون دست می دهمنم هیچ وقت از رو دست کسی تقلب نکردم چون انقدر خندم می گیره و رنگ عوض می کنم که لو میرم

علی 1389/06/07 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.essa.blogsky.com

سلام اینم یه آپ زیبا که مربوط میشه به شب پر از برکت قدر شبی که باید تا صبح بیدار بود و ذکر خدای مهربان را کرد اینم یه نظر بنداز یا علی

اهل زمین 1389/06/07 ساعت 12:07 ب.ظ

اسمایلی پسره خیلی با حاله .هههههههه. خداروشکر به سلامتی کارت با خانم x تموم شد . ولی چه جلسه ی ضربتی بوده هاااااااا

باور کن می خواسته روزه خواری کنه الکی گفته جلسه دارم

خانمی گل و گلاب و آقایی 1389/06/07 ساعت 12:09 ب.ظ

آخ که چقدر تو شیطونی
آفرین حقه پسره
بود
بوس بوسی

حالا کجاشو دیدی.یعنی الان متاهل شدم یه کم از شیطنتم کم شده ببین اون موقع ها دیگه چی بودم

سلام نگین جونی
وای که چه پسر پررویی بود !!!!!!!!! چشماشم تلسکوپی بوده حتما ً :دیییییییییییییی
اون خانم ایکس هم چه فضولی بوده ، مهریه رو میخواست چکار ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

حتما می خواسته ببینه اگه از مهریه خودش بیشتره بره مهریشو تغییر بده

ممنون عزیزم. جهیزیه ات رو دیدم . واقعا خوشگل بودن. خیلی خوش سلیقه ای. بخصوص سرویس چینیت تو همون مایه است که من دوست دارم. راستی چرا عکس ها چپه ان؟! اگه احیانا نمیدونی چطور باید درستش کنی بگو تا برات بگم. البته چیز مهمی هم نیست. بوس

علی 1389/06/07 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.essa.blogsky.com

سلا نگین جان امیدوارم خوب باشی این که من در مورد پستی که شما میزارین البته واسه بعضیاشون شاید نظری ندارم که اونو بنویسنم وگر نه نم هر آپی که شما میکنین و همیشه یه مرور میکنم باشه از این به بعد واسه این که شما ناراحت نشین اگه نظری هم نداشتم ولی باز هم یه چیزی مینویسم.... مواظب خودت و داداش همسری هم باش علی یارتون

ممنونم

وااااااااااااااااای کلی خندیدم!ای وللللل حقشه پسره پررو!:دی
واااااااااااااای کلی شیطونیا توام:دی!
خوب دیگه پس خداروشکر کارهات با خانوم ایکس تموم شد:دی

آره شکر خدا تموم شد

مریم 1389/06/07 ساعت 02:57 ب.ظ

خوشم اومد خوب حال پسره رو گرفتیییییییی
بچه پررو
به سلامتی کار انتقالیت هم جور شد...........
خانمی وقت زیادی نداری واسه عروس شدن
دیگه به معنای واقعی مهمون خونه بابایی هستیییییییییییی

آره دیگه الان به نوعی اینجا مهمونم

ساسا 1389/06/07 ساعت 09:36 ب.ظ http://sasaodida.blogfa.com

سلام خانومی..من از وبلگ یاس رازقی اومدم اینجا...
یعنی اون عنوان عروس کوچولو منو کشوند اینجا...
خیلی دوست دارم با هم دوست بشیم..میشه آیا؟؟؟

چرا نمیشه عزیزممنم دوست دارم با شما دوست بشه تازه یاس رازقی هم یکی از دوستای خوبه منه.با اجازه لینکت کردم که یادم باشه بهت سر بزنم

سارا 1389/06/07 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.mehrabe.blogfa.com

سلام
مرسی که دفعه پیش برام رمز و گذاشتی
میشه لطف کنید و اینبار هم بدید... ممنون

به من رمز نمیدی نگین جونم؟
میشه منم رمز آیا؟

بیدل 1389/06/08 ساعت 01:29 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام. با شهادت حضرت علی آپم.

آخا منم رمز میخوام خو:(

نیلوفر 1389/06/08 ساعت 09:28 ق.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

خدا رو شکر که کار انتقالیت توسط خانوم ایکس درست شد!! آره حتماً یه جفت کفش بگیر!!! :ی
بیچاره پسره! حالا واقعاً اشتباه شده بود؟ یا خواستی ضایعش کنی؟ :)

نه بابا درست زدم می خواستم حرص اونو در بیارم

خدا رو شکر کار انتقالیت داره درس می شه.
امتحانتم که دادی راحت شدی:)
چقد باحال حال پسره رو گرفتی:))
خیلی پررو بود.حقشهD:

آره والا خیلی پر رو شده بود

نازنین 1389/06/08 ساعت 01:05 ب.ظ http://divuneyehamed.blogfa.com

سلام نگین جون . دمت گرم خوب حالشو گرفتی
رمز پست بعدی رو بهم میدی ؟
خوشحال میشم پیشم بیای

سلام عروسکم..خوبی؟بابا همش که رمزی شده...منم دوس دارم بخونم مطلبتو خب...

ساسا 1389/06/08 ساعت 03:40 ب.ظ

عزیزم مرسی که اینهمه مهربونی...منم لینکت می کنم...
الانم میرم یه سر به آرشیوت بزنم و عکساتم ببینم با اجازه...
ببینم اینجا چه جور میشه نظر خصوصی داد؟؟؟

معین 1389/06/08 ساعت 09:17 ب.ظ http://parsinameh.blogsky.com

سلام بر عروس خانوم کوچولو ! پس کی بزرگ میشین ؟؟! :)
پسره گناه داشت !! ولی اگه منم جای شما بودم همین کارو می کردم !! ؛) !
آپم

بیدل 1389/06/09 ساعت 01:17 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام. با 20 رمضان در آیینه ی تاریخ و شناسنامه حضرت علی رضی الله عنه آپم.

بیدل 1389/06/09 ساعت 03:38 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام. با فضایل شب قدر بروز شدم. ببخشید سه چهارتا آپ با هم کردم ولی خب دیگه تحمل کنید. شبهای با ارزشیه. باید قدرشو بدونیم.

جنی 1389/06/09 ساعت 02:54 ب.ظ

من رمز ندارم

ساسا 1389/06/09 ساعت 03:04 ب.ظ http://sasaodida.blogfa.com

عزیزم فکر کنم رمزی که دارم درست نیست..مطلبت باز نمیشه!!!!

رها 1389/06/11 ساعت 11:58 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

خدا رو شکر که کارت درست شد!
آفرین دختتر شیطون حال پسر رو گرفتی!

محمد 1389/06/12 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

رمز چیه؟!!
بگو نخونیم دیگه!

منم دلم رمز خواست:(

مریم 1389/06/14 ساعت 10:39 ق.ظ http://ali-va-man.blogfa.com

سلام.

آدرسه وبتونو از وبه آقا عارف و صدیقه خانمئ پیدا کردم.ببین

چقد راه اومدم!!

ای ول خوب حالشو گرفتی.

خیلی خوش اومدی عزیزمخسته نباشی گلم.الان میام پیشت

مریم 1389/06/14 ساعت 04:55 ب.ظ http://ali-va-man.blogfa.com

salam.

are vaghean.

mer30 be vebam omadi o linkam kardi.

manam linket kardam.

montazere apat o ramzat hastam!:-d

shima 1389/06/27 ساعت 11:33 ب.ظ http://dbktt.blogfa.com

salam
aros kocholo
hala mage chand salete?

mobarake

vat pesare che zede hali khorde bod

هستی 1391/02/05 ساعت 08:59 ب.ظ http://shaytonak20.blogfa.com

سلام عزیم تازه وبلگتو به طور اتفاقی دیدم مشتاق شدم بخونمش از اولش چون عروس عمه جونت شدی
منم از فردا شب میخام عروس عمم بشم دیگه اگه اومدی وبم ۷ِ۸تا پست آخرم از قضیه خاستگاری شروع میشه رمزشم۱۰۶۲۷۵۸
خیلی سخته برام ازدواج فامیلی هم خوبه هم بد
میشه یه خورده راهنماییم کنی واز خوت وخوناده شوهرت که سخته یا نه برام بگی؟؟؟
نگرانم یه خوردههرکسی یه چی میگه بهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد